Gå til innhold

Hvorfor kjører mannen alltid bilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? De gjør jo jobben mer enn bra nok. Ikke bare kjører de økonomisk og har mindre skader på bilene, men de utfører jo jobbene også

Anonymkode: 1e045...430

Kvinner og utenlandske sjåfører er det verste vi vet her på jobb. Byråkratiske, lite hjelpsomme og å løfte noe tungt er det ikke snakk om. Eneste gangen sjefen ble så forbanna at han bad selskapet sende en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On ‎2‎/‎10‎/‎2019 at 4:34 AM, WCKD said:

Ehm, jo det er selve definisjonen av dårligere...

Enig, men nå er det feil at kvinner krasjer oftest. Kvinner krasjer oftere under rygging og kun det. Menn krasjer mest i alle andre sammenhenger, og det er de som sitter bak rattet i de mest alvorlige ulykkene. Hvis definisjonen på dårlig sjåfør er at man krasjer mest er det altså menn som gjør det, og kvinner er dermed de beste sjåførene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn er flinkere sjåfører, blir mindre stresset av det. Selvsagt kan damer kjøre bil, men det er en grunn til at de fleste velger å sitte på om de har valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, dr_zhivago said:

Fordi menn er flinkere sjåfører, blir mindre stresset av det. Selvsagt kan damer kjøre bil, men det er en grunn til at de fleste velger å sitte på om de har valget.

Hvilken grunn er det?

Anonymkode: 38314...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det motsatt!

Anonymkode: 8fab1...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken grunn er det?

Anonymkode: 38314...3e6

Fra egen observasjon trekker jeg den konklusjonen at de fleste damer ønsker å sitte på fremfor å kjøre selv som en kombinasjon av at menn flest synes det er morsomt å kjøre bil, mens de fleste damer ser på det som en oppgave. Og jeg tror også det har med opplevd stress og kanskje det at det er greit å slippe å ha ansvaret å gjøre. Men jeg har jo såklart sett masse damer kjøre bil, så det er ingen sikker vitenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.2.2019 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Hei! 

 

Hvorfor er det ofte slik at mannen kjører bilen? Kvinner er ikke dårligere enn mannen til å kjøre bil. 

 

Vi kræsjer kanskje litt oftere, men vi er ikke noe dårligere slik jeg ser det.

 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 9aa40...faa

I vårt forhold er det rett og slett fordi kona synes det er kjedelig å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Jeg er så lat at jeg lar mannen kjøre. Men er dyktig sjåfør. Har kjørt rundt om i hele Norge. 

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Samme her. Litt den samme følelsen når jeg en sjelden gang blir forbikjørt av ei dame, blir litt kåt...sexy!! Tenker med en gang at hun er sikkert heftig til å suge, og ri!!

Anonymkode: 5f3b8...b8d

Det er så gøy å kjøre fordi, særlig tysk premium! Men jeg klistrer ikke "you just got passed by a girl" på bilen (min store kjærlighet), det blir for pretentiøst 😛 

På 27.5.2019 den 15.10, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke forskning, men jeg jobbet som lastebilsjåfør og veldig mange av de firmaene jeg var borti sa veldig bastant at de kom til å ansette kvinner fremfor menn så langt det var mulig. De så klart og tydelig i sine firmaer at utgiftene til reparasjoner, dieselutgifter mm alltid var mye lavere på de bilene som kvinner kjørte enn de som menn kjørte. 

Dessverre er det ikke nok kvinner å ansette, men de aller fleste har tatt tak i dette og prøvd å oppmuntre menn til å kjøre som kvinner ved å gi bonus på lønnen i skadefrie måneder, økonomisk kjøring osv

Anonymkode: 1e045...430

Jeg skulle vært lastebilsjåfør, men det er så dyrt å kjøre opp. Og jeg tviler så fælt på meg selv. Jeg skal studere til høsten, men om det ikke leder noen steder etter endt utdanning så er CE plan B 😛 Å kjøre er det beste som er! (med forbehold om dårlig vær og skummelt føre)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2019 den 18.47, dr_zhivago skrev:

Fra egen observasjon trekker jeg den konklusjonen at de fleste damer ønsker å sitte på fremfor å kjøre selv som en kombinasjon av at menn flest synes det er morsomt å kjøre bil, mens de fleste damer ser på det som en oppgave. Og jeg tror også det har med opplevd stress og kanskje det at det er greit å slippe å ha ansvaret å gjøre. Men jeg har jo såklart sett masse damer kjøre bil, så det er ingen sikker vitenskap.

Jeg elsker å kjøre bil! Det har hendt mannen og jeg har krangla litt om hvem som skal kjøre. Jeg kan kjøre 30 mil en dag, bare på moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører 10 mil daglig til og fra jobb. Mannen sykler. Så når vi først kjører sammen er det deilig å bare sitte på. 

Anonymkode: 83c28...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHAHAHAHAAHA !!!! :ler:🤣😂

Anonymkode: 29e36...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 19.14, Ginavn skrev:

Jeg elsker å kjøre bil! Det har hendt mannen og jeg har krangla litt om hvem som skal kjøre. Jeg kan kjøre 30 mil en dag, bare på moro

Ja. Så det er nok bare det at det som oftest er menn som melder seg frivillig,men det er ikke alltid tilfelle som du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å kjøre bil, så hvis jeg kan sitte på gjør jeg gjerne det. Jeg føler meg faktisk tryggere som passasjer enn som sjåfør, til tross for at jeg nå har kjørt skadefritt i 11 år.
Jeg kjører en del i forbindelse med jobb og bruker bilen mye siden jeg bor uti ødemarka, men skal samboeren være med så kjører han med mindre han har vært på fylla og ikke tør å satse på at han er edru nok. Jeg elsker å sitte på og han fortrekker ofte å kjøre selv. Problem løst.

Anonymkode: c9aea...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil anta at det er fordi menn på generelt grunnlag (ikke alltid...) er både flinkere, mindre redd for å kjøre, samt innhar større interesse for bil. 

Har du sett hvordan enkelte damer sitter i bilen? Det er jo direkte skummelt!! De sitter 90 grader omtrent framoverlent.. Det må jo være utrolig ubehagelig å kjøre bil for slike folk.. 

Prosentvis er det nok utrolig høyere nummer  av damer som er farlige i trafikken enn menn.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 22.36, AnonymBruker skrev:

HAHAHAHAHAHAAHA !!!! :ler:🤣😂

Anonymkode: 29e36...167

Omfg! Det der er jo direkte skummelt!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oaser det fordi jeg hater å kjøre bil mens mannen er over snittet motorinteressert. Men først og fremst fordi jeg ikke vil kjøre. 

Anonymkode: 75edc...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AndreasBR said:

Jeg vil anta at det er fordi menn på generelt grunnlag (ikke alltid...) er både flinkere, mindre redd for å kjøre, samt innhar større interesse for bil. 

Har du sett hvordan enkelte damer sitter i bilen? Det er jo direkte skummelt!! De sitter 90 grader omtrent framoverlent.. Det må jo være utrolig ubehagelig å kjøre bil for slike folk.. 

Prosentvis er det nok utrolig høyere nummer  av damer som er farlige i trafikken enn menn.. 

Mange undersøkelser viser det motsatte.

Anonymkode: 38314...3e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...