Populært innlegg Pus123 Skrevet 10. juli 2021 Populært innlegg #46261 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) Litt ivrig redigering på midjen her vel.. Endret 10. juli 2021 av Pus123 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. juli 2021 #46262 Del Skrevet 10. juli 2021 Pus123 skrev (4 minutter siden): Litt ivrig redigering på midjen her vel.. Hjelp! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 10. juli 2021 #46263 Del Skrevet 10. juli 2021 Pus123 skrev (18 minutter siden): Litt ivrig redigering på midjen her vel.. LKE mente vel at fettprosenten rundt midja var i overkant høy, så da bare, hey, vi redigerer den bort 🤣 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 10. juli 2021 #46264 Del Skrevet 10. juli 2021 Ice-91 skrev (2 timer siden): Tenk å sitte på sidebordet eller inne mens CBE og co filmer dette 😂 Tror jeg hadde sett ut som en blanding mellom 🤨🧐 og 😂😂😂😂 Good lord så kleint! Selvdiggingen vil ingen ende ta! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 10. juli 2021 #46265 Del Skrevet 10. juli 2021 Også ganske intr at de alltid går med hunden i venstre hånd og godbit i høyre på tur….er dette fordi de ønsker å gi uttrykk for at hunden er lydig, eller promo av hundetrening🤔 Helhetsinntrykket av disse to er at jeg tenker dette er et ønske om at han er så veloppdratt, derav skjuler godisen i høyre hånd😅 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. juli 2021 #46266 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) Ikke rart de har blitt sånn når «jobben» består av selvdigging. Synes jeg ser de to på såkalt løpetur, hun med full sminke, han med kamerautstyr og hele løpeturen blir til en photoshoot. Er dette ferie, logg av da vel og tren uten at hovedfokuset er å dokumentere det. Dokumenteringen er det hun forveksler med treningsglede. Det samme når hun står på en eller annen tredemølle og ser svett ut, filmer seg selv med mobilen mens hun løper på mølle. Det er så oppbrukt. Hva får hun ut av dette?? Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold. Endret 11. juli 2021 av Måne Rampelyset 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 10. juli 2021 Populært innlegg #46267 Del Skrevet 10. juli 2021 Når man har med drone på løpeturen. 😎 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 10. juli 2021 #46268 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) AntiBullshit skrev (3 timer siden): Angående reklamevideoen så synes jeg den var bemerkelsesverdig dårlig mtp CBEs perfeksjonistiske trekk ellers. For det første så synes jeg bildet rister gjennom hele videoen og for det andre så synes jeg musikkvalget var heller sært, i tillegg synes jeg rekkefølgen/story linen var skikkelig ulogisk. Hvorfor starter videoen med at «hovedpersonen» allerede har lagt tung øyesminke i det hun påfører fuktighetskremen/serumet? Man bruer da vitterlig å påføre fuktighetskrem/hudpleie før sminken. Og som flere andre har nevnt: hva er vitsen med å filme at skjørtet og veska lukkes igjen? Og hvorfor lukkes skjørtet igjen rett etter at fuktighetskremen er påført og hvorfor skulle man ha behov for å drasse med seg fire/fem hudpleieprodukter på kafe? Hvorfor skulle noen sitte alene på kafe og spraye ansiktet ved bordet når man nettopp har smurt seg med diverse produkter før man gikk ut døra? Er veldig enig med deg. Hun perfeksjonerer en barnebursdag ned til minste detalj, begynner juleforberedelser i oktober, men etter 17. Mai reklamen syns jeg alt har gått nedover i kvalitet. Forutenom bilder av dem selv som det brukes tilsynelatende svært mye (redigerings)tid på, virker de fleste reklameoppdragene hennes gjort i siste liten og litt "så lenge jeg består er det greit". Tidligere virket det som dem kun godtok beste