foreveralone Skrevet 28. juli 2019 #5201 Del Skrevet 28. juli 2019 Spennende liv 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 28. juli 2019 #5202 Del Skrevet 28. juli 2019 3 minutter siden, Surikatt skrev: Jeg har hele tiden tenkt hva er vitsen med å starte så hardt, med all den oppakningen, dra på to barn i en sykkelvogn og i så mange dager og så rett til syden, etterpå? Hva er det de vil bevise? Helt enig. De har hatt en prøvetur med en natt i telt før fjellturen. Hadde jeg vært dem, så hadde jeg utforska nærområdet med flere netter i telt i sommer og til høsten, så kunne de tatt fjellturen neste år. Bortsett fra at da er vel den største jenta for stor for sykkelvogn. I tillegg burde hun vel hatt ganske mange flere timer på sykkelsetet før denne turen. I stedet for alle de hundre timene på café som paret har hatt, kunne de trent på sykkel i stedet. Vil tippe at det hadde vært lettere for hun å gjennomføre hele fjellturen da. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 28. juli 2019 #5203 Del Skrevet 28. juli 2019 Glemt å Photoshope thigh gap’en. Det er jo en steg i riktig retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. juli 2019 #5204 Del Skrevet 28. juli 2019 6 minutter siden, foreveralone skrev: Spennende liv Spennende liv ja......hmmm....ja, hva er så spennende med et konstruert "glansbilde" av et liv hvor alt består av utleveringer av ditten og datten ene og alene for å selge sjela si for å få kroner i kassa? Men det ser jo ikke alle deres følgere, for de tror jo på dette livet og ser ikke at alt er bare en fasade 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 28. juli 2019 #5205 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) 11 minutter siden, foreveralone skrev: Spennende liv Er det en spøk? 🙄 Endret 28. juli 2019 av Aquarius04 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 28. juli 2019 #5206 Del Skrevet 28. juli 2019 1 time siden, Heidegger skrev: enig. lite troverdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 28. juli 2019 #5207 Del Skrevet 28. juli 2019 De hadde en prøvetur som endte i slitenhet og stølhet uten like hvilket de dokumenterte godt og vel på bloggens SoMe. Likevel lærte de intet og dro på tur med for dårlig treningsgrunnlag og alt for tung oppakning. Løp og sykkel er to veldig forskjellige ting og terrenget i fjellet vanskelig. Men de vet best så. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 28. juli 2019 #5208 Del Skrevet 28. juli 2019 Synes ikke beina hennes er så tynne lenger. Godt å se at hun faktisk har normal kropp og ikke anorektisk. Også må jeg si at det er litt spesielt å ha en så stor unge i bæremeis, for å ikke si den største i sykkelvogn😯 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeezebel Skrevet 28. juli 2019 #5209 Del Skrevet 28. juli 2019 37 minutter siden, Emmy_H skrev: Det har vært tilgang til både hytte og bil under denne perioden så helt hardcore tur har det ikke vært, selv om det er slik det ment å se ut. Nettopp. Det er nok slik denne turen er ment å se ut. Denne bloggeren har jo tidligere vist at alt ikke var slik det ble fremstilt. Jeg har for ettertiden hatt vanskelig for å tro på at noe som helst der er akkurat slik det fremstilles. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 28. juli 2019 #5210 Del Skrevet 28. juli 2019 7 minutter siden, Skrottefar skrev: Spennende liv ja......hmmm....ja, hva er så spennende med et konstruert "glansbilde" av et liv hvor alt består av utleveringer av ditten og datten ene og alene for å selge sjela si for å få kroner i kassa? Men det ser jo ikke alle deres følgere, for de tror jo på dette livet og ser ikke at alt er bare en fasade Spennende vil jeg ikke kalle det som har blitt vist på bloggerne så langt. Men noe er bekreftet og annet avkrevet. LKE framsto som mer alright enn han ellers gjør på SoMe og fruen betydelig mer hakkende og bitchy - og det sier en del vil jeg si. Fikk også dokumentert at Nutrilett er noe som er lett tilgjengelig i kjøkkenskapet hos dem. Stemmer dårlig med narrativet om det sunne kostholdet og livsstil. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 28. juli 2019 #5211 Del Skrevet 28. juli 2019 Jeg skjønner ikke helt hvor de har all bagasjen. Har de en unge i hver vogn? Eller hunden i en? Og LK må jo ha en enorm sekk, for frua har jo bare to små vesker på sykkelen sin? Hvor er telt 4 soveposer, 4 liggeunderlag? Klær, mat, kjøkken, toalettsaker, de har sikkert 4 badehåndkle med seg vil jeg tro...kamera/droneutstyr..... 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 28. juli 2019 #5212 Del Skrevet 28. juli 2019 7 minutter siden, Jeezebel skrev: Nettopp. Det er nok slik denne turen er ment å se ut. Denne bloggeren har jo tidligere vist at alt ikke var slik det ble fremstilt. Jeg har for ettertiden hatt vanskelig for å tro på at noe som helst der er akkurat slik det fremstilles. Jeg er enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 28. juli 2019 #5213 Del Skrevet 28. juli 2019 Jeg forstår ikke hvordan de får med barna på dette. Spesielt hun eldste som skal på skolen. Mitt barn hadde nektet å sitte så mye i sykkelvogn. Er mye mer på foreldrenes premisser enn barnas? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 28. juli 2019 #5214 Del Skrevet 28. juli 2019 2 minutter siden, Stavangebrud2012 skrev: Jeg forstår ikke hvordan de får med barna på dette. Spesielt hun eldste som skal på skolen. Mitt barn hadde nektet å sitte så mye i sykkelvogn. Er mye mer på foreldrenes premisser enn barnas? Absolutt. Se også på eksemplet med eksponering av barna. Hele barndommen behørlig dokumentert fra foreldrene i alle SoMe-kanaler. Ingenting foregår på barnas premisser her. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 28. juli 2019 #5215 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) 16 minutter siden, MiniMjau skrev: Jeg skjønner ikke helt hvor de har all bagasjen. Har de en unge i hver vogn? Eller hunden i en? Og LK må jo ha en enorm sekk, for frua har jo bare to små vesker på sykkelen sin? Hvor er telt 4 soveposer, 4 liggeunderlag? Klær, mat, kjøkken, toalettsaker, de har sikkert 4 badehåndkle med seg vil jeg tro...kamera/droneutstyr..... Nettopp, det går ikke opp. Endret 28. juli 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 28. juli 2019 #5216 Del Skrevet 28. juli 2019 1 minutt siden, Aquarius04 skrev: Absolutt. Se også på eksemplet med eksponering av barna. Hele barndommen behørlig dokumentert fra foreldrene i alle SoMe-kanaler. Ingenting foregår på barnas premisser her. Kan jo godt være barna også fikk nok. Tipper en treåring kan være krevende om med trass hvis hun har fått nok.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 28. juli 2019 #5217 Del Skrevet 28. juli 2019 16 minutter siden, Surikatt skrev: Jeg har hele tiden tenkt hva er vitsen med å starte så hardt, med all den oppakningen, dra på to barn i en sykkelvogn og i så mange dager og så rett til syden, etterpå? Hva er det de vil bevise? Det blir jo bare spekulasjoner fra min side, men dette er nok en tur som er planlagt for å kunne fronte bloggen med norsk friluftsliv og for å skape ett engasjement som drar inn noen kroner fra ett annet hold. Kan jo godt hende at noen av stoppestedene, eller turforbundet osv har ønsket dette. Før man snakker opp om da evt manglende annonsering så kan det jo faktisk godt hende at turen rett og slett er research til ett oppdrag. Eller så kan det godt hende at de (LKE) faktisk bare ville dra på tur i fjellet. Det er sikkert mange måter man kunne gjort dette på. Jeg ville kanskje ha bunkret meg i svigermors hytte og nøjd meg med dagsturer med barna. Jeg ville ikke dratt med med drone eller mikrofon, og jeg ville sagt til bloggen min hvis jeg hadde en (hypotetisk sett) at nå får dere nøje dere med mobil ett par dager Nå valgte de dette da og de sitter nok med noen erfaringer rikere. Hun kan faktisk si at hun angret seg, som da hun insisterte på mørkt kjøkkengulv og ble advart - nå ser hun problemet. Noen ganger må man bare få erfare ting ting selv. Jeg vet at jeg personlig blir grisesur og insisterer på å "motbevise" hvis noen forteller meg hva jeg kan og ikke kan gjøre. Med årene har jeg lært meg at det ikke er så ille å noen ganger innrømme at man var ute på bærtur Jeg er litt opptatt av at kritikken man retter også må være rettvis. Jeg vil ikke si og mener ikke at det er "feite, sure megger" i denne tråden - alle som legger igjen noen kommentarer har alle mening om noe, og jeg kjenner antakelig ikke så veldig mange, om noen av dere, utenfor KG. Vi kjenner heller ikke Caroline, selv om hun gir oss ett innblikk i hennes liv. Problemet er at vi får se akkurat det hun vil vise - og derfra danner vi ett bilde og en mening, som noen ganger, helt ærlig, virker bittelitt for krass og en smule merkelig at det går 2 minutter fra hun poster noe til det er kommentert i tråden hvis man ikke følger Caroline og ikke er "så opptatt av henne". Personlig er jeg litt fascinert og litt "skremt" over CBE. F.eks syns jeg det var så til de grader urettferdig at dama greide å holde seg i aktivtet til dagen før fødsel, og med de bittesmå magene og med tilsynelatende perfekte fødsler osv. Hilsen hvalrossen i mnd 6 😂. Men jeg har etterhvert innsett at også hun har barn som klisser med leverpostei - vi bare får ikke se, og Caroline privat har nok sine ting å stri med, sånn som vi andre. Vi har alle våre kritikkverdige vaner, oppførsel og meninger. Men det er svært få av oss som blir analyser så til de grader opp og ned av alt som postes fra våre SOME. Til dels kan man jo si at hun har valgt det selv, men jeg tror ikke hun bevisst legger opp til å provosere folk. Innerst mener hun det veldig godt av det hun presenterer. At kritikken av og til håndteres dårlig er nok kanskje rett, men kanskje kritikken også noen ganger er veldig usaklig og veldig flisespikkeri? Det går litt begge veier. Tenk hvis naboen din laget ett oppstyr fordi du gikk barbeint på plena di i dag og mente at du som person var uhygienisk bare pga det? "Ikke rart hun er så syk når hun labber inne med føttene som hun har gått ute med. Æsj&fysj". 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 28. juli 2019 #5218 Del Skrevet 28. juli 2019 6 minutter siden, MiniMjau skrev: Jeg skjønner ikke helt hvor de har all bagasjen. Har de en unge i hver vogn? Eller hunden i en? Og LK må jo ha en enorm sekk, for frua har jo bare to små vesker på sykkelen sin? Hvor er telt 4 soveposer, 4 liggeunderlag? Klær, mat, kjøkken, toalettsaker, de har sikkert 4 badehåndkle med seg vil jeg tro...kamera/droneutstyr..... Jeg vil tro de har utstyr av topp kvalitet, slikt tar veldig liten plass og liten vekt. Oppblåsbart liggeunderlag på størrelse med et pennal for eksempel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 28. juli 2019 #5219 Del Skrevet 28. juli 2019 2 minutter siden, kvinneguide skrev: Jeg vil tro de har utstyr av topp kvalitet, slikt tar veldig liten plass og liten vekt. Oppblåsbart liggeunderlag på størrelse med et pennal for eksempel. Slike ting hadde faktisk vært interessant å høre om, liggeunderlag på str med et pennal er genialt 👏🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. juli 2019 #5220 Del Skrevet 28. juli 2019 12 minutter siden, MiniMjau skrev: Jeg skjønner ikke helt hvor de har all bagasjen. Har de en unge i hver vogn? Eller hunden i en? Og LK må jo ha en enorm sekk, for frua har jo bare to små vesker på sykkelen sin? Hvor er telt 4 soveposer, 4 liggeunderlag? Klær, mat, kjøkken, toalettsaker, de har sikkert 4 badehåndkle med seg vil jeg tro...kamera/droneutstyr..... Nå har de vel bare sovet én natt i telt, om jeg husker rett.. natta familiemedlemmet kom i bil, så selve turutstyret (telt, sovepose, liggeunderlag o.l.) kunne vært i følgebilen. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå