Gå til innhold

"Blondie"'s morgen


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Queenbee: Har set på værutsikta at det vil bli betre til weekenda i Norge, håper det kommer å passe :):kul::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Trille: Ha' en rigtig go weekend også du nu hvor du snart kan dushe igjen :ler: :klem2: :blomst_opp: :kose: :dagensrose: :vinke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lige været nede og fået mig et brusebad sammen med Slarken. Det var sandelig dejligt!

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Helt bestemt, Trille, og spesielt når du har kjøpt det annet til rommet, så kan du rett nyte det :kul: :blomst_opp: :vinke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SumoBryter

Ja, nå ser jeg jo at det står Sturer der :roll: Jeg er inattentive, akkurat slike som Kafka hater :ler:

Inattention is not Ok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel, SIXX og SumoBryter:

Dark jeg har ikkje noen spesielle planer uten om at jeg vil se GP og kose meg :kose: :enig_animasjon:

Sumo I dei Nordvestlike del av Jylland på linie med Århus omtrent bare 100 km ifra Vesterhavet(Nordsøen)

ALLE: TUSEN TAKK for hilsener :bukke: :bukke: :klem::kose::klappe: :dagensrose: :dagensrose: :heiajente: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei Swan :) :klem2: Det lyder koselig at du kammer til mit kjedelike land. Håper ikkje du blir allt for skuffa. :blomst_opp: :vinke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Ser ut till att dagen starter lite kjedelig - ikkje mye sol og lite smule grå himmel. :wink: men det regner tross allt ikkje nå. :ler::kose: :blomst_opp: :vinke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Overskya her.. :tunge1:

Gleder meg til sommeren kommer for fullt!

Jeg skal også se GP, blir gøy å se, for nå har vi et kult bidrag, eeendelig! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Dark Angel, sola skinner veldi mye her nå og nesten ikkje noen skyer :kul:

Ja det blir spennenne hvem som vinner GP :ler::ler:

:kose::klem::kose::danse::kose::klem::kose: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sumo I dei Nordvestlike del av Jylland på linie med Århus omtrent bare 100 km ifra Vesterhavet(Nordsøen)

Ligger Struer 100 km fra Vesterhavet? Sandelig længe siden jeg har været i Danmark :klø: :ler:

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ligger Struer 100 km fra Vesterhavet? Sandelig længe siden jeg har været i Danmark :klø: :ler:

Hilsen Trille

Kan jo hende hun har lagt inn en liten sightseeing underveis. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: JIPPI !! Norske jenter ka finne kort med STRUER JIPPI ! :ler::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

Så dyktike dere er :kul: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2:

Får jeg mon besøk av Trille og SIXX ? nå vet dere hvor jeg bor :hoho::hoho: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :heiajente::heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Du er en morgen fugl!! :ler:

A menneske? ;)

Koste deg med GP igår?

Jeg likte best Sveits, Malta og Moldava sin.

Hva med deg?

Ha en suuuper dag! :klem: :-D :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...