karakter, de er jo best i klassen Jeg baserer ikke dette på fokus av kropp og geipete ansikt, men på filming(lite stø på hånda, vrikke foran speilet i en liten gang på hytta bl.a.), fremheving av produkter som nevnt tidligere i tråden er annonsørnavnet blurret, og siste bildet kunne likesågodt vært twentyfour, ikke EA. Samt gjennomføring med dårlig planlegging(ref 17.mai innlegg, annonsering av chiquelle). Pluss at hun stadig glemmer noe i oppskriftene sine som leserene må minne henne på, ref potetene siste oppskrift og forskjellen på ulike krydder gangen før det om jeg ikke minns feil. Da nytter det lite å slenge ut en søt snap av barna sine og hunden sin i ny og ne for å være populær. Bare synd annonsørene hennes ikke ser dette.. Endret 10. juli 2021 av MacBeth La til kommentar om oppskrifter 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 10. juli 2021 #46269 Del Skrevet 10. juli 2021 MacBeth skrev (7 minutter siden): synd annonsørene hennes ikke ser dette. Ja, disse annonsørene må være sveiseblinde med skylapper, for det å kaste bort deler av sponsor/annonse-budsjettet sitt på CBE & Co er for meg totalt uforståelig 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. juli 2021 #46270 Del Skrevet 10. juli 2021 Surikatt skrev (54 minutter siden): Ikke rart de har blitt sånn når «jobben» består av selvdigging. Synes jeg ser de to på såkalt løpetur, hun med full sminke, han med kamerautstyr og hele løpeturen blir til en photoshoot. Er dette ferie, logg av da vel og tren uten at hovedfokuset er å dokumentere det. Dokumenteringen er det hun forveksler med treningsglede. Det samme når hun står på en eller annen tredemølle og ser svett ut, filmer seg selv med mobilen mens hun løper på mølle. Det er så oppbrukt. Hva får hun ut av dette?? Så enig. Blir jo gjentagelser til det sterkt kjedsommelige. Å se CBE drikke kaffe, løpe inne eller ute og lage smoothie er vi vel ferdige med…. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. juli 2021 #46271 Del Skrevet 10. juli 2021 Lafamiglia skrev (5 timer siden): Det har slått meg også. Cbe.no minner veldig om blogger fra tidligere reality-deltagere, med voldsom kroppsfokusering, tilsynelatende ingen verdier/holdninger – personen bak ser altså ikke ut til å stå for noe som helst, det er bare meningsløst og uinteressant pjatt. Og i likhet med eks-reality-deltagere, tar hun overhodet ikke det ansvaret det er å skulle være en såkalt "influenser", og virker fullstendig ureflektert mtp. hva jobben hennes går ut på og hva det å være en såkalt "influenser". Det eneste som skiller henne fra bloggene til tidligere PH-deltagere, er kulissene. Det som kommuniseres er ellers helt likt. De fleste roer ned fokuset på kropp etc med årene. Man skulle tro en dame over halveis i trettiårene og med barn som nå begynner bli litt større og mye mer beviste på det meste, endret fokus og måten å leve på ganske drastisk sammenliknet med det CBE fremstod som tidlege. Vi snakker jo her om en nesten motsatt utvikling 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. juli 2021 #46272 Del Skrevet 10. juli 2021 Klementine skrev (12 timer siden): Hva er forskjellen på denne ferien og hverdagen? endring av lokasjon? Jeg er så overraska over at de ikke satte seg på første fly til Hellas. Håper hvert fall at besteforeldrene tar med ungene i noen parker ol under ferien deres, og at de er på skikkelig ferie. Ønsker ikke se bilde eller tekst som bekrefter det. Bare håper de har en kjekk ferie uten foreldrene. Ja, det må vi håpe. Denne såkalte ferien ti CBE og gubben er vel antagelig sponset (utrolig at noen gidder sponse dem) og fremstår utrolig kunstig og lite koselig. Er bare samme greiene som vi ser hele året hjemme - forskjellen er Geilo/Sarpsborg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. juli 2021 #46273 Del Skrevet 10. juli 2021 Pusern3 skrev (På 10.7.2021 den 0.06): Tragisk - burde ikke ha noe med fjellturer og sunt friluftsliv. Dessverre sikkert et forbilde for noen men bare patetisk for mange (håper jeg) Dette har virkelig ikke noe med frilufts turer og fjell liv å gjøre. Ser mer ut som et tragisk tilbakeblikk til 80 og 90 talls aerobic babes helt patetisk at dette blir sponset av aktører som selger tjenester på fjellet 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 11. juli 2021 #46274 Del Skrevet 11. juli 2021 Pusern3 skrev (6 timer siden): De fleste roer ned fokuset på kropp etc med årene. Man skulle tro en dame over halveis i trettiårene og med barn som nå begynner bli litt større og mye mer beviste på det meste, endret fokus og måten å leve på ganske drastisk sammenliknet med det CBE fremstod som tidlege. Vi snakker jo her om en nesten motsatt utvikling Pssst: Født i 1987 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. juli 2021 #46275 Del Skrevet 11. juli 2021 MacBeth skrev (47 minutter siden): Pssst: Født i 1987 Sorry…. I trettiårene da 😛 men blir samme argument 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. juli 2021 #46276 Del Skrevet 11. juli 2021 Ice-91 skrev (13 timer siden): Tenk å sitte på sidebordet eller inne mens CBE og co filmer dette 😂 Tror jeg hadde sett ut som en blanding mellom 🤨🧐 og 😂😂😂😂 Hvem sitter sånn når de skal kose seg med en kopp kaffe. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 11. juli 2021 #46277 Del Skrevet 11. juli 2021 Den siste filmen er det kleineste jeg har sett. Og kroppsfokuset er jo bare helt sykt. Kropp hadde ingenting i den reklamen og gjøre. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 11. juli 2021 Populært innlegg #46278 Del Skrevet 11. juli 2021 (endret) Ice-91 skrev (16 timer siden): Tenk å sitte på sidebordet eller inne mens CBE og co filmer dette 😂 Tror jeg hadde sett ut som en blanding mellom 🤨🧐 og 😂😂😂😂 Jeg jobber nær et insta-famous sted og stadig vekk ligger det en eller annen semikjendis og deiger seg på gresset med softbox, fotograf og diverse rekvisitter. For eksempel kjøleboks med is fordi de rekker å smelte før det "spontane" blinkskuddet sitter. Blomster som sirlig danderes rundt det lettkledde objektet. Klær og vær som bare ikke stemmer, men regner med de redigerer bort de blåfrosne fingre og tær. Ofte er det dårlig stemning mellom insta-babe og fotograf. Ja det ser presis så latterlig ut som man forestiller seg. Ja alle flirer oppgitt når de går forbi. Glemte helt de opphetede kranglene med vakten som ikke skjønner at insta-baben selvfølgelig burde få lov å tråkke i blomsterbedene for hun er jo såååå spesiell og unik. Endret 11. juli 2021 av Inocybe 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellevira Skrevet 11. juli 2021 Populært innlegg #46279 Del Skrevet 11. juli 2021 La merke til en kommentar på IG på et bilde av CBE der hun sitter med en kaffekopp. (Lurer på om det tom var en fra familien?) : "Heldige kaffekoppen" ! Ja,det må være toppen av lykke (for kaffekoppen- å bli drukket av av CBE. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. juli 2021 #46280 Del Skrevet 11. juli 2021 Ellevira skrev (13 minutter siden): La merke til en kommentar på IG på et bilde av CBE der hun sitter med en kaffekopp. (Lurer på om det tom var en fra familien?) : "Heldige kaffekoppen" ! Ja,det må være toppen av lykke (for kaffekoppen- å bli drukket av av CBE. Måtte inn og se🙈det er samme slektning som skrev at mannen var heldig på et av de mer lettkledde bildene av fruen. Hadde tanten min kommentert med sex som undertone hadde jeg bare 🤯😱 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå