Gå til innhold

Hvorfor kjører mannen alltid bilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Hvorfor er det ofte slik at mannen kjører bilen? Kvinner er ikke dårligere enn mannen til å kjøre bil. 

 

Vi kræsjer kanskje litt oftere, men vi er ikke noe dårligere slik jeg ser det.

 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 9aa40...faa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er demaskulerende å måtte sitte på. 

Anonymkode: 8eb74...157

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i forhold foretrekker oftest å la mannen lede. Det er kun min personlige erfaring fra egen familie og venner.

Endret av hocane
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å kjøre bil.  Kjører mye bil. Langturer, korte turer, behersker all slags føre. Jeg kan godt kjøre når mannen er med, men syns det er deilig å slappe av. Er vi på langturer er det fint å kunne ta ungene, se på landskapet på en annen måte. Skal vi en kjapp tur på butikken kan jeg surfe på mobilen i fred og ro. 

Jeg tenker at det er lurt å opprettholde kjøreegenskapene sine, og det er dumt om mannen alltid er den som kjører. Møter ofte 50-60årige nervøse damer i mannens nyinnkjøpte store suv som tydelig ikke behersker bilen, eller føret.. (De ligger ofte 20km under fartsgrensen på salta veier med litt snø i kanten.. ) og jeg tror det er fordi at de aldri har kjørt så  mye selv, for mannen kjører alltid. 

Anonymkode: 6f3a8...335

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, jokke1 said:

kvinnen er underlegen mannen skjønner du vel? 

 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er demaskulerende å måtte sitte på. 

Anonymkode: 8eb74...157

Håper dere tuller.

Anonymkode: 38314...3e6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hocane skrev:

Kvinner i forhold foretrekker oftest å la mannen lede. Det er kun min personlige erfaring fra egen familie og venner.

Ja, og det er ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 02433...f4c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, og det er ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 02433...f4c

Men er det noe riktig i det? Hva, i tilfelle?

Anonymkode: 38314...3e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kræsjer mer enn damer, men det er muligens fordi de kjører mer. Statistikken viser i hvertfall at kvinner generelt ikke er dårligere sjåfører.

Her kjører oftest mannen fordi jeg liker å strikke. På langtur kjører jeg stort sett 1/3 eller 1/4 av turen. All småkjøring hvor vi kjører sammen kjører stort sett han mens jeg strikker i passasjersetet 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har like biler, bortsett fra at den ene har awd. Vi har lik stor bilinteresse og kjører like mye. Vi spør som regel alltid før vi kjører hvem som vil kjøre, for det er ingen selvfølge.

Anonymkode: 0d34f...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg alltid kjørt, men når jeg tar medisiner med trekant (som dessverre har blitt oftere og oftere med årene) må jo han kjøre.
Jeg er mye flinkere enn han til å kjøre. Jeg har aldri kræsjet, mens han har kræsjet... 6-7 ganger? Han er også elendig til å rygge, parkere, lukeparkere, finne "luker" i f. eks. rundkjøringer og kjøre inn på motorveier og slikt (han lager trafikk-kork!), han tør ikke foreta forbikjøringer, han kjører ofte altfor sakte, han glemmer blinklys hele tiden osv...

Jeg har fått høre at jeg kjører som en mann da, så da antar jeg han kjører som en dame? :P 

Anonymkode: 37e66...de4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bytter på å kjøre, kjører vi min bil er det stort sett jeg som kjører og kjører vi hans bil er det som oftes han. 

Anonymkode: cf2c8...c36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her, med angst for å kjøre bil. Har lappen, men stoler ikke på evnene mine og holder meg laaaangt unna glatte veier.

Anonymkode: 96d82...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Håper dere tuller.

Anonymkode: 38314...3e6

Hvorfor skulle de tulle? Det er sant, spesielt den siste. Det er litt cuck å sitte på når dama kjører. Jeg liker å sitte på, han liker å kjøre.

Anonymkode: 3306a...2de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjører mannen som oftes, rett og slett for at han elsker kjøre bil.  Jeg har aldri bulket eller kræsjet, hatt lappen i 25 år, men må innrømme at de sjåførene jeg reagerer oftes på er kvinner. Du kan se noen av dem på parkeringsplasser, ville i blikket og kjempe stresset, de er livsfarlige i trafikken.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss kjører vi nok like mye begge to. Aller best liker jeg å kjøre alene for han skal alltid pirke på noe. Fryktelig irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å sitte på med en søt dame! Føler at jeg blir dominert og det tenner meg!

Anonymkode: 23d27...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...