Megplussto Skrevet 1. februar 2019 #1 Del Skrevet 1. februar 2019 Flere som har hørt på denne podcasten? Utrolig morsom synes jeg!😄😃 Skikkelig feelgood. Jan og Einar virker som noen skikkelige herlige mannfolk med herlig humor begge to😃 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 1. februar 2019 #2 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) . Endret 14. januar 2023 av annebanane 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megplussto Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2019 11 minutter siden, Moonwalker skrev: Har kost meg gjennom episodene! Var hyggelig tilskudd til podcastene jeg lytter til, og mye spontan latter i bilen. Helt enig! Selv lo jeg så jeg fikk magesmerter av jokkulele. Og ikke minst alle de herlige frekkaskommentarene til JT.😂 Hørte 11 podcaster i løpet av en dag og gleder meg til fortsettelsen😃 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 1. februar 2019 #4 Del Skrevet 1. februar 2019 Min favoritt blant podcaster!! 😄❤️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 2. februar 2019 #5 Del Skrevet 2. februar 2019 Tenkte jeg skulle høre på det men har glemt det igjen. Så dem på Lindmo, et skikkelig søtt par 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 2. februar 2019 #6 Del Skrevet 2. februar 2019 Det er så koselig å følge vennskapet deres, hører på poden når jeg jogger og må ta pauser fordi jeg ler så mye 😂👍🏻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. februar 2019 #7 Del Skrevet 2. februar 2019 6 timer siden, WhiteSwan skrev: Det er så koselig å følge vennskapet deres, hører på poden når jeg jogger og må ta pauser fordi jeg ler så mye 😂👍🏻 Har hørt noen før og hører noen nå mens jeg pusler i heimen. Tar meg selv i å le høyt 😊 I motsetning til flere andre driver de ikke harselas med navngitte personer og den herlige latteren til Einar tar brodden av ting JT kan si. Tommel opp for de to gutta 👍 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 2. februar 2019 #8 Del Skrevet 2. februar 2019 Syns de der to er helt fantastiske å høre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 2. februar 2019 #9 Del Skrevet 2. februar 2019 Takk for tipset, de holdt meg med selskap mens jeg vasket kjøkkenet, og jobben gikk som en lek 😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. februar 2019 #10 Del Skrevet 2. februar 2019 Har bare hørt de første 5(?) episodene hittil. Har alltid likt Einar, han er så jovial. Og har fått et helt nytt syn på Jan Thomas. Jeg trodde han var en helt annen type, men han er jo kjempemorsom og varm og god han også. Veldig god podcast og to gode karer! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 2. februar 2019 #11 Del Skrevet 2. februar 2019 Beste podden ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 3. februar 2019 #12 Del Skrevet 3. februar 2019 Liker podcasten veldig godt 😊 Liker at de er så forskjellige, men likevel går så godt sammen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 3. februar 2019 #13 Del Skrevet 3. februar 2019 Elsker podden!! Min nye favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 14. februar 2019 #14 Del Skrevet 14. februar 2019 Elsker disse gutta sammen! Tommel opp 😄❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 14. februar 2019 #15 Del Skrevet 14. februar 2019 Søteste podden! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 14. februar 2019 #16 Del Skrevet 14. februar 2019 Kjempebra podcast. Herlige fyrer ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 14. februar 2019 #17 Del Skrevet 14. februar 2019 Høres ut som en barnebok 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 14. februar 2019 #18 Del Skrevet 14. februar 2019 Nettopp begynt å høre den. Syns Jan Thomas er så herlig person. Einar har jeg ikke så mye kjennskap til fra før. Liker podkasten veldig godt 🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megplussto Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #19 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg synes den bare blir bedre og bedre, jeg😊 Hurra for positiv og morsom podcast! Gutta leverer og gjør husarbeid og trilleturer til en lek!😃 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 17. februar 2019 #20 Del Skrevet 17. februar 2019 Hadde ikke trodd det, men nå har jeg hørt fire episoder og ler høyt for meg selv mange ganger! 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå