Gå til innhold

"Blondie"'s morgen


Luise

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Jeg brukte masse penger i helgen...

Shoppa som en gal! :P

Diggggg!!! :sjarmor:

Alltid gøy å bruke penger, men ikke gøy etterpå når pengene er borte vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, Blondie!

15 åringen vil på morgentur med hunde, men den sitter i sofaen og ser dum ut. Tror den er trøtt. Det er jeg også.

Kan du ha en fin dag?

Hekseklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brunhilde, nå har jeg fått Linux på dataen og ønsker det a Bloksbjerg till. Først mistet jeg ALLE dokumenter, så ALLE bookmarks, og nå kan dei ikke vise TV regionsnyheter mer. så jeg gjør like som hunde dine: sitter å ser dum ut

Ha en fin dag, favorittheksa mi

Bondineklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veldigsur: UFFFFFFFFF dataen vill ikke virke som sånn noget søpel skal :evil:

Vil ikke installere printer, skanner og andre ting UFFFFFFFF

Hater sånn noe om det ikke virker UFFF :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Nå ble det så fredag - å imorgen ska jeg titte på kjøretøy :wink: vet ikke om jeg skulle vente å se på andre kjøretøyer osse, men er trøtt av kjøreplaner. :wink::)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1: Kl. 09.24 da du skrev i dakboka mi var jeg på vei till København etter min nya brukte scooterbil, tenker jeg har vert i Fredericia på den tid. :ler: Den kjører lllaaaaaaaaannnnnnggggggggggttttttttttttttttttttttt på 1 liter benzin men kors hvor er det ei sniglo - må gjerne kjøre 45 km/t kan kjøre 35 - 40 meste av tiden OM ikke det går opppp a bakke og OM ikke det blåser i feil retning da skal man nesten ut å skubbe på bagenden. :hoho::hoho:

OKEI fin liten "dytt" :kul: som det har taket hela dagen for å hente. :kghjerte::digge: å der er radio i :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MOOOORGEN! Wakywaky, rise and shine!

:) Ja jeg har våknet og er lite frisk tross ei barsk lørdag. :)

Skal nog ut å kjøre i "Brum brum" tenker jeg :kul::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BRUNHILDE: jeg har nydt dagen så utrolig mye at man fatter det nesten ikke - OG jeg kører da ALTID pent!!!!!!!!! (å aldrig raskere enn den kan :ler::ler: ).

Håber du osse har hatt solskin :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul: Solskin ute :kul: så må jeg lukkeopp vinduerne når jeg kjører i "Brum brum" ellers smelter jeg :ler:

Ha ei bra dag ALLE :):heiajente::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Søte Trille, jeg ikkeha mange penge, derfor købe lite dyr bil som er mye billig å kjøre i, og får ikke noen fartbøder :hoho::ler: Jeg har drømt om sånn et køretøy i 4 år å kunne like få penge til det nå og kjøbte så "Brum brum" som er ei Piaggio Ape 50(80) Cross Country, søtt liten ting med lad å plass till KUN 1 person! (Gidder ikke å kjøre med andre!) Dei er utmerka fordi jeg ikke skal bruke kjøreplaner nå JIPPI!!! :kul: men har nesten kjørt i dei like siden jeg fikk dei till "radiobyen" (600 km. allerede).

SÅ derfor, Trille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du koser deg med vesle Brumbrum, jeg er glad for at du er glad for den!

Ha en fin dag - heksehilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...