Gå til innhold

Erfaringer med provera og letrozol


jordbarn

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, cerruti skrev:

Hvor kjøper dere eggløsningstester? 

Billige-tester.no

Anonymkode: 5c209...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag kom menstruasjon, cd 35. Kan det mulig stemme med eggløsning, da jeg hadde ganske positiv eggløsning test for 16 dager siden,og det tar litt tid før egget slipper etter positiv test. Men skal prøve min første runde med dobbel Letrozol kur denne runden, for å se om jeg får eggløsning tidligere i syklusen,og sterkere.

Hvordan går det med dere?

Anonymkode: 5c209...421

Så dumt... Men da er det bare opp på hesten igjen, og prøve på nytt 🥰 Jeg er på siste dag med tabletter i dag. Er selv spent på når EL kommer. Den kommer senere og senere for meg... Til uken skal mannen sjekke soldatene en gang til, en mer avansert test. Så det blir veldig spennende 🤞 Ellers er jeg usikker på om jeg skal tempe eller ikke denne runden. Veier både for og mot... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lille fjasa skrev:

Så dumt... Men da er det bare opp på hesten igjen, og prøve på nytt 🥰 Jeg er på siste dag med tabletter i dag. Er selv spent på når EL kommer. Den kommer senere og senere for meg... Til uken skal mannen sjekke soldatene en gang til, en mer avansert test. Så det blir veldig spennende 🤞 Ellers er jeg usikker på om jeg skal tempe eller ikke denne runden. Veier både for og mot... 

Ja, da er det pån igjen med tabletter, starter på søndag. Tar da 2 tbl for første gang, ser om det gir meg tidligere eggløsning 😅 ligger ikke så mange dager etter deg, så hadde vært gøy om det klaffet for oss begge i oktober 🤞 her har vi ikke sjekket mannen, han har gjort meg gravid 2 ganger, vet at det er meg det er "feil"med, siden jeg ikke har eggløsning av meg selv. Jeg har aldri tempet, tar billig tester eggløsning når det nærmer seg😅

Anonymkode: 5c209...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2020 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Ja, da er det pån igjen med tabletter, starter på søndag. Tar da 2 tbl for første gang, ser om det gir meg tidligere eggløsning 😅 ligger ikke så mange dager etter deg, så hadde vært gøy om det klaffet for oss begge i oktober 🤞 her har vi ikke sjekket mannen, han har gjort meg gravid 2 ganger, vet at det er meg det er "feil"med, siden jeg ikke har eggløsning av meg selv. Jeg har aldri tempet, tar billig tester eggløsning når det nærmer seg😅

Anonymkode: 5c209...421

Siden du har vært gravid før har jeg stor tro på at det kommer til å gå for dere snart 😊 Hvordan går det med deg? Er selv på CD14, ingen utslag foreløpig. Men kjenner det skjer noe på høyre side, så håper det skjer noe den nærmeste uka 😊 Mannen var alt heldigvis bra med 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lille fjasa skrev:

Siden du har vært gravid før har jeg stor tro på at det kommer til å gå for dere snart 😊 Hvordan går det med deg? Er selv på CD14, ingen utslag foreløpig. Men kjenner det skjer noe på høyre side, så håper det skjer noe den nærmeste uka 😊 Mannen var alt heldigvis bra med 👌🏼

Jeg har litt håp igjen😊 Tatt ferdig dobbel dose for første gang i 5 dager nå, så begynner å teste med eggløsningstester fra mandag tenker jeg.CD 8 i dag. Veldig spent på om jeg får en tidligere eggløsning enn på enkel dose🤞 hvilken dag pleier du å få eggløsning på? 

Anonymkode: 5c209...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke dager tar dere letrozol? Har fått fra dag 4-9 jeg nå

Anonymkode: d7963...e70

Jeg tar fra dag 4-8. 😊

Anonymkode: 5c209...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt håp igjen😊 Tatt ferdig dobbel dose for første gang i 5 dager nå, så begynner å teste med eggløsningstester fra mandag tenker jeg.CD 8 i dag. Veldig spent på om jeg får en tidligere eggløsning enn på enkel dose🤞 hvilken dag pleier du å få eggløsning på? 

Anonymkode: 5c209...421

Godt å høre ❤️ Jeg begynte å teste mandag CD11, siden jeg hadde så mye EL-slim. Fikk da tom sirkel i 4 dager, før den gikk rett på fast smiley i dag! Er CD15 i dag. Så regner med EL er i morgen kanskje... Veldig merkelig, siden de forrige gangene har det blinket i mange dager før jeg fikk fast smiley. Men er veldig glad for å få utslag så "tidlig". Sist fikk jeg på CD19. 

Jeg har også brukt kosttilskudd og inositol den siste måneden, så kanskje det har en innvirkning på prosessen, og at EL kommer tidligere pga det. Men det blir bare spekulasjon 😆

Uansett, blir det spennende å se og få det bekreftet med tempingen de neste dagene. 
Blir spennende å høre fra deg hvordan det går denne runden 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 25.9.2020 den 19.58, Lille fjasa skrev:

Godt å høre ❤️ Jeg begynte å teste mandag CD11, siden jeg hadde så mye EL-slim. Fikk da tom sirkel i 4 dager, før den gikk rett på fast smiley i dag! Er CD15 i dag. Så regner med EL er i morgen kanskje... Veldig merkelig, siden de forrige gangene har det blinket i mange dager før jeg fikk fast smiley. Men er veldig glad for å få utslag så "tidlig". Sist fikk jeg på CD19.  og inositol den siste måneden, så kanskje det har en innvirkning på prosessen, og at EL kommer tidligere pga det. Men det blir bare spekulasjon 😆

Uansett, blir det spennende å se og få det bekreftet med tempingen de neste dagene. 
Blir spennende å høre fra deg hvordan det går denne runden 🤞

CD17 i dag for meg etter dobbel dose Letrozol, hadde ganske sterke eggløsningtester for noen dager siden,men følte ikke de var heelt positive, så ble de svakere. Men i dag hadde jeg første dag med EL slim,men negativ EL test, skjønner ingen ting. Har hatt EL seint de andre gangene, rundt CD 20, så mulig det blir det denne runden også, begynner å bli litt lei,og kjenner også lysten er dårligere. Hvordan går det med deg @Lille fjasa  ?

Anonymkode: 5c209...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

CD17 i dag for meg etter dobbel dose Letrozol, hadde ganske sterke eggløsningtester for noen dager siden,men følte ikke de var heelt positive, så ble de svakere. Men i dag hadde jeg første dag med EL slim,men negativ EL test, skjønner ingen ting. Har hatt EL seint de andre gangene, rundt CD 20, så mulig det blir det denne runden også, begynner å bli litt lei,og kjenner også lysten er dårligere. Hvordan går det med deg @Lille fjasa  ?

Anonymkode: 5c209...421

Hmm. Det er så vanskelig når det blir sånn 🤔 Dere får prøve å legge inn noen aksjer, så ser du etter noen dager hvordan grafen blir? 
 

Det går fint. Jeg er 8DPO i dag. Grafen holder seg stødig. Det har jeg aldri opplevd før, så håper det er et godt tegn 🤞🏼 Jeg har planer om å begynne å teste tirsdag morgen 10DPO😱

5D49659A-97FD-45B4-A873-5779686CC679.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/4/2020 at 10:05 AM, Lille fjasa said:

Hmm. Det er så vanskelig når det blir sånn 🤔 Dere får prøve å legge inn noen aksjer, så ser du etter noen dager hvordan grafen blir? 
 

Det går fint. Jeg er 8DPO i dag. Grafen holder seg stødig. Det har jeg aldri opplevd før, så håper det er et godt tegn 🤞🏼 Jeg har planer om å begynne å teste tirsdag morgen 10DPO😱

5D49659A-97FD-45B4-A873-5779686CC679.jpeg

Inne og sniker litt her, så spennende å følge med på dere 😊

Uansett, det der var en spennende graf, og mistenkelig lik min da jeg ble gravid 🤞🏼
Dette blir spennende 😊

5932DA3C-0E9B-42DF-AAEC-55137D51C3CD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, GBAA skrev:

Inne og sniker litt her, så spennende å følge med på dere 😊

Uansett, det der var en spennende graf, og mistenkelig lik min da jeg ble gravid 🤞🏼
Dette blir spennende 😊

5932DA3C-0E9B-42DF-AAEC-55137D51C3CD.jpeg

Tusen takk for hyggelig kommentar @GBAA, og at du delte grafen! Jeg syntes den var overraskende lik selv. Grafen min har gått litt ned i dag 9DPO, men ikke mye. Det ser jeg at din også gjorde før den steg igjen. Så jeg håper, håper, håper nå 💗 Jeg skal teste i morgen, 10DPO. Er så spent!!! Skal selvfølgelig oppdatere dere da 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 19 og vil si jeg har positiv eggløsning test i dag👏skal teste igjen i kveld, og i morgen.  La inn aksjer i går og på fredag, og skal legge inn i dag. Så bare å 🤞. Så spennende graf @Lille fjasa, det ser virkelig lovende ut😊  

Snapchat-639381386.jpg

Anonymkode: 5c209...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cd 19 og vil si jeg har positiv eggløsning test i dag👏skal teste igjen i kveld, og i morgen.  La inn aksjer i går og på fredag, og skal legge inn i dag. Så bare å 🤞. Så spennende graf @Lille fjasa, det ser virkelig lovende ut😊  

Snapchat-639381386.jpg

Anonymkode: 5c209...421

Se der ja! Den ser veldig positiv ut!! 😁 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! 10DPO: Jeg tok først en test, som fikk svak, svak strek. Tok derfor en til, den var helt hvit. Så håpet er litt ute nå føler jeg 🙁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lille fjasa skrev:

God morgen! 10DPO: Jeg tok først en test, som fikk svak, svak strek. Tok derfor en til, den var helt hvit. Så håpet er litt ute nå føler jeg 🙁 

Ikke gi opp,jeg testet blenda hvit cd 12, positiv test på ikm cd14. Det er veldig forskjellig når man får positiv test. ❤

Anonymkode: 5c209...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, Lille fjasa said:

God morgen! 10DPO: Jeg tok først en test, som fikk svak, svak strek. Tok derfor en til, den var helt hvit. Så håpet er litt ute nå føler jeg 🙁 

Ikke gi opp håpet! Min var helt blenda på morgenen 10 DPO, på kvelden (etter å ha holdt meg fra å spise/drikke og toalettet i 4 timer..) fikk jeg en svaaak strek. Måtte bruke lupe og la den inn på tolketråden her med varierende tilbakemeldinger.

Hvilken test brukte du? Tenker også siden du fikk svak strek på første test. Hadde ikke gitt opp håpet enda 🤞🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gi opp,jeg testet blenda hvit cd 12, positiv test på ikm cd14. Det er veldig forskjellig når man får positiv test. ❤

Anonymkode: 5c209...421

Tusen takk for oppmuntring! Det er veldig sant som du skriver, at håpet ikke er ute... Men føler "alle" andre får noe svakt tidlig. Men alle gjør jo ikke det. Så det var veldig hyggelig at du delte din erfaring. Det gir meg faktisk litt positivitet! Jeg får ha is i magen noen dager til 💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, GBAA skrev:

Ikke gi opp håpet! Min var helt blenda på morgenen 10 DPO, på kvelden (etter å ha holdt meg fra å spise/drikke og toalettet i 4 timer..) fikk jeg en svaaak strek. Måtte bruke lupe og la den inn på tolketråden her med varierende tilbakemeldinger.

Hvilken test brukte du? Tenker også siden du fikk svak strek på første test. Hadde ikke gitt opp håpet enda 🤞🏼😊

Ååh, tusen takk for kommentaren!! Det hjelper virkelig å lese slike erfaringer. Jeg så jo at du hadde grønt kryss på grafen din 10DPO, men "godt" å vite at den var så svak og på kvelden. Det gir meg håp!!! 

Jeg bruker faktisk First Response, som jeg har kjøpt på Ebay. De skal vist være veldig følsomme og pålitelige. Jeg har også digitale, men vil liksom ikke bruke de før jeg ser en potensiell strek. Tror jeg har et par fra babyplan også, sånne vanlige.. Frister å ta en ny test nå på ettermiddagen. Har tross alt holdt meg i 4 timer 🤭 Men jeg burde vel bare vente til i morgen tidlig... Eller.. 

 Hva testet du med? Ble nysgjerrig på å se hvordan testen din så ut. Hvilket sidenr. i tolketråden? 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med trippel kur letrozol sist så hadde jeg skikkelig vondt når jeg hadde el.. jeg våknet og fikk ikke sove.. intens smerte..og pos test dagen derpå)  nå har jeg så ustabil syklus men er det flere som har vært borti det samme?

Har prøvd trippel igjen denne pp etter 200 dager siden forje mens🥺 

Anonymkode: d7963...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...