Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

CBE og LK er på ferie, men hun legger jo ut på instastory for det. Det riktige ville vel være å kalle det for en forretningsreise. Og som alle andre forretningsreiser de er på uten barn, så kan vi vel snart forvente en rekke bilder av de i morgenkåpe, cbe lettkledd i senga eller cbe toppløs i bakgrunnen mens LK nyter utsikten. Ellers så har de vel kanskje fått ny inspirasjon fra pinterest, så vi få se noe helt nytt. Jeg venter i spenning...eller ikke! 

• Liker 31
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (10 timer siden):

Forundrer meg ikke om det er plass til posering som er prioriteringen 😆Må jo vise frem klærne! (kroppen) 

Pluss for at hun merket innlegget med reklame! 

Dette bildet kunne være så mye mer, istedet for at dem måtte tanke bilen og det blir tatt et "tilfeldig" bilde hvor hun poserer, går det an å skrive: "sniker inn litt reklame av de beste treningsklærne, supert å sitte på langtur i bilen, myke og behagelige" og faktisk vise frem klærne. Hun som var så kreativ tidligere, regner med hun fremdeles er kreativ bør legge litt mer sjel ned i reklame bildene sine..

Endret av MacBeth
Merkelig formulering av meg selv ;)
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Det må da være lettere å sette koppen fra seg på bordet for å ta bilde? Hånda ser litt anstrengt ut.. men da hadde jo ikke kroppen vært med på bildet. 🙄

6873011F-CA28-4970-AAEC-AC1C6ADA54F4.jpeg
(skjermbilde fra IG)

Endret av panfobi
  • Liker 22
Gjest Powerball
Skrevet (endret)
panfobi skrev (5 minutter siden):

Det må da være lettere å sette koppen fra seg på bordet for å ta bilde? Hånda ser litt anstrengt ut.. men da hadde jo ikke kroppen vært med på bildet. 🙄

(skjermbilde fra IG)

Men hvordan skal CBE finne motivasjon til å bruke dagene sine på ti kopper kaffe, kalorifri pepsi max og hopp & sprett i kjelleren om hun ikke kan skryte av kroppen sin i sosiale medier hver eneste dag?

Kan godt tenke meg at LKE kommer løpende med fettklypa om hun våger å spise ei hel hvetebolle altså, men som arbeidsgiveren hans så bør hun jo klare å sette foten ned, hvert fall som mor og forbilde til 2 jenter.

Endret av Powerball
Skrevet
panfobi skrev (1 time siden):

(skjermbilde fra IG)

Men ser du ikke at kaffen matcher kjolen😱du må jo få med deg detaljene 😂

• Liker 21
Gjest Villa Gjennomtrekk
Skrevet
Skrottefar skrev (13 timer siden):

Og aller helst stumpen.......viktig det vettu 🤣

Den trenger plass. 

Skrevet
Aquarius04 skrev (4 minutter siden):

Synes aldri det har vært synligere at hun heiser opp skuldrene for å kunne suge inn magen. Står også foroverlent og slipper ut stussen så den skal se større ut. Ser helt på trynet ut! Kjøper folk dette?!

kilde: Instagram story, kan ikke linkes til.

CE0743A3-8088-4976-8ECB-FCBFDB0D7C5C.jpeg

Ser iallefall alt annet enn naturlig ut 

• Liker 39
Skrevet
Aquarius04 skrev (12 minutter siden):

Synes aldri det har vært synligere at hun heiser opp skuldrene for å kunne suge inn magen. Står også foroverlent og slipper ut stussen så den skal se større ut. Ser helt på trynet ut! Kjøper folk dette?!

Spørsmålet er jo om dette selger treningsklær? Jeg vet ikke. Kanskje stive positurer fungerer for noen, men jeg får ikke lyst til å kjøpe det merket. Ser ingen glede og energi, bare posering. 

• Liker 31
Gjest Finlay
Skrevet
Aquarius04 skrev (16 minutter siden):

Huff. Ser veldig anstrengt og vondt ut. Blir nesten litt trist av å se på det.

Bedre å se på speilbildet av hunden. Lykkelig og avslappet, gleder seg på tur. Der har matmor noe å lære😊.

Skrevet

Grunnen til at ribbeina stikker sånn ut er jo fordi hun trekker alt inn og opp for å bli smalest mulig. Ser bare snodig ut. 

• Liker 29
Skrevet
Aquarius04 skrev (27 minutter siden):

Når jeg så dette så tenkte jeg at dette er ufattelig psykt! Her er de på ferie og skal ut å gå tur. Da stiller man seg så klart opp i heisen, hvor det er speil, suger inn magen, stikker rumpen ut og poserer med «bloggerben». Det naturlig antrekket for tur i fjellheimen er så klart også en magetopp. 
Jeg går en tur i fjellet og har aldri sett noen i magetopp i fjellheimen før.

• Liker 41
Skrevet
123Frustrert skrev (2 minutter siden):

Når jeg så dette så tenkte jeg at dette er ufattelig psykt! Her er de på ferie og skal ut å gå tur. Da stiller man seg så klart opp i heisen, hvor det er speil, suger inn magen, stikker rumpen ut og poserer med «bloggerben». Det naturlig antrekket for tur i fjellheimen er så klart også en magetopp. 
Jeg går en tur i fjellet og har aldri sett noen i magetopp i fjellheimen før.

Nei, jeg har vært i samme område en uke nå og har ikke møtt noen ennå. 

• Liker 22
Skrevet
Kollontaj skrev (36 minutter siden):

Nei, jeg har vært i samme område en uke nå og har ikke møtt noen ennå. 

I finværet kan jeg godt gå på fjellet i bh og shorts foreksempel , men det er vel ikke det samme som magetopp kanskje..  Uansett mener bare at på fjellet på tur i varmt solvær er det godt med lite klær så hvorfor ikke magetopp. 

• Liker 5
Gjest 10.54
Skrevet
3 hours ago, panfobi said:

(skjermbilde fra IG)

Hun vil at hånden skal se anstrengt ut, for da ser vi at hun har lite underhudsfett. Det er skikkelig  trist.

Gjest Powerball
Skrevet (endret)
Aquarius04 skrev (1 time siden):

Kilde: Instagram story, kan ikke linkes til.

Toppen klemmer puppene hennes flate som speilegg. Men for all del, hun fikk den jo på, så da er det helt sikkert riktig størrelse.

Endret av Powerball
Skrevet

Jeg har store problemer med å forstå hvorfor man bruker denne påvirkeren for å selge klær. Klærne ser sykt ukomfortable ut (på grunn av poseringene og at plaggene er supertrange). 

• Liker 36
Skrevet
Klink skrev (33 minutter siden):

I finværet kan jeg godt gå på fjellet i bh og shorts foreksempel , men det er vel ikke det samme som magetopp kanskje..  Uansett mener bare at på fjellet på tur i varmt solvær er det godt med lite klær så hvorfor ikke magetopp. 

Men hvorfor magetopp? Er du på fjellet vet du at været snur raskt. En t-skjorte man tar av og på, eller drar opp når det er varmt er mer det man ser. Ei dame på 30-40 år som går på fjelltur i en slitt trenings BH med t-skjorten hengende på sekken er litt mer min versjon av fjelltur en å posere i en heis i magetopp. Sier litt om fokuset til fruen synes jeg. Målet her er ikke å kose seg i fjellheimen. 

• Liker 32
Skrevet
Klink skrev (51 minutter siden):

Selvsagt gjør du det. Svært viktig for diskusjonen å vite det. 

• Liker 27
Skrevet (endret)
Aquarius04 skrev (2 timer siden):

Dette ser jo bare latterlig ut. 

Edit: Nei, ikke CBE, men poseringen. 

Endret av Jolanda
  • Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...