Caram Skrevet 9. juni 2019 #3801 Skrevet 9. juni 2019 22 timer siden, Peaky Blinders skrev: Helt enig i at man ikke skal blande alkohol og reklame, det er forbudt. Er dere sikker på at det ikke er alkoholfri vin? Er det bilder av hele flaska, eller bare et glass med vin? 2
Gjest no. 72 Skrevet 9. juni 2019 #3802 Skrevet 9. juni 2019 (endret) 1 minutt siden, Caram skrev: Er dere sikker på at det ikke er alkoholfri vin? Er det bilder av hele flaska, eller bare et glass med vin? Etter regelverket så holder det at det fremstår som alkoholholdig drikke. Altså vil det være brudd på regelverket om du har champagneglass med mozell i. Endret 9. juni 2019 av no. 72
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 9. juni 2019 #3803 Skrevet 9. juni 2019 Apropos: https://www.dagbladet.no/kjendis/skremt-av-ny-trend---tone-damli-en-av-verstingene/71039249
Caram Skrevet 9. juni 2019 #3804 Skrevet 9. juni 2019 2 minutter siden, Peaky Blinders skrev: Etter regelverket så holder det at det fremstår som alkoholholdig drikke. Altså vil det være brudd på regelverket om du har champagneglass med mozell i. Ahhh, okei. Ikke at jeg egentlig tror det er alkoholfritt heller, men tenkte bare om hun kanskje ville brukt det som argument, om hun ble konfrontert med det. 3
Gjest no. 72 Skrevet 9. juni 2019 #3805 Skrevet 9. juni 2019 4 minutter siden, Caram skrev: Ahhh, okei. Ikke at jeg egentlig tror det er alkoholfritt heller, men tenkte bare om hun kanskje ville brukt det som argument, om hun ble konfrontert med det. Ja, sikkert nettopp derfor de har laget regelverket på den måten. Ville vært helt håpløst å håndhevet det hvis det kun fanget faktisk alkohol, for da kunne alle bare sagt at det var noe annet, og myndighetene ville jo ikke kunne etterprøvd det heller.
Gjest no. 72 Skrevet 9. juni 2019 #3806 Skrevet 9. juni 2019 40 minutter siden, LillaGorilla🐒 skrev: Apropos: https://www.dagbladet.no/kjendis/skremt-av-ny-trend---tone-damli-en-av-verstingene/71039249 Hum. Litt speilseilt at det er de samme merkene som går igjen. Se denne her også: https://www.dn.no/pr/olimportor-sto-bak-luksusmiddag-for-influenser-elite/2-1-492786
Trude.lutt Skrevet 9. juni 2019 #3807 Skrevet 9. juni 2019 59 minutter siden, LillaGorilla🐒 skrev: Apropos: https://www.dagbladet.no/kjendis/skremt-av-ny-trend---tone-damli-en-av-verstingene/71039249 Det jeg reagerer på er at ikke CBE er nevnt...... 6
Gjest no. 72 Skrevet 9. juni 2019 #3808 Skrevet 9. juni 2019 4 minutter siden, Trude.lutt skrev: Det jeg reagerer på er at ikke CBE er nevnt...... Hun er nevnt. Står litt lenger ned i artikkelen.
Gjest no. 72 Skrevet 9. juni 2019 #3809 Skrevet 9. juni 2019 jeg har opprettet en egen tråd om saken her:
Gjest CecilieX Skrevet 9. juni 2019 #3810 Skrevet 9. juni 2019 3 timer siden, Peaky Blinders skrev: Hun er nevnt. Står litt lenger ned i artikkelen. Bet meg merke i at de fortsatt ikke har kommet i mål med å iverksette Helsedirektoratets mulighet for å ilegge overtredelsesgebyr. Men det kommer.....
Perelandra Skrevet 9. juni 2019 #3812 Skrevet 9. juni 2019 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner Edit: Også ryddet for hetsende/krenkende innhold, og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 10. juni 2019 av Perelandra
Tørst Skrevet 10. juni 2019 #3813 Skrevet 10. juni 2019 11 timer siden, loffen skrev: Hvilken klassereise? Ja, nettopp. Hun er fortsatt så øvre arbeiderklasse/middelklasse som hun får blitt, med tanke på smak, kultur, reiser og flashing av statussymboler. 10
Aquarius04 Skrevet 10. juni 2019 #3814 Skrevet 10. juni 2019 7 timer siden, Tørst skrev: Ja, nettopp. Hun er fortsatt så øvre arbeiderklasse/middelklasse som hun får blitt, med tanke på smak, kultur, reiser og flashing av statussymboler. Før innlegget mitt ble moderert bort, så skrev jeg noe sånt som «den klassereisen hun føler hun har tatt». Om hun faktisk har gjort det, er jo en helt annen sak... 2
Sool Skrevet 10. juni 2019 #3815 Skrevet 10. juni 2019 Er så flott at hun skremmer leserne sine med at «airconditionen på flyet ikke funket å derfor funket ikke motorene» Jeg er rimelig sikker på at air condition i seg selv ikke kan forårsake motorstopp. Om det var så «enkelt» å skru av motorene hadde vi alle hvert livredde for å fly. Tipper hun ikke forstod grunnen til at de måtte vente. Syns det er unødvendig å poste et slikt innlegg uten å sortere ut bastante meninger om noe man egentlig ikke kan noenting om. 31
MarianneE Skrevet 10. juni 2019 #3816 Skrevet 10. juni 2019 14 minutter siden, Sool skrev: Er så flott at hun skremmer leserne sine med at «airconditionen på flyet ikke funket å derfor funket ikke motorene» Jeg er rimelig sikker på at air condition i seg selv ikke kan forårsake motorstopp. Om det var så «enkelt» å skru av motorene hadde vi alle hvert livredde for å fly. Tipper hun ikke forstod grunnen til at de måtte vente. Syns det er unødvendig å poste et slikt innlegg uten å sortere ut bastante meninger om noe man egentlig ikke kan noenting om. Vel... Jeg er ikke så bevandret i kunnskap om motorer, men jeg er ganske sikker på at en flymotor er avhengig av litt annet enn aircondition for å kunne gå. 18
Tørst Skrevet 10. juni 2019 #3817 Skrevet 10. juni 2019 3 minutter siden, MarianneE skrev: Vel... Jeg er ikke så bevandret i kunnskap om motorer, men jeg er ganske sikker på at en flymotor er avhengig av litt annet enn aircondition for å kunne gå. https://www.google.com/amp/s/www.abcnyheter.no/amp/reise/reisenyheter/2017/11/01/195344283/derfor-er-flykabinene-sa-kalde 4
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 11. juni 2019 #3818 Skrevet 11. juni 2019 (endret) CBE påvirker KUN positivt!!! Dermed basta!!!!! 😂 Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 13. juni 2019 av Perelandra
Sool Skrevet 11. juni 2019 #3819 Skrevet 11. juni 2019 20 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: CBE påvirker KUN positivt!!! Dermed basta!!!!! 😂 Er så hårreisende at hun ikke kan ta imot konstruktiv kritikk. Det var en annen leser som skrev under at hun skal ut å reise i morgen å at dette skremte henne. Kan hun ta ansvar for noe i det hele tatt? Må hun alltid gå i forsvar? Hadde hvert fint om flere la merke til teksten å la inn en kommentar på at de ble redde. Hun skriver at det var hennes tanker men at det ikke var farlig? Skriv det i innlegget da! Ser ikke tegn til annet enn frykt å redsel i selve innlegget. Syns det er idiotisk å skrive slikt når hun selv har flyskrekk. Å hun forstår ikke at innlegget kan skremme? Wow. Den kommentaren var ikke en stygg kommentar men en påminnelse om at hun må passe på hva hun skrive å var ment i beste intensjon tydeligvis. Men neida CBE må gå i forsvar 🥴 20
MaleficentAurora Skrevet 11. juni 2019 #3820 Skrevet 11. juni 2019 Hva er greia med og ha "flyskrekk" liksom.. Er det en "trend" blant bloggene eller? Tanken på hvor mye både hun å andre bloggere reise, så skriver dem svært lite om sine tanker om "flyskrekken". Kun at dem er små redd eller litt nervøse. Men ikke noe som leserne kan gjenspeile seg i eller dypere forklaring liksom🤷♀️ 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå