Gå til innhold

"Blondie"'s morgen


Luise

Anbefalte innlegg

:wink: Hei, eg har fåt en ny lege og er veldi fornøyd med det, den gamle lege var elendi og tok meg ikkje for alvor. 8) Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej Jette!

Tillykke med dagbogen. jeg håber, at du kommer til at trives her på KG. Jeg har været her i godt og vel 4 år.

Hvor i Jylland kommer du fra? Jeg kommer fra Ølgod, men bor i Norge nu.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Hej Trille

Jeg bor i Struer, en lille "radio by" med sin egen fabrik, noget længere nordpå end Ølgod (hvor jeg har danset square dance for nogen år siden under ledelse af Edit Ingvardsen). :wink:

Jeg håber også at jeg kommer til at trives her, men synes det er lidt uoverskueligt :-? Det skal man vel bare vænne sig til. :-)

Jeg føler mig bare lille og dum her blandt så mange :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Hei Liv :-)

Eg fornemmer att Kvinneguiden er gammel og stor, med ofatteli mange medlemmer. Man nesten taber pusten ved å se i forum på alle de mange innlegg som bare dreier seg om allt. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) Heisann Baby-E :-)

Eg takker så mye for din fine velkomst till meg. gott att få kjenne nye folk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Hei Meja og Arkana :-)

1000 takk for denn fine velkommst her på Kvinneguiden, jeg blir helt :oops: av all den opmerksomheten, jeg føler meg verkli mye velkommen

TUSINN TAKK TILL ALLE :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk mandag, alle ting, alle mennesker, ALT driller ad H..... til

Man gider snart ikke at lave noget når det altsammen går på denne måde - ØV! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Hvad er det som er gået galt for dig? Har du en blå mandag eller sidder du ved en mandagsmaskine?

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( Hej Trille :-(

Nej, nærmest en sort mandag. Sådan en dag hvor absolut INTET går efter planen, og hvor "Murphy's lov" virkelig viser vrangsiden. Men livet skal jo gå videre, så det gør det jo - på den ene eller anden måde :veldigsur:

Tusind tak for din interesse, men jeg kan jo faktisk ikke tillade mig at plage andre med mine problemer, de pressede sig ud selv om det ikke lige var min hensigt, sorry. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jette, det er faktisk helt ok at vrænge al galden ud her på KG. Vi andre vælger jo selv hvad vi vil stå model til, og een ting er sikker: her er altid et knus at få i vanskelige tider :klem: eller en :blomst_opp:

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei Trille :-?

Man bliver i meget bedre humør når du kommer med dine knus og kram, men også lidt flov ved sin opførsel. :oops:

Men det varmer mig så fantastisk at du skriver så smukt til mig "umulius" :kghjerte: Du er en ekte veninne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:-) Ikkje så dårlig enn dag till nå, litte problemer med nettet menn ellers ikkje noe alvorlige problemer, Eg har løst dem etterhånnen som de kom :)

Smiler till alle her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-( :-) Tjah hvad skal man mene om ei dag som denne? jeg vet det ikkje helt :roll: Litten forvirrenne både go og dårlig på samme tiden, men eg tror nog den har veret mest go. :)

Eg har fåt nya venner både her og i byen min. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...