Maleficenta Skrevet 5. februar 2019 #101 Skrevet 5. februar 2019 På 2.2.2019 den 15.29, AnonymBruker skrev: Den lesbisk-greia har jeg også fått Neida det er ikke bare en følelse. Jeg har f.eks en venninne i forhold som vil at jeg skal date menn hun aldri ville tatt i med en illtang selv. Typisk menn som er interessert i henne, som hun syns er bare ekkel. De kan jeg få liksom😂 I tillegg er jeg kun prioritert når kjæresten hennes er opptatt med noe annet siden hun ellers sitter som lim på han, eller når de har krangla eller noe. Jeg får f.eks aldri bli med dem på noe der de møter andre folk. Litt som at jeg skal gjemmes bort. Virker som hun tror at jeg er så dum at jeg ikke skjønner det. Og jeg blir jo lei meg over at jeg kun er god nok til å fylle "tidshull" i timeplanen der kjæresten ikke gidder underholde henne.. Anonymkode: bbcac...e1c Hun bør du vrake som venninne
Gjest O.G. Skrevet 5. februar 2019 #102 Skrevet 5. februar 2019 På 2.2.2019 den 15.29, AnonymBruker skrev: Den lesbisk-greia har jeg også fått Neida det er ikke bare en følelse. Jeg har f.eks en venninne i forhold som vil at jeg skal date menn hun aldri ville tatt i med en illtang selv. Typisk menn som er interessert i henne, som hun syns er bare ekkel. De kan jeg få liksom😂 I tillegg er jeg kun prioritert når kjæresten hennes er opptatt med noe annet siden hun ellers sitter som lim på han, eller når de har krangla eller noe. Jeg får f.eks aldri bli med dem på noe der de møter andre folk. Litt som at jeg skal gjemmes bort. Virker som hun tror at jeg er så dum at jeg ikke skjønner det. Og jeg blir jo lei meg over at jeg kun er god nok til å fylle "tidshull" i timeplanen der kjæresten ikke gidder underholde henne.. Anonymkode: bbcac...e1c Det der er ikke ei venninne av deg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #103 Skrevet 5. februar 2019 På 2.2.2019 den 14.41, AnonymBruker skrev: Mange tror livet handler om få seg en partner, barn, hus, jobb, bil etc. Samme surra som andre. Kjedelig. Når du ser hvor ulykkelig flertallet i forhold er forstår man hvorfor de er sjalu på de single, som har friheten! Single som kan reise, leve livet. Bruk tiden og pengene på seg selv. Ikke drepes i tredemøllelivet. Har 2 søsken som lever tredemøllelivet; da forstod jeg tidlig at dette er ikke noe for meg. Barn: nei takk. Mann: ja takk, men kun som særboere. Anonymkode: 27e96...9fb Det er klassisk sånne uttalelser som man ikke helt vet hva man skal tro. NOEN mener nok dette, men det er også mange single som forteller seg selv dette og trøster seg med dette. «Nei jeg vil ikke ha barn, ja heg vil heller ha frihet til å reise enn en partner.» men i bunn og grunn er mennesker flokkdyr, og de aller fleste ønsker å være virkelig nær andre mennesker. Anonymkode: 62765...b14 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå