Gå til innhold

Erfaringer med provera og letrozol


jordbarn

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Noldi skrev:

Jeg fikk beskjed om å begynne på dag 4 når jeg tok det denne måneden så tror det skal gå fint 😁 ikke at jeg skal skryte på meg noe eggløsning, for det har jeg ikke fått (enda iallfall) av letrozol dag 4-8, men det handler vel mer om mg legemiddel enn om man starter på dag 3 eller 4 tror jeg

Hurra 😄 takk for at du deler! Enig i at det heller handler om mg 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du noen symptomer etter letrozolen? Her stikker det godt, men trenger ikke å bety noe..

Anonymkode: e1f7d...f69

På CD11 i dag og jeg syns det stikker en god del innimellom nedi der enn det tidligere har gjort ja. Men blir heller ikke overrasket om jeg innbilder meg ting 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amatariel skrev:

På CD11 i dag og jeg syns det stikker en god del innimellom nedi der enn det tidligere har gjort ja. Men blir heller ikke overrasket om jeg innbilder meg ting 😛

Nei samme her. Kjente dette forrige pp også, men da hadde jeg jo visstnok ikke EL, så vanskelig å bli klok på..

Anonymkode: e1f7d...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei samme her. Kjente dette forrige pp også, men da hadde jeg jo visstnok ikke EL, så vanskelig å bli klok på..

Anonymkode: e1f7d...f69

Det jobbes og styres nok hardt nedi der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet helt håpet jeg nå. Cd 12, kjenner nesten ikke noe mer i magen. Jobbes nok ikke noe mer nå tror jeg :( har tatt eggløsningstester, som er helt blanke. Ikke antydning til noe stigning i det hele tatt.

Anonymkode: e1f7d...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistet helt håpet jeg nå. Cd 12, kjenner nesten ikke noe mer i magen. Jobbes nok ikke noe mer nå tror jeg :( har tatt eggløsningstester, som er helt blanke. Ikke antydning til noe stigning i det hele tatt.

Anonymkode: e1f7d...f69

Æsj kjedelig, men det er fortsatt ganske tidlig da (?). Fortsatt håp om EL om noen dager! Testen kan plutselig bli positiv. Jeg er også CD12 i dag, og skal starte EL-testing i dag. Men tar test på ettermiddagen, da det er best nivåmessig. Kanskje du burde bytte til det, om du tar på morgenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistet helt håpet jeg nå. Cd 12, kjenner nesten ikke noe mer i magen. Jobbes nok ikke noe mer nå tror jeg :( har tatt eggløsningstester, som er helt blanke. Ikke antydning til noe stigning i det hele tatt.

Anonymkode: e1f7d...f69

Kan ikke miste håpet på cd 12, det er mange dager fremover du kan få eggløsning.  Jeg har eggløsning på CD 20!! Og har hatt mange runder med Letrozol, også blitt gravid på CD 20... 

Anonymkode: 5c209...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Æsj kjedelig, men det er fortsatt ganske tidlig da (?). Fortsatt håp om EL om noen dager! Testen kan plutselig bli positiv. Jeg er også CD12 i dag, og skal starte EL-testing i dag. Men tar test på ettermiddagen, da det er best nivåmessig. Kanskje du burde bytte til det, om du tar på morgenen?

Jada, det er tidlig, men den syklusen jeg vet jeg hadde EL, da var det stigning før. Er det normalt å få hvite tester der du knapt ser teststreken? :( får prøve ettermiddag. Erfaringsmessig, er de hvitere ettermiddag. Sikkert fordi jeg drikker for mye kanskje..

1 time siden, AnonymBruker skrev:
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan ikke miste håpet på cd 12, det er mange dager fremover du kan få eggløsning.  Jeg har eggløsning på CD 20!! Og har hatt mange runder med Letrozol, også blitt gravid på CD 20... 

Jeg hadde dag 17 første runde letrozol, fikk ein syklus på 31 dager. Forrige var 28. Nå burde den vel kanskje komme dag 14..? Aner ikke. Men ser liksom aldri noen som får SÅ hvite tester.. burde vel ha vært etter eller annet? :( 

Anonymkode: e1f7d...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, det er tidlig, men den syklusen jeg vet jeg hadde EL, da var det stigning før. Er det normalt å få hvite tester der du knapt ser teststreken? :( får prøve ettermiddag. Erfaringsmessig, er de hvitere ettermiddag. Sikkert fordi jeg drikker for mye kanskje..

Jeg hadde dag 17 første runde letrozol, fikk ein syklus på 31 dager. Forrige var 28. Nå burde den vel kanskje komme dag 14..? Aner ikke. Men ser liksom aldri noen som får SÅ hvite tester.. burde vel ha vært etter eller annet? :( 

Anonymkode: e1f7d...f69

Et godt sjekkpunkt er urinen din, Hvor mørk/lys er den? Hvis jeg har lys gul urin i koppen så er det nesten ikke vits for meg og EL-teste, da vet jeg det blir negativt. Og er jeg en del dager unna EL da også så er knapt teststreken synlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Amatariel skrev:

Et godt sjekkpunkt er urinen din, Hvor mørk/lys er den? Hvis jeg har lys gul urin i koppen så er det nesten ikke vits for meg og EL-teste, da vet jeg det blir negativt. Og er jeg en del dager unna EL da også så er knapt teststreken synlig... 

Takk for tips, det betyr mye. Den er vel for gul, lite konsentrert sikkert. Ok, det er godt å høre. Er bare redd det skal bli som forrige pp med hvite tester hele mnd..

Anonymkode: e1f7d...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Neutral90 skrev:

Angående dobbel dose; tar dere to om morgen eller en om morgen og en om ettermiddag? 

Jeg tar to på en gang :) 

Anonymkode: e1f7d...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar to på en gang :) 

Anonymkode: e1f7d...f69

Takk for svar 🌻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 21.06, TiiBii skrev:

Nå har jeg lest masse på tråden, hjelpes så nervepirrende alt er!

hvordan gikk med deg og grafen?

💖

Hei! Dessverre var det ingen graviditet. Tempen sank dagen etter. 💞 Er i gang med 5. tablettrunde nå. Er 6 DPO. Temper ikke denne gangen, og skal teste først 14 DPO. Er også henvist til lap i desember. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det @Amatariel ? 😊

Anonymkode: e1f7d...f69

Jeg tror det går ganske bra! Fikk en overraskende sterk EL-test i går på CD13 og det er rekooordtidlig for meg. Er ikke positiv da, men når jeg får sånn test så blir den ofte det innen kort tid. Tempen er lav også. Men - man vet jo aldri. Kanskje jeg plutselig skal få LH-svingninger eller no... tør liksom ikke tro det 😛 Får vel egentlig svaret senere i dag, for har gynekologtime for å sjekke ståa! Speeent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Amatariel skrev:

Jeg tror det går ganske bra! Fikk en overraskende sterk EL-test i går på CD13 og det er rekooordtidlig for meg. Er ikke positiv da, men når jeg får sånn test så blir den ofte det innen kort tid. Tempen er lav også. Men - man vet jo aldri. Kanskje jeg plutselig skal få LH-svingninger eller no... tør liksom ikke tro det 😛 Får vel egentlig svaret senere i dag, for har gynekologtime for å sjekke ståa! Speeent! 

Oi, så utrolig bra! Det er jo kjempegode nyheter ❤️ Håper gynekologen har mye positivt å si! Lykke til senere i dag 😊

Anonymkode: e1f7d...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, her kunne gynekologen fastslå at letrozol har funket! 😄 Stort og modent egg i dag (CD14). Men at det ville slippe av seg selv ville han ikke stolt på (...) Så jeg fikk ovitrelle, så da skal jeg sette den i dag. Sykt spennende! Har bare tatt ovitrelle en gang før, for 6 år siden, og da ble jeg gravid. Så forhåpningene ble ikke akkurat noe mindre nå! 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Amatariel skrev:

Hurra, her kunne gynekologen fastslå at letrozol har funket! 😄 Stort og modent egg i dag (CD14). Men at det ville slippe av seg selv ville han ikke stolt på (...) Så jeg fikk ovitrelle, så da skal jeg sette den i dag. Sykt spennende! Har bare tatt ovitrelle en gang før, for 6 år siden, og da ble jeg gravid. Så forhåpningene ble ikke akkurat noe mindre nå! 😬

Å herregud, for en lykke ❤️ Super nyheter! Blir jo ikke bedre enn det! 

Anonymkode: e1f7d...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Amatariel skrev:

Hurra, her kunne gynekologen fastslå at letrozol har funket! 😄 Stort og modent egg i dag (CD14). Men at det ville slippe av seg selv ville han ikke stolt på (...) Så jeg fikk ovitrelle, så da skal jeg sette den i dag. Sykt spennende! Har bare tatt ovitrelle en gang før, for 6 år siden, og da ble jeg gravid. Så forhåpningene ble ikke akkurat noe mindre nå! 😬

Masse lykke til 🤞🏻🤞🏻😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...