Gå til innhold

"Blondie"'s morgen


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! :)

Må si du bare bli bedre og bedre! :kul: Hvilken frisør bruker du? og jeg som bleket håret og klippet meg sånn som du hadde på det forrige bildet..men jeg skjønner jeg ikke helt klarer å leve opp til deg, for med en gang jeg gjør forandringer kommer du med noe nytt! Men en dag skal jeg nok bli som deg! Jeg var jo på xycling i går, og kjente det var slitsomt for rompa, så jeg kjenner i dag at jeg antageligvis ikke har så lenge igjen før jeg er der! :sminkedokke:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rosasmil: Cosmo:

Om du så meg i