Gå til innhold

Jan Thomas og Einar blir venner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min nye favoritt podcast 😁

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg skikkelig teit på bussen når jeg sitter å ler for meg selv 😂

• Liker 7
Skrevet

Jeg sitter heldigvis i bilen når jeg brøler av latter! 😂

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, miss summers skrev:

Jeg sitter heldigvis i bilen når jeg brøler av latter! 😂

Jeg tror ikke jeg skal høre på denne podkasten når jeg sitter på trikk eller buss! 😄

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, parmanoia skrev:

Jeg tror ikke jeg skal høre på denne podkasten når jeg sitter på trikk eller buss! 😄

Joda! Mennesker som ler i offentligheten sprer glede. Latter er smittsomt! 

• Liker 16
Skrevet
40 minutter siden, miss summers skrev:

Joda! Mennesker som ler i offentligheten sprer glede. Latter er smittsomt! 

Det minner meg om en lørdagskveld da jeg og en kamerat satt på trikken og hørte/så på en festlig sketsj med øretelefoner. Vi lo høyt , og selv om ingen andre hørte noe, så endte det i at nesten hele trikken lo med oss! Men da var vi to, og ikke en. Så grensen mellom å bli sett på som morsom eller gal er kan være minimal, men det er vel egentlig ikke så nøye. 😊

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, parmanoia skrev:

Det minner meg om en lørdagskveld da jeg og en kamerat satt på trikken og hørte/så på en festlig sketsj med øretelefoner. Vi lo høyt , og selv om ingen andre hørte noe, så endte det i at nesten hele trikken lo med oss! Men da var vi to, og ikke en. Så grensen mellom å bli sett på som morsom eller gal er kan være minimal, men det er vel egentlig ikke så nøye. 😊

Ser den :laugh: Men gal er gøy det og! 

• Liker 4
Skrevet

Dagens 🤣🤣

For en herlig kombinasjon disse gutta er 😁

• Liker 8
Skrevet

Kjente ikke til podkastet før jeg kom over denne tråden, og er på episode 9 nå og får bare god, hjertevarm følelse av å høre på disse to flotte menneskene ☺ 

Å ha de på i stua og lytte, det gjør hverdagen bedre og mindre ensomt. Helt herlige er de!

• Liker 9
Skrevet

ELSKER dem. Nydelige og fordomsfrie mennesker. Fantastisk kombinasjon! Latter og varme. JT er bare tidenes morsomste fyr. :-) 

Gjest thejohan
Skrevet

Jeg tar meg selv i å gå rundt å smile når jeg hører på podcasten! Og jeg ler HØYT! Fantastiske mennesker de der to, måtte de aldri slutte med det de gjør nå! 

Skrevet

Startet å høre på dem i dag... Fantastisk "feelgood" par 😍

Skrevet

Skikkelig feel good! Så ekte og jordnært. Til alle som lytter og liker denne podden: Hvis du kunne valgt ut to andre mennesker til å utføre samme prosjekt som Jan og Einar - hvem ville du valgt!? 😀 

• Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet

Her var det masse positivt, denne vil jeg høre. :jepp:

Skrevet

Ler høyt av denne poden! Hjertevarm og god feelgood-podcast😍 Anbefales! 

• Liker 2
Skrevet

Jokkulele: PLING! 

Jeg fikk ikke puste! Digger alle episodene, men er litt svak for jokkulelen 😍😅

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...