Klaraku78 Skrevet 9. juli 2021 #46181 Skrevet 9. juli 2021 CBE og LK er på ferie, men hun legger jo ut på instastory for det. Det riktige ville vel være å kalle det for en forretningsreise. Og som alle andre forretningsreiser de er på uten barn, så kan vi vel snart forvente en rekke bilder av de i morgenkåpe, cbe lettkledd i senga eller cbe toppløs i bakgrunnen mens LK nyter utsikten. Ellers så har de vel kanskje fått ny inspirasjon fra pinterest, så vi få se noe helt nytt. Jeg venter i spenning...eller ikke! 31
MacBeth Skrevet 9. juli 2021 #46182 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Snødronninga skrev (10 timer siden): Forundrer meg ikke om det er plass til posering som er prioriteringen 😆Må jo vise frem klærne! (kroppen) Pluss for at hun merket innlegget med reklame! Dette bildet kunne være så mye mer, istedet for at dem måtte tanke bilen og det blir tatt et "tilfeldig" bilde hvor hun poserer, går det an å skrive: "sniker inn litt reklame av de beste treningsklærne, supert å sitte på langtur i bilen, myke og behagelige" og faktisk vise frem klærne. Hun som var så kreativ tidligere, regner med hun fremdeles er kreativ bør legge litt mer sjel ned i reklame bildene sine.. Endret 9. juli 2021 av MacBeth Merkelig formulering av meg selv ;) 6
panfobi Skrevet 9. juli 2021 #46183 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Det må da være lettere å sette koppen fra seg på bordet for å ta bilde? Hånda ser litt anstrengt ut.. men da hadde jo ikke kroppen vært med på bildet. 🙄 (skjermbilde fra IG) Endret 9. juli 2021 av panfobi 22
Gjest Powerball Skrevet 9. juli 2021 #46184 Skrevet 9. juli 2021 (endret) panfobi skrev (5 minutter siden): Det må da være lettere å sette koppen fra seg på bordet for å ta bilde? Hånda ser litt anstrengt ut.. men da hadde jo ikke kroppen vært med på bildet. 🙄 (skjermbilde fra IG) Men hvordan skal CBE finne motivasjon til å bruke dagene sine på ti kopper kaffe, kalorifri pepsi max og hopp & sprett i kjelleren om hun ikke kan skryte av kroppen sin i sosiale medier hver eneste dag? Kan godt tenke meg at LKE kommer løpende med fettklypa om hun våger å spise ei hel hvetebolle altså, men som arbeidsgiveren hans så bør hun jo klare å sette foten ned, hvert fall som mor og forbilde til 2 jenter. Endret 9. juli 2021 av Powerball
Hallepalle2 Skrevet 9. juli 2021 #46185 Skrevet 9. juli 2021 panfobi skrev (1 time siden): Det må da være lettere å sette koppen fra seg på bordet for å ta bilde? Hånda ser litt anstrengt ut.. men da hadde jo ikke kroppen vært med på bildet. 🙄 (skjermbilde fra IG) Men ser du ikke at kaffen matcher kjolen😱du må jo få med deg detaljene 😂 21
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 9. juli 2021 Populært innlegg #46186 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Synes aldri det har vært synligere at hun heiser opp skuldrene for å kunne suge inn magen. Står også foroverlent og slipper ut stussen så den skal se større ut. Ser helt på trynet ut! Kjøper folk dette?! kilde: Instagram story, kan ikke linkes til. Endret 9. juli 2021 av Aquarius04 La til 65
Gjest Villa Gjennomtrekk Skrevet 9. juli 2021 #46187 Skrevet 9. juli 2021 Skrottefar skrev (13 timer siden): Og aller helst stumpen.......viktig det vettu 🤣 Den trenger plass.
Sommerfuul Skrevet 9. juli 2021 #46188 Skrevet 9. juli 2021 Aquarius04 skrev (4 minutter siden): Synes aldri det har vært synligere at hun heiser opp skuldrene for å kunne suge inn magen. Står også foroverlent og slipper ut stussen så den skal se større ut. Ser helt på trynet ut! Kjøper folk dette?! kilde: Instagram story, kan ikke linkes til. Ser iallefall alt annet enn naturlig ut 39
Keaton Skrevet 9. juli 2021 #46189 Skrevet 9. juli 2021 Aquarius04 skrev (12 minutter siden): Synes aldri det har vært synligere at hun heiser opp skuldrene for å kunne suge inn magen. Står også foroverlent og slipper ut stussen så den skal se større ut. Ser helt på trynet ut! Kjøper folk dette?! kilde: Instagram story, kan ikke linkes til. Spørsmålet er jo om dette selger treningsklær? Jeg vet ikke. Kanskje stive positurer fungerer for noen, men jeg får ikke lyst til å kjøpe det merket. Ser ingen glede og energi, bare posering. 31
Gjest Finlay Skrevet 9. juli 2021 #46190 Skrevet 9. juli 2021 Aquarius04 skrev (16 minutter siden): Synes aldri det har vært synligere at hun heiser opp skuldrene for å kunne suge inn magen. Står også foroverlent og slipper ut stussen så den skal se større ut. Ser helt på trynet ut! Kjøper folk dette?! kilde: Instagram story, kan ikke linkes til. Huff. Ser veldig anstrengt og vondt ut. Blir nesten litt trist av å se på det. Bedre å se på speilbildet av hunden. Lykkelig og avslappet, gleder seg på tur. Der har matmor noe å lære😊.
blåbærpai Skrevet 9. juli 2021 #46191 Skrevet 9. juli 2021 Grunnen til at ribbeina stikker sånn ut er jo fordi hun trekker alt inn og opp for å bli smalest mulig. Ser bare snodig ut. 29
123Frustrert Skrevet 9. juli 2021 #46192 Skrevet 9. juli 2021 Aquarius04 skrev (27 minutter siden): Synes aldri det har vært synligere at hun heiser opp skuldrene for å kunne suge inn magen. Står også foroverlent og slipper ut stussen så den skal se større ut. Ser helt på trynet ut! Kjøper folk dette?! kilde: Instagram story, kan ikke linkes til. Når jeg så dette så tenkte jeg at dette er ufattelig psykt! Her er de på ferie og skal ut å gå tur. Da stiller man seg så klart opp i heisen, hvor det er speil, suger inn magen, stikker rumpen ut og poserer med «bloggerben». Det naturlig antrekket for tur i fjellheimen er så klart også en magetopp. Jeg går en tur i fjellet og har aldri sett noen i magetopp i fjellheimen før. 41
Keaton Skrevet 9. juli 2021 #46193 Skrevet 9. juli 2021 123Frustrert skrev (2 minutter siden): Når jeg så dette så tenkte jeg at dette er ufattelig psykt! Her er de på ferie og skal ut å gå tur. Da stiller man seg så klart opp i heisen, hvor det er speil, suger inn magen, stikker rumpen ut og poserer med «bloggerben». Det naturlig antrekket for tur i fjellheimen er så klart også en magetopp. Jeg går en tur i fjellet og har aldri sett noen i magetopp i fjellheimen før. Nei, jeg har vært i samme område en uke nå og har ikke møtt noen ennå. 22
Klink Skrevet 9. juli 2021 #46194 Skrevet 9. juli 2021 Kollontaj skrev (36 minutter siden): Nei, jeg har vært i samme område en uke nå og har ikke møtt noen ennå. I finværet kan jeg godt gå på fjellet i bh og shorts foreksempel , men det er vel ikke det samme som magetopp kanskje.. Uansett mener bare at på fjellet på tur i varmt solvær er det godt med lite klær så hvorfor ikke magetopp. 5
Gjest 10.54 Skrevet 9. juli 2021 #46195 Skrevet 9. juli 2021 3 hours ago, panfobi said: Det må da være lettere å sette koppen fra seg på bordet for å ta bilde? Hånda ser litt anstrengt ut.. men da hadde jo ikke kroppen vært med på bildet. 🙄 (skjermbilde fra IG) Hun vil at hånden skal se anstrengt ut, for da ser vi at hun har lite underhudsfett. Det er skikkelig trist.
Gjest Powerball Skrevet 9. juli 2021 #46196 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Aquarius04 skrev (1 time siden): Kilde: Instagram story, kan ikke linkes til. Toppen klemmer puppene hennes flate som speilegg. Men for all del, hun fikk den jo på, så da er det helt sikkert riktig størrelse. Endret 9. juli 2021 av Powerball
Pust Skrevet 9. juli 2021 #46197 Skrevet 9. juli 2021 Jeg har store problemer med å forstå hvorfor man bruker denne påvirkeren for å selge klær. Klærne ser sykt ukomfortable ut (på grunn av poseringene og at plaggene er supertrange). 36
123Frustrert Skrevet 9. juli 2021 #46198 Skrevet 9. juli 2021 Klink skrev (33 minutter siden): I finværet kan jeg godt gå på fjellet i bh og shorts foreksempel , men det er vel ikke det samme som magetopp kanskje.. Uansett mener bare at på fjellet på tur i varmt solvær er det godt med lite klær så hvorfor ikke magetopp. Men hvorfor magetopp? Er du på fjellet vet du at været snur raskt. En t-skjorte man tar av og på, eller drar opp når det er varmt er mer det man ser. Ei dame på 30-40 år som går på fjelltur i en slitt trenings BH med t-skjorten hengende på sekken er litt mer min versjon av fjelltur en å posere i en heis i magetopp. Sier litt om fokuset til fruen synes jeg. Målet her er ikke å kose seg i fjellheimen. 32
Hallepalle2 Skrevet 9. juli 2021 #46199 Skrevet 9. juli 2021 Klink skrev (51 minutter siden): I finværet kan jeg godt gå på fjellet i bh og shorts foreksempel , men det er vel ikke det samme som magetopp kanskje.. Uansett mener bare at på fjellet på tur i varmt solvær er det godt med lite klær så hvorfor ikke magetopp. Selvsagt gjør du det. Svært viktig for diskusjonen å vite det. 27
Jolanda Skrevet 9. juli 2021 #46200 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Aquarius04 skrev (2 timer siden): Synes aldri det har vært synligere at hun heiser opp skuldrene for å kunne suge inn magen. Står også foroverlent og slipper ut stussen så den skal se større ut. Ser helt på trynet ut! Kjøper folk dette?! kilde: Instagram story, kan ikke linkes til. Dette ser jo bare latterlig ut. Edit: Nei, ikke CBE, men poseringen. Endret 9. juli 2021 av Jolanda 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå