AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #701 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har erfaringer med trippel Letrozol-dose som de vil dele? Jeg er skkurat ferdig med fem dager på trippel dose for første gang, og hujedamej, bivirkningene kom på løpende bånd😳 hetetokter som ikke lignet grisen, intens hodepine og påfølgende svimmelhet samt sinnsykt vondt i magen. Hjelpes, håper jeg slipper så mange runder med dette😵 Anonymkode: 4eda7...145 Jeg har veldig mange runder med trippel bak meg. Det eneste jeg merket var hodepine, ellers ikke noe. Håper du slipper unna med den ene runden🤞 Anonymkode: 313c4...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. januar 2021 #702 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 15.52): Hei alle sammen! Jeg er ny her i tråden og håper på noen å snakke med i prøveperioden med Letrozol som jeg startet med nå i januar. Jeg og mannen min har prøvd i 1,5 år. Vi ble gravid på pp 8, men mistet i SA uke 5. Etter dette har jeg ikke blitt gravid igjen. Har egentlig hatt «regelmessig» syklus hver måned (lengde på 28-35), men de siste to syklusene har ligget på 40 og oppover. Derfor ville gynekologen min at jeg skulle prøve Letrozol for å stabilisere og øke sjansene for en ny graviditet. Denne perioden her så var jeg hos gyn CD 3 og fikk resept, startet samme dag og avsluttet dag 7. Har fulgt opp med EL-tester og fikk en klar og tydelig strek natt til CD 16 og den fortsatte å være positiv morgen og kveld CD 16. Vi la inn «aksjer» begge disse dagene. Er nå da på 3 DPO og venter i spenning. Kjenner jeg trenger noen andre å prate med dette om, ettersom mannen ikke helt har interesse for det hehe... Anonymkode: 724e6...15e Velkommen! Håper virkelig letrozol gjør susen for deg nå. Var jo fin og tidlig EL du fikk da. Krysser fingrene for positiv test om en ukes tid 🤞 Jeg fikk mensen i dag, så da ble konklusjonen at jeg fikk to dager lenger lutealfase enn vanlig. Vet jo ikke om det var dobbel dose letrozol som gjorde det, men det var det eneste jeg gjorde annerledes denne syklusen så... Nå er jeg spent på denne nye syklusen! Blir å ta dobbel dose igjen. Og forhåpentligvis får jeg kanskje ovitrelle også ettersom jeg har gyn.time på CD12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #703 Del Skrevet 21. januar 2021 Amatariel skrev (6 timer siden): Velkommen! Håper virkelig letrozol gjør susen for deg nå. Var jo fin og tidlig EL du fikk da. Krysser fingrene for positiv test om en ukes tid 🤞 Jeg fikk mensen i dag, så da ble konklusjonen at jeg fikk to dager lenger lutealfase enn vanlig. Vet jo ikke om det var dobbel dose letrozol som gjorde det, men det var det eneste jeg gjorde annerledes denne syklusen så... Nå er jeg spent på denne nye syklusen! Blir å ta dobbel dose igjen. Og forhåpentligvis får jeg kanskje ovitrelle også ettersom jeg har gyn.time på CD12. Tusen hjertelig takk❤️ krysser fingrene for det samme! Tok blodprøver i går for å sjekke om det var eggløsning dag 16. Blir spennende å høre, og enda mer spennende å sjekke om jeg er gravid! Altfor lang ventetid synes jeg, hehe.. Oi! Ja, må jo være det da? Synes kroppen er så rar jeg, driver sitt eget løp inni mellom...men sykt spennende denne neste syklusen blir da, med både dobbel Letrozol og ovitrelle! Oppdater gjerne på hvordan det går med deg, er så hyggelig å snakke med noen i samme situasjon🥰 Spoiler Anonymkode: 724e6...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #704 Del Skrevet 5. februar 2021 Tilbake igjen her, litt vedmodig. Hatt mange runder med Letrozol, ble gravid i sommer,men mistet. Tok siste runde Letrozol i november,men fikk for første gang ingen eggløsning. Fikk første menstruasjon siden november i dag. Har et barn fra før av,på 8 år, føler både alderen min og tiden løper fra meg. Hadde egentlig lagt det på hylla, men når menstruasjon kom spontant i dag kjenner jeg at jeg vil bruke opp resten av Letrozol tbl jeg har. Jeg har akkurat fylt 35 år, og føler veldig på høy alder,men har et snev av håp,siden jeg ble gravid for 6mnd siden. Noen andre her som er 35 år +? Anonymkode: 5c209...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. februar 2021 #705 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tilbake igjen her, litt vedmodig. Hatt mange runder med Letrozol, ble gravid i sommer,men mistet. Tok siste runde Letrozol i november,men fikk for første gang ingen eggløsning. Fikk første menstruasjon siden november i dag. Har et barn fra før av, på 8 år, føler både alderen min og tiden løper fra meg. Hadde egentlig lagt det på hylla, men når menstruasjon kom spontant i dag kjenner jeg at jeg vil bruke opp resten av Letrozol tbl jeg har. Jeg har akkurat fylt 35 år, og føler veldig på høy alder,men har et snev av håp,siden jeg ble gravid for 6mnd siden. Noen andre her som er 35 år +? Anonymkode: 5c209...421 Heia, så trist å høre at du både har mistet og ikke er gravid igjen. Vi er flere i samme situasjon Jeg har akkurat fylt 36 år. Nå har jeg riktignok flere barn fra før av, men jeg ønsker meg så veldig en sistemann. Hadde MA i uke 9 i sommer, og ikke gravid igjen ennå. Fikk letrozol for første gang i november, og den har fungert veldig bra på meg. Ikke bare får jeg EL, men jeg får den mye tidligere enn noensinne. Nå er det bare å håpe at sædcellen finner veien altså. Yngste barnet mitt er 6 år, så jeg kjenner veldig på at hun blir skolejente til høsten og er så stor. Er liksom ikke 'bare' det at vi ønsker meg et barn, men vi ønsker oss et søsken til barna våre, spesielt henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #706 Del Skrevet 5. februar 2021 Amatariel skrev (10 minutter siden): Heia, så trist å høre at du både har mistet og ikke er gravid igjen. Vi er flere i samme situasjon Jeg har akkurat fylt 36 år. Nå har jeg riktignok flere barn fra før av, men jeg ønsker meg så veldig en sistemann. Hadde MA i uke 9 i sommer, og ikke gravid igjen ennå. Fikk letrozol for første gang i november, og den har fungert veldig bra på meg. Ikke bare får jeg EL, men jeg får den mye tidligere enn noensinne. Nå er det bare å håpe at sædcellen finner veien altså. Yngste barnet mitt er 6 år, så jeg kjenner veldig på at hun blir skolejente til høsten og er så stor. Er liksom ikke 'bare' det at vi ønsker meg et barn, men vi ønsker oss et søsken til barna våre, spesielt henne. Ja, det med søsken kjenner jeg aller mest på egentlig. Barnet mitt maser nesten daglig om søsken, så det gjør ikke akkurat situasjonen bedre🙈 selv er vi 3 søsken, og vil så gjerne at Barnet mitt skal oppleve det. Men allerede akseptert at mest sannsynlig blir det ikke sånn,men håpet,det er der fortsatt. Jeg vet at det kan være en liten mulighet. Så har 1 eller 2 runder med tbl igjen, så skal ta en runde nå. Kan ikke tenke på at det er ikke årstiden osv som jeg ønsker, jeg tenker mye på alderen min. Barnet mitt går i 2 klasse nå,litt bittert å starte pp skrætsj igjen,men likevel så verdt det om jeg faktisk ble gravid igjen. Hatt god effekt av Letrozol alle rundene jeg har tatt, utenom den i november, veldig merkelig. Nå er jeg der at jeg tar det litt som det kommer. Hadde vært hyggelig med noen solskinnshistorier fra dere andre som også har vært i denne tråden lenge. Anonymkode: 5c209...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. februar 2021 #707 Del Skrevet 7. februar 2021 Da har jeg tatt siste tabl letrozol etter MA tidligere i uken. Er det noen som har erfaring med å ta letrozol etter abort? Ble det eggløsning som normert tid på letrozol? Sist abort kom ikke eggløsning før på dag 35, håper mildt sagt at letrozol reduserer dette helst med et par uker 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #708 Del Skrevet 8. februar 2021 Neutral90 skrev (21 timer siden): Da har jeg tatt siste tabl letrozol etter MA tidligere i uken. Er det noen som har erfaring med å ta letrozol etter abort? Ble det eggløsning som normert tid på letrozol? Sist abort kom ikke eggløsning før på dag 35, håper mildt sagt at letrozol reduserer dette helst med et par uker 😬 Jeg hadde SA i sommer, fikk ikke EL før Cd 40.... jeg får dog sein EL på Letrozol også,alltid CD 20 vanligvis. Anonymkode: 5c209...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 8. februar 2021 #709 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde SA i sommer, fikk ikke EL før Cd 40.... jeg får dog sein EL på Letrozol også,alltid CD 20 vanligvis. Anonymkode: 5c209...421 Var det eggløsning på dag 40 med letrozol eller uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #710 Del Skrevet 8. februar 2021 Neutral90 skrev (1 time siden): Var det eggløsning på dag 40 med letrozol eller uten? Med... Anonymkode: 5c209...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 8. februar 2021 #711 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Med... Anonymkode: 5c209...421 Æsj, så dumt 😬 takk for at du delte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 9. februar 2021 #712 Del Skrevet 9. februar 2021 Hallo! Jeg er på første syklus med Letrozol nå, enkel dose. Har regelmessig syklus og utslag på EL-tester hver mnd, men er langvarig prøver (uforklarlig infertil) så nå prøver vi noen sykluser med Letrozol og Ovitrelle før IVF. Forrige syklus (uten Letrozol) var jeg hos gynekolog CD13 og hadde da en moden folikkel på 21mm og 12mm slimhinne. Denne syklusen (med Letrozol) var jeg der på CD12, og hadde da en på 17mm og slimhinne på 7-8mm. Jeg synes forståelig nok ikke at Letrozolen har hatt god nok virkning på meg, men tenker jeg kan gi det en sjanse til, kanskje det fungerer bedre da? Noen som har erfaring med at den har forskjellig effekt i forskjellige sykluser? Jeg lurer også på om jeg skal ta dobbel dose, og om jeg isåfall skal spørre gynekologen om det først eller bare gjøre det. Hun er ganske opptatt av at jeg ikke skal ha mer enn to modne follikler, men jeg tenker at når jeg ikke blir gravid med ett egg så er det lite sannsynlig at det plutselig blir trillinger. Tvillinger kunne vi godt tenke oss, så det optimale, synes jeg, hadde vært å få to eller tre modne egg. Noen som har erfaring med at enkel dose har liten effekt, imens dobbel dose fungerer bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #713 Del Skrevet 9. februar 2021 Marmorape skrev (33 minutter siden): Hallo! Jeg er på første syklus med Letrozol nå, enkel dose. Har regelmessig syklus og utslag på EL-tester hver mnd, men er langvarig prøver (uforklarlig infertil) så nå prøver vi noen sykluser med Letrozol og Ovitrelle før IVF. Forrige syklus (uten Letrozol) var jeg hos gynekolog CD13 og hadde da en moden folikkel på 21mm og 12mm slimhinne. Denne syklusen (med Letrozol) var jeg der på CD12, og hadde da en på 17mm og slimhinne på 7-8mm. Jeg synes forståelig nok ikke at Letrozolen har hatt god nok virkning på meg, men tenker jeg kan gi det en sjanse til, kanskje det fungerer bedre da? Noen som har erfaring med at den har forskjellig effekt i forskjellige sykluser? Jeg lurer også på om jeg skal ta dobbel dose, og om jeg isåfall skal spørre gynekologen om det først eller bare gjøre det. Hun er ganske opptatt av at jeg ikke skal ha mer enn to modne follikler, men jeg tenker at når jeg ikke blir gravid med ett egg så er det lite sannsynlig at det plutselig blir trillinger. Tvillinger kunne vi godt tenke oss, så det optimale, synes jeg, hadde vært å få to eller tre modne egg. Noen som har erfaring med at enkel dose har liten effekt, imens dobbel dose fungerer bra? Det kan ikke helt sammenlignes med min situasjon, da jeg har pcos. Men jeg har blitt gravid uten letrozol på første forsøk en gang. Neste gang vi forsøkte uten noe, så gikk det veldig lang tid uten å bli gravid. Ble satt på letrozol, og måtte opp i trippel dose for å få effekt. Anonymkode: 313c4...7be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #714 Del Skrevet 10. februar 2021 16 hours ago, Marmorape said: Hallo! Jeg er på første syklus med Letrozol nå, enkel dose. Har regelmessig syklus og utslag på EL-tester hver mnd, men er langvarig prøver (uforklarlig infertil) så nå prøver vi noen sykluser med Letrozol og Ovitrelle før IVF. Forrige syklus (uten Letrozol) var jeg hos gynekolog CD13 og hadde da en moden folikkel på 21mm og 12mm slimhinne. Denne syklusen (med Letrozol) var jeg der på CD12, og hadde da en på 17mm og slimhinne på 7-8mm. Jeg synes forståelig nok ikke at Letrozolen har hatt god nok virkning på meg, men tenker jeg kan gi det en sjanse til, kanskje det fungerer bedre da? Noen som har erfaring med at den har forskjellig effekt i forskjellige sykluser? Jeg lurer også på om jeg skal ta dobbel dose, og om jeg isåfall skal spørre gynekologen om det først eller bare gjøre det. Hun er ganske opptatt av at jeg ikke skal ha mer enn to modne follikler, men jeg tenker at når jeg ikke blir gravid med ett egg så er det lite sannsynlig at det plutselig blir trillinger. Tvillinger kunne vi godt tenke oss, så det optimale, synes jeg, hadde vært å få to eller tre modne egg. Noen som har erfaring med at enkel dose har liten effekt, imens dobbel dose fungerer bra? Hos meg fungerte enkel dose bare en gang, andre måneden gikk det ikke. Uforklarlig infertilitet her også, men sekundær. Jeg har såpass mange egg og høy AMH (men ikke PCO/PCOS), derfor sa gynekologen at det er risikabelt å prøve høyere doser... Hun sa også at noen responderer dårlig på letrozol, rett og slett. Du kan tenke at å ha 2-3 modne egg er optimalt, men klinikker har egne retningslinjer. Flerlingsvangerskap regnse som en risikosvangerskap, det er en faktum. Derfor kan ikke gynekologer "godkjenne" mange modne egg ved enkel stimulering. To er maks. Anonymkode: 7fcf0...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 10. februar 2021 #715 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hos meg fungerte enkel dose bare en gang, andre måneden gikk det ikke. Uforklarlig infertilitet her også, men sekundær. Jeg har såpass mange egg og høy AMH (men ikke PCO/PCOS), derfor sa gynekologen at det er risikabelt å prøve høyere doser... Hun sa også at noen responderer dårlig på letrozol, rett og slett. Du kan tenke at å ha 2-3 modne egg er optimalt, men klinikker har egne retningslinjer. Flerlingsvangerskap regnse som en risikosvangerskap, det er en faktum. Derfor kan ikke gynekologer "godkjenne" mange modne egg ved enkel stimulering. To er maks. Anonymkode: 7fcf0...3d2 Skjønner. Sikkert veldig dumt å ta dobbel dose på eget initiativ. Jeg har bare lyst til å prøve å få så mye som mulig ut av disse mnd før IVF, og hvis enkel dose ikke har noen effekt vil jeg heller la være å ta det. Men jeg burde kanskje gi det en sjanse til, og se om noe mer skjer da. Jeg skjønner forresten at helsevesenet helst vil unngå flerlingsvangerskap og at det er risiko knyttet til det, og at det selvfølgelig er knalltøft å få tvillinger, men imens noen prøvere for all del vil unngå å få to, er ikke det tilfelle for oss. Når vi har prøvd så lenge på å få første barnet så hadde det på en måte vært deilig å få to på en gang og bli ferdig med det, og slippe flere år med det her igjen for å prøve å få søsken. Men mest sannsynlig tenker jeg at det ikke ville blitt flerlinger med to eller tre modne follikler heller, da vi har hatt så mange forsøk med ett egg og ingen graviditet. Men flere egg gir jo høyere odds for at ett av dem fester seg, og hvis det skulle slå til og bli flere så hadde ikke det vært negativt for oss heller 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #716 Del Skrevet 10. februar 2021 25 minutter siden, Marmorape said: Når vi har prøvd så lenge på å få første barnet så hadde det på en måte vært deilig å få to på en gang og bli ferdig med det, og slippe flere år med det her igjen for å prøve å få søsken. Men mest sannsynlig tenker jeg at det ikke ville blitt flerlinger med to eller tre modne follikler heller, da vi har hatt så mange forsøk med ett egg og ingen graviditet. Men flere egg gir jo høyere odds for at ett av dem fester seg, og hvis det skulle slå til og bli flere så hadde ikke det vært negativt for oss heller 🙂 Skjønner det. Men har fått inntrykk at mange gynekologer er ganske strenge her. Helt enig at det blir mest sannsynligvis bare et barn etter syklus med 2-3 modne follikler, men hvis 1 av 100 kvinner får trillinger pga for mange egg etter enkel stimulering... det er det de frykter 🙄 Uansett, ønsker dere masse lykke til! ❤️ Anonymkode: 7fcf0...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 10. februar 2021 #717 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skjønner det. Men har fått inntrykk at mange gynekologer er ganske strenge her. Helt enig at det blir mest sannsynligvis bare et barn etter syklus med 2-3 modne follikler, men hvis 1 av 100 kvinner får trillinger pga for mange egg etter enkel stimulering... det er det de frykter 🙄 Uansett, ønsker dere masse lykke til! ❤️ Anonymkode: 7fcf0...3d2 Tusen takk! 😊 Satser på at det går før eller senere, på den ene eller andre måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 12. mars 2021 #718 Del Skrevet 12. mars 2021 Flere som får sen EL på Letrozol? Dette er min andre syklus på Letrozol, forrige syklus hadde jeg en 17mm eggpose på CD 12 og satte Ovitrelle dagen etter. Denne gangen var jeg også på kontroll CD12, og hadde da bare en på 14mm. Skulle EL-teste og sette Ovitrelle når testen blir positiv, men jeg har testet hver dag siden og har bare svake tester. Er på CD21 nå. Hvis den follikkelen som var 14mm skulle være den dominerende, burde den sluppet nå, 9 dager etter? Kan det være at jeg allerede hadde hatt EL og at den follikkelen hun så var en som var igjen, som ikke hadde blitt helt moden? Jeg har vanligvis EL av meg selv ca CD17, med positiv test en til to dager før. Kan selvfølgelig være tilfeldig og ikke ha noe med Letrozolen å gjøre, men det er uansett frustrerende at syklusen begynner å rote seg til også. Kommer ikke til å ta det flere ganger, men jeg ville ikke la noe være uprøvd. Nå er IVF neste stopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. mars 2021 #719 Del Skrevet 12. mars 2021 Marmorape skrev (4 minutter siden): Flere som får sen EL på Letrozol? Dette er min andre syklus på Letrozol, forrige syklus hadde jeg en 17mm eggpose på CD 12 og satte Ovitrelle dagen etter. Denne gangen var jeg også på kontroll CD12, og hadde da bare en på 14mm. Skulle EL-teste og sette Ovitrelle når testen blir positiv, men jeg har testet hver dag siden og har bare svake tester. Er på CD21 nå. Hvis den follikkelen som var 14mm skulle være den dominerende, burde den sluppet nå, 9 dager etter? Kan det være at jeg allerede hadde hatt EL og at den follikkelen hun så var en som var igjen, som ikke hadde blitt helt moden? Jeg har vanligvis EL av meg selv ca CD17, med positiv test en til to dager før. Kan selvfølgelig være tilfeldig og ikke ha noe med Letrozolen å gjøre, men det er uansett frustrerende at syklusen begynner å rote seg til også. Kommer ikke til å ta det flere ganger, men jeg ville ikke la noe være uprøvd. Nå er IVF neste stopp. Jeg fikk EL på CD23 på min andre runde med enkel letrozol. Etter jeg gikk over til dobbel dose har EL kommet innen CD15. Hvor stor dose tar du? Hva sier gynekologen om at du ikke har fått positiv EL-test etter alle disse dagene? Høres nesten ut som du burde ha en ny UL... se hva som har skjedd med egget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #720 Del Skrevet 12. mars 2021 3 hours ago, Marmorape said: Flere som får sen EL på Letrozol? Dette er min andre syklus på Letrozol, forrige syklus hadde jeg en 17mm eggpose på CD 12 og satte Ovitrelle dagen etter. Denne gangen var jeg også på kontroll CD12, og hadde da bare en på 14mm. Skulle EL-teste og sette Ovitrelle når testen blir positiv, men jeg har testet hver dag siden og har bare svake tester. Er på CD21 nå. Hvis den follikkelen som var 14mm skulle være den dominerende, burde den sluppet nå, 9 dager etter? Kan det være at jeg allerede hadde hatt EL og at den follikkelen hun så var en som var igjen, som ikke hadde blitt helt moden? Jeg har vanligvis EL av meg selv ca CD17, med positiv test en til to dager før. Kan selvfølgelig være tilfeldig og ikke ha noe med Letrozolen å gjøre, men det er uansett frustrerende at syklusen begynner å rote seg til også. Kommer ikke til å ta det flere ganger, men jeg ville ikke la noe være uprøvd. Nå er IVF neste stopp. Jeg opplevde dette. Fikk EL på dag 28... ektremt sent. Enkel dose letrozol, har regelmessig EL av meg selv på dag 18-19 cirka. Første runde gikk helt greit, med EL på dag 14. Gynekologen sa at det er uvanlig. Hun anbefalte oss å slutte med behandlingen, og vurdere IVF etter noen måneder. Vi begynte med letrozol pga. uforklarlig infertilitet, også for å ikke ha noe uprøvd. Anonymkode: 7fcf0...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå