Gå til innhold

"Blondie"'s morgen


Luise

Anbefalte innlegg

Da kan du få en prut at pille i

en spand at hoppe i

og et bøjet søm at trutte i

Om det er sådan hon mener om meg, da vet i hvert fall jeg att hon liker meg ikke :-(

Bor du langt fra Tromsø? jeg vet att det er langt oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:oops: Troed like jeg kunne finne ut av å sitere :-( det kann jeg heller ikke - det er allt for mye jeg ikke kann :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Troed like jeg kunne finne ut av å sitere :-( det kann jeg heller ikke - det er allt for mye jeg ikke kann :veldigsur:

Hvis du trykker på "siter" skal det gå helt af sig selv.

Jeg synes at en prut, en spand, og et søm er et fint alternativ til vandcykel :ler:

Jeg bor i Vadsø, som ligger helt øst i Nordnorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk i gamle dager kommet en isbjørn forbi her på et isflakk. Da hadde man også en hvalrosstasjon lengere inne i fjorden :ler:

Så har vi med jevne mellomrom knølhvaler (husker ikke den danske betegn.) og spekkhuggere rett uten for vinduene. Selene ligger og soler seg på isflakk og renen herjer på gate og vei. En enkelt elg, gaupe og bjørn nå og da.

Jette, ved du hvad en sprettert er? Det er en slangebøsse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trille skrev:

Jeg synes at en prut, en spand, og et søm er et fint alternativ til vandcykel :ler:

Jeg bor i Vadsø, som ligger helt øst i Nordnorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Bor Trille i en iglo når det er så langt oppe? :hoho:

Jeg må se på et kort så jeg ved hvor langt oppe du bor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: JIPPI :ler: startet like Autoroute og fannt Vadsø som er ett littet stykke fra Jakobselv, Været og Bugøynesvær. Det er jo hellt oven over Finland og Rusland :wink:

Jeg NEKTER å sykle opp og besøke deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ja' date=' den gadd jo tydeligvis ikke å gå selv. :ler:[/quote']

Det var jo derfor den slengte seg på et isflakk - kanskje den satt i rullestol også - det melder historien intet om :ler:

Noen som har svaret på gåten på ordleker? Tenker på den fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[Det var jo derfor den slengte seg på et isflakk - kanskje den satt i rullestol også - det melder historien intet om :ler: .

Jamenjamenjamen....isflaket funket jo som rullestol. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Jeg starter dagen met at unnskylle att jeg "trode" Trille bode i enn iglo, det var bare noe som fløy ut av meg. :ler:

Det skal bli en go dag for jeg smiler allerede nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::hoppe: Dejlig dag hvor sola er fremme allerede, det kan kunn bli KJEMPEBRA alltsammen :):)

Det gjore det bare ikke, det fordømte internet drillet meg i nesten 2 timer, så jeg kunne ikke komme inn. :evil:

Men ellers har dagen vært fin nog :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...