Gå til innhold

"Blondie"'s morgen

Luise

Anbefalte innlegg

:wink: En ny dag truer, sola er hengt opp og humøra - nå ja - det er vel bra nog, så det vill nog bli ei fin dag, tenker jeg. :kul::)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:oops: TUSEN TAKK snilla ~Uri~ :oops: :)

:oops: TUSEN TAKK snilla Trille :oops: :) Nei, Trille :ler: ingen dansen av sola her :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Good morning :)

Så kommer ei ny dag, og det er spennenne å se hva der skal skje :ler::plystre::husarbeid::danse: :blomst_opp: :kose::hoppe::vinke: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:):kul: En dag som starter med at sola skinner er aldri dumm, og dei danser ikkje. :ler: Skal være sammen med familie (gitte ikkje) og få noe bra opplevelser om jeg kann. :kul:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Har titta på Kallorilla's og Evel Eve's dakbøker og kom i rett dårligt humør over att livet kann være så uretferdigt. :cry: Og kann jo ikkje gjøre noe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Go morgen sån en 2. pinsedag :vinke:

Sola lar vente på sig idag :fy: men jeg håper dei kommer frem innen lenge :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

God morgen!

Hos meg snødde det i dag når jeg sto opp kl 8. :-( Trodde ikke mine egne øyne. Gikk i shorts i går.

Nå regner og sludder det, håper det blir fint vær i morgen. Dette ble jo rene værmeldinga..

Ha en kjempefin pinsedag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ja været kan skifte snart fra sol till regn og slud. Her er sola blet "hengt opp" men det bleser ei del så det merker ikke sommerli mer - uff. :trøste: :klem::kose::vinke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Solskin :kul: Jeg håper ikkje att værutsikten for Norge kommer att passe med rein og snø over meste av lanna :wink:

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

:dagensrose: Jeg ønskjer alle ei KJEMPEBRA 17. mai:dagensrose:

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TUSEN TAKK for hilsener :klem2: :klem2: :klem2: :klem2:

:):kul: Ser så KJEMPEFLOTT ut på TV med alle dere BUNAD'er i strålenne farger :kul::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg: :flagg: :flagg::flagg::flagg::flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre::(:wink: :klø: En ny dag er startet, jeg kan ikkje vite hva dei vill innehålle men håper det må bli noe som jeg liker, ialle fall er sola på vei opp så det er da bra nog :kul: :enig_animasjon: :dagensrose: :flagg: :dagensrose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Oi, du er tidlig oppe! :o :P:wink:

Jeg er på jobb nå, heller innpå med kaffe..

Er B-menneske ja.. :tunge1:

Ha en kjempekoselig dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jo det er jeg nog, :sove: ikkje bort tida mi. :hoho:

tusen takk for morningshilsen og ha ei kjempekoselig dag du også, bestevennen mi!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirra: Er klokka så mye? :oops: jeg har bare :sove: noe så kjempebra :kul: tror det blir ei koselig dag, sola er blet hengt opp og skinner rett så fornøya till meg :hoppe::hoppe: :blomst_opp: :klappe::klappe::danse::kose::danse::digge::digge: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Er lite spennt på hva som vill skje idag, sola er vet å komme opp på ei blå himmel :) så allt skal nog bli bra, håper jeg :kul:

:plystre::digge: :blomst_opp: :hoppe::heiajente::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...