Gå til innhold

Erfaringer med provera og letrozol


jordbarn

Anbefalte innlegg

7 timer siden, cerruti skrev:

Lykke til! Ingen tegn til PCOS her, men heller ikke eggløsning etter 9-10 mnd. 

Så leit.. Har du fått noe for å starte syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liten oppdatering herifra.. Tror jeg hadde eggløsning cd 13 og 14. La inn aksjer både før og samtidig. 

Ha nå siste dagene hatt masse symptomer. Hodepine, trøtt og spiser veldig ofte og mye. Alt dette er veldig unormalt for meg. Hadde også kramper nederst i magen i går kveld. Litt som når jeg får mens, men har ikke kommet noe.. Skal ta blodprøve for å se om jeg har hatt eggløsning imorgen. Min store frykt er at jeg ikke har hatt eggløsning, men at hormonene har spilt meg et puss. Tørr ikke håpe, men vanskelig å ikke ha et lite håp.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Shavasa said:

Liten oppdatering herifra.. Tror jeg hadde eggløsning cd 13 og 14. La inn aksjer både før og samtidig. 

Ha nå siste dagene hatt masse symptomer. Hodepine, trøtt og spiser veldig ofte og mye. Alt dette er veldig unormalt for meg. Hadde også kramper nederst i magen i går kveld. Litt som når jeg får mens, men har ikke kommet noe.. Skal ta blodprøve for å se om jeg har hatt eggløsning imorgen. Min store frykt er at jeg ikke har hatt eggløsning, men at hormonene har spilt meg et puss. Tørr ikke håpe, men vanskelig å ikke ha et lite håp.. 


Det høres jo veldig lovende ut! Hvilken DPO er du i dag? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, GBAA skrev:


Det høres jo veldig lovende ut! Hvilken DPO er du i dag? :) 

Er bare på DPO 5 idag, så synes det er litt i tidligste laget. Er så redd for at det bare er innbilning 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Shavasa said:

Er bare på DPO 5 idag, så synes det er litt i tidligste laget. Er så redd for at det bare er innbilning 😅

Ser at jeg logget kramper og hodepine 6dpo, så ikke umulig at det kan være en begynnelse på noe selv om det er tidlig 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, GBAA skrev:

Ser at jeg logget kramper og hodepine 6dpo, så ikke umulig at det kan være en begynnelse på noe selv om det er tidlig 😊

 

Deilig at det kanskje ikke bare er innbilning 🤩 når testet du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Shavasa said:

Deilig at det kanskje ikke bare er innbilning 🤩 når testet du? 

Testet 9 DPO, helt negativ, svak strek 10dpo. I dag tydelig (12dpo).

Hadde smurt meg med tålmod, selv om det er lettere sagt enn gjort. Ble så skuffet selv og avskrev hele pp da jeg testet negativt 9dpo.

Krysser fingrene for deg! 🤞🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, GBAA skrev:

Testet 9 DPO, helt negativ, svak strek 10dpo. I dag tydelig (12dpo).

Hadde smurt meg med tålmod, selv om det er lettere sagt enn gjort. Ble så skuffet selv og avskrev hele pp da jeg testet negativt 9dpo.

Krysser fingrene for deg! 🤞🏼☺️

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket idag etter å ha vært på do at jeg var veldig våt? Nedentil. Sjekket og har fått helt hvit utflod uten klumper som ikke lukter noe. Noen som har peiling på om det kan vere gravidtegn? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/30/2020 at 6:34 AM, Lille fjasa said:

Hvit test i dag 10 dpo 😕 Får prøve igjen i morgen! 

Testet du igjen i dag? 🤞🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Shavasa said:

Merket idag etter å ha vært på do at jeg var veldig våt? Nedentil. Sjekket og har fått helt hvit utflod uten klumper som ikke lukter noe. Noen som har peiling på om det kan vere gravidtegn? 


Har lest at man kan få økt utflod ved graviditet, men hvor tidlig det eventuelt kommer er jeg usikker på 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Shavasa skrev:

Merket idag etter å ha vært på do at jeg var veldig våt? Nedentil. Sjekket og har fått helt hvit utflod uten klumper som ikke lukter noe. Noen som har peiling på om det kan vere gravidtegn? 

Virker som vi har veldig lik situasjon Shavasa... hadde også (tror jeg) el for ca 5 dager siden (13/14 syklusdag ..) La inn aksjer før og da el var.. Grunnen til at jeg antok El var slimete utflod , stikkinger i siden, Og at det stemmer med den syklusen jeg pleier å ha på letrozol... men har plutselig nå 5 dager etter magesmerter / mens-symptom, og våt nedentil med en del utflod som faktisk også var litt sticky.. håper det var sædrester 

Anonymkode: 0e87a...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endringene som oppstår under graviditeten skaper en økning i utflod. Dette skjer for å produsere den berømte «slimproppen», som beskytter barnet frem til fødselen.

 

Overfloden av utfloden som kroppen produserer mens den skaper slimproppen, utvises av kroppen naturlig. Hvitaktig, klissete utflod er også kjent som leukoré.

Kanskje noe der 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, GBAA skrev:

Testet du igjen i dag? 🤞🏼☺️

Nei, tenkte det ville være lurt å vente et par dager, så jeg skal gjøre det i morgen tidlig 🤞🏼 Ønsker meg så fælt en strek til 🥺 

 

Hvordan går det med deg?💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, Lille fjasa said:

Nei, tenkte det ville være lurt å vente et par dager, så jeg skal gjøre det i morgen tidlig 🤞🏼 Ønsker meg så fælt en strek til 🥺 

 

Hvordan går det med deg?💗

Ja, det er lurt å gi det litt tid i mellom testene, så kroppen rekker å produsere HCG i tilfelle graviditet 😊

Håper virkelig du får en strek til, men hvis det ikke går veien denne runden ligger jo alt til rette for at det skal gå veldig snart, siden du nå vet hva som skal til for eggløsning og at du nå slipper Provera. 💕 

Hvilken DPO er du i dag? 

Her går det fint, bortsett fra at jeg har hjertet i halsen hver morgen når jeg tar temperatur (og egentlig hele dagen). Livredd for tempdropp og blødning, og klarer ikke senke skuldrene. Bruker nok alt for mye tid på å Google sannsynlighet for SA, MA etc. Håper virkelig det får bra 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, GBAA skrev:

Ja, det er lurt å gi det litt tid i mellom testene, så kroppen rekker å produsere HCG i tilfelle graviditet 😊

Håper virkelig du får en strek til, men hvis det ikke går veien denne runden ligger jo alt til rette for at det skal gå veldig snart, siden du nå vet hva som skal til for eggløsning og at du nå slipper Provera. 💕 

Hvilken DPO er du i dag? 

Her går det fint, bortsett fra at jeg har hjertet i halsen hver morgen når jeg tar temperatur (og egentlig hele dagen). Livredd for tempdropp og blødning, og klarer ikke senke skuldrene. Bruker nok alt for mye tid på å Google sannsynlighet for SA, MA etc. Håper virkelig det får bra 🥺

Takk for hyggelige ord! 💗 Testen var dessverre negativ i dag også... Begynner å miste litt håp nå. FF har satt testdato om enda 6 dager, men det er vel pga mine ellers lange sykluser uten EL? Jaja, jeg får vel bare vente å se om mensen kommer, og ta en test neste fredag hvis den ikke har kommet. I følge FF og positiv EL test er jeg 12 DPO i dag. 
 

Hvis det ikke har gått denne gangen, er det i tillegg kjipt å ikke vite når mensen skal komme 😕 Jeg fikk heller ikke tatt blodprøver etter EL hos gyn for å bekrefte EL, pga han var ute i ferie. Så typisk når tablettene faktisk funker... Men jeg er helt sikker på at jeg faktisk har hatt EL. Nå er jeg redd for å måtte vente lenge med ny runde, fordi han ville sist (dobbel dose, ingen EL) at det skulle gå «to sykluser». Altså, en pause mellom. Men jeg hadde jo ikke mensen da, så eneste var at jeg gikk mange uker å ventet. Hadde vært bedre å få begynne rett på ny runde hvis mensen faktisk kommer av seg selv nå. Da hadde det ikke vært såååå lenge å vente. 
 

Forstår du er engstelig for at noe skal skje med deg. Det er jo ikke helt bra for deg å stresse sånn, men vet det er lettere sagt enn gjort. Prøv heller å nyte det så lenge, og tro og håp at det skal gå bra 🌸💗 Gi deg selv lov til det 🙏🏼

 

Endret av Lille fjasa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Shavasa skrev:

Endringene som oppstår under graviditeten skaper en økning i utflod. Dette skjer for å produsere den berømte «slimproppen», som beskytter barnet frem til fødselen.

 

Overfloden av utfloden som kroppen produserer mens den skaper slimproppen, utvises av kroppen naturlig. Hvitaktig, klissete utflod er også kjent som leukoré.

Kanskje noe der 🤞🤞

Hehe ja man kan jo håpe. 
 

da jeg var gravid sist så hadde jeg mye hvit/gul utflod men det kom først en ukes tid etter positiv test.. så jeg vet ikke:p husker ikke om jeg hadde noe slimete utflod i tiden mellom el og befruktning.. men tror egentlig ikke d:/

Anonymkode: 0e87a...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror vi om denne eggløsningstesten i forhold til kalenderen? CD 18 i dag, og kalender forutser eggløsning CD 14. 3PP, trippel dose letrozol. ☺️

33B1F5A2-FF53-41BC-9DE2-EE7B557A244F.jpeg

B3093944-0922-42CD-B862-43D7439EDA58.png

Anonymkode: 585a6...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...