Gå til innhold

"Blondie"'s morgen


Luise

Anbefalte innlegg

:klø: Wixx > Wixxen > Sixx mon hon kan bestemme seg

:hoho:

Jeg tror det blir en fin dag hvor jeg ikke gider lave ret meget. :-) Altså uten at sitte her noe av tida, så jeg kan se hvor mange gange WIXX WIXXEN SIXX skifter nick idag :blomst_opp: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Okei SIXX :)

Søte vennen min jeg må ikke være så :evil: ved deg, og jeg hadde ellers tenkt at skifte nicket mit om du hadde fortsat med at bytte ut nicket dit, men nå gør jeg ikke det. :)

OG akkurat nå ser jeg at SOLA kommer frem og gør humøret mitt xtra fint. :hoppe: :enig_animasjon:

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) ~Uri~og Sixx :)

Jeg blir så glad når jeg blir rettet, for så lærer jeg (forhåpenlig) noget, og det vil jeg gerne. :)

:dagensrose: Til Sixx

:dagensrose: Til ~Uri~

TUSEN TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg er så glad når jeg blir korrigert, for da lærer jeg forhåpentligvis noe, og det vil jeg gjerne. :ler: :dagensrose: er til mig for jeg er så tøff til norsk. :hoho:

Sikke en grå og kjedelig dag, så det er bra å ha et gott humør, så gjør det ikke så mye. :)

wouw for et monsterbilde jeg har tat - er jeg så rødhåret? hva? er jeg? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Jeg er mye lei av at jeg forårskte så mye misforstålsa med "monster innlegget " mit, det var kun -(uff så mangler jeg ord igen for å uttrykke meg)- :evil: HVAD HEDDER SJOV PÅ NORSK? :-x

OK, så tar jeg det på Britisk:

The article i put into the forum was ment as a joke and nothing else.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Tusen takk Litjmæ, jeg opfatter det ikke som sent da jeg kun har været på KG i kort tid. :)

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Hei Dark Angel og av hjertet velkomma :)

Ja, en veldi koselig kveld, håper du hadde det også, søte vennen min. :blomst_opp: :dagensrose: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei vennerne mine, nå ble det fredag (pengedag) JIPPI

og da sola ikke skinner ennå må jeg jo skinne som ei sol. :)

Kjenner meg utrolig velkomma på KG, TUSEN TAKK, allesammen. :klem::vinke::hoppe: :blomst_opp: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jette! :vinke:

Koselig dagbok du har fått deg!

Hvorfor skriver du ikke dansk da? Det er jo så pent!

Ha en riktig fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...