Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sandie skrev (Akkurat nå):

Er ikke noe uvanlig å løpe i fjellet. Det er en utmerket måte å trene på. Noen løper litt og går litt. Er ingenting uvanlig med det.

Har ikke sagt noe annet. Men ut fra egenobservasjon (super kilde! ☺️); ikke på Hardangervidda. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sandie skrev (3 minutter siden):

Er ikke noe uvanlig å løpe i fjellet. Det er en utmerket måte å trene på. Noen løper litt og går litt. Er ingenting uvanlig med det.

Ja, tenkte mest på at det var for de svært viderekommene og spreke, for det ser veldig krevende ut. :)  Men de er jo spreke folk! Eller gir uttrykk for at de er svært spreke og fjellvante. 

• Liker 3
Skrevet

I dag var det mye thinspo i feeden på Instagram.. ble litt uvel 😳

• Liker 20
Skrevet (endret)

Det er litt kropp på instastory som vanlig, men også mye fjell, tur , mat, dessert og kos. 

Endret av Klink
  • Liker 2
Skrevet

Hvor er Ozo mens de er ute og løper i fjellet? Forlater de en valp alene på hotellrommet tro?

• Liker 14
Skrevet
7 minutter siden, Tivi20 said:

Hvor er Ozo mens de er ute og løper i fjellet? Forlater de en valp alene på hotellrommet tro?

Jepp, det gjør de. Fordi han er vant til å være alene i 4-5 timer.... 😕 

• Liker 12
Skrevet

Denne selvdiggingen til fruen. Hva skjer? Når man ikke har noe annet å bedrive en å ta bilder av seg selv dagen lang. For et ekstremt tomt og intetsigende liv. 

• Liker 23
Skrevet
Minnie Mus skrev (34 minutter siden):

Jepp, det gjør de. Fordi han er vant til å være alene i 4-5 timer.... 😕 

Har de skrevet det? Så utrolig trist. Han er jo på et fremmed sted. Når jeg har hatt valper har vi alltid lagt opp ferie første sommeren til at de kan være med. Vi har vært på fjellet men gått enklere turer i rolig tempo med mye pauser, og virkelig nytt livet. Men klart det er viktigere å vise frem hvor fit man er…

• Liker 33
Skrevet
2 minutter siden, Tivi20 said:

Har de skrevet det? Så utrolig trist. Han er jo på et fremmed sted. Når jeg har hatt valper har vi alltid lagt opp ferie første sommeren til at de kan være med. Vi har vært på fjellet men gått enklere turer i rolig tempo med mye pauser, og virkelig nytt livet. Men klart det er viktigere å vise frem hvor fit man er…

Ja, hun skrev det i en kommentar på bloggen, der noen spurte. Enig med deg, det er stor forskjell på å være alene hjemme i trygge omgivelser, mot å være alene på ny plass der alt er ukjent. Men det blir jo sånn, når egoet og viktigheten av å vise seg frem med "seeee hvor flinke vi er"  overgår hensynet til andre, enten det er folk eller dyr 😕 

• Liker 41
Skrevet
7 minutter siden, 123Frustrert said:

Denne selvdiggingen til fruen. Hva skjer? Når man ikke har noe annet å bedrive en å ta bilder av seg selv dagen lang. For et ekstremt tomt og intetsigende liv. 

Den thinspoen og selvdiggingen har tatt helt av nå. Desperat much? Det er så lavmål det hun driver med.

• Liker 29
Skrevet
Klementine skrev (2 timer siden):

Ja, tenkte mest på at det var for de svært viderekommene og spreke, for det ser veldig krevende ut. :)  Men de er jo spreke folk! Eller gir uttrykk for at de er svært spreke og fjellvante. 

Nei det er ikke mer krevende enn litt vanskelig skogsterreng for eksempel. Men ikke hør på CBE/LKE hva gjelder sikkerhet. Fjell er fjell selv om man er på joggetur og været kan snu fort og hva som er et lite uhell et annet sted kan bli alvorlig på fjellet. CBE og LKE oppfører seg som om de alltid vet best og er fjellvante men viser gang på gang de ikke har peil. Siste års Rondane-tur beskrev LKE selv som overlevelsestur og det var helt unødvendig det ble slik hadde de bare planlagt, trent og pakket etter forholdene. Tenk gjennom det med sikkerhet og kos deg på løpetur i fjellet. :) 

• Liker 36
Skrevet
Inocybe skrev (9 minutter siden):

Nei det er ikke mer krevende enn litt vanskelig skogsterreng for eksempel. Men ikke hør på CBE/LKE hva gjelder sikkerhet. Fjell er fjell selv om man er på joggetur og været kan snu fort og hva som er et lite uhell et annet sted kan bli alvorlig på fjellet. CBE og LKE oppfører seg som om de alltid vet best og er fjellvante men viser gang på gang de ikke har peil. Siste års Rondane-tur beskrev LKE selv som overlevelsestur og det var helt unødvendig det ble slik hadde de bare planlagt, trent og pakket etter forholdene. Tenk gjennom det med sikkerhet og kos deg på løpetur i fjellet. :) 

JEG skal ikke løpe på noe fjell! :P får helt hetta av tanken. Synes de utfordrer stupene noe voldsomt med hunden på slep, og er vel alt annet enn imponert. Har ikke hørt om andre enn Johaug og disse her som løper i fjellet. De fleste har jo mer enn nok med å gå er mitt inntrykk. :)

Merkelig par. Også her. 

• Liker 12
Skrevet
Klementine skrev (2 minutter siden):

JEG skal ikke løpe på noe fjell! :P får helt hetta av tanken. Synes de utfordrer stupene noe voldsomt med hunden på slep, og er vel alt annet enn imponert. Har ikke hørt om andre enn Johaug og disse her som løper i fjellet. De fleste har jo mer enn nok med å gå er mitt inntrykk. :)

Merkelig par. Også her. 

Fottur er digg det også :). Håper bare ikke at dette paret skremmer andre med sine noe spesielle måter å utføre ting på hvis du skjønner. 

• Liker 12
Skrevet

Nei altså, eierne av Treasures as/Netfit.no er en forhenværende fotballspiller som mest slet benken, og en mølleløpermosjonist som tar mange selfies.

• Liker 33
Skrevet
Inocybe skrev (16 minutter siden):

Fottur er digg det også :). Håper bare ikke at dette paret skremmer andre med sine noe spesielle måter å utføre ting på hvis du skjønner. 

Det er jo ikke akkurat sånn at de ramler ned noe fjell der de løper. 😅 Ser på Strava at LKE løp på lørdag også, selv om det regnet heftig i perioder. 

• Liker 9
Skrevet
Klementine skrev (34 minutter siden):

Merkelig par. Også her. 

Så fordi du får hetta av tanken på å løpe i fjellet og heller ikke har hørt om andre enn Johaug som har gjort dette før må du kritisere CBE for å løpe i fjellet. Hva er galt med å løpe i fjellet? 

• Liker 18
Skrevet
Hut skrev (1 time siden):

Så fordi du får hetta av tanken på å løpe i fjellet og heller ikke har hørt om andre enn Johaug som har gjort dette før må du kritisere CBE for å løpe i fjellet. Hva er galt med å løpe i fjellet? 

Jeg har ikke kritisert noe som helst. Lurte på om dette var en ny trend eller greie blant sprekere folk enn meg. :)

• Liker 8
Skrevet (endret)

Når du tror det ikke kan bli kleinere…

Emojiene på rumpebildet og fokuset på seg selv på ig story. Hvor er dette inspirerende for folk? 
Kilde: Instagram story

6F9BCC4C-EB82-4C4E-8EAA-554CE34AEA35.jpeg

AF3D4269-6D15-4EE4-AE6A-0714D4F6CF0A.jpeg

Endret av Aquarius04
  • Liker 41
Skrevet

Det er så kleint!! Vil også si det er sykt å ha behov for så mye bekreftelser.

• Liker 22
Skrevet
Aquarius04 skrev (1 time siden):

Når du tror det ikke kan bli kleinere…

Emojiene på rumpebildet og fokuset på seg selv på ig story. Hvor er dette inspirerende for folk? 

6F9BCC4C-EB82-4C4E-8EAA-554CE34AEA35.jpeg

AF3D4269-6D15-4EE4-AE6A-0714D4F6CF0A.jpeg

Veldig "infuencersk" og lite elegant. Men det er tydeligvis ikke elegant de går for lenger (hadde inntrykk av at elegant, classy, ekslusivt var det de gikk for før) 

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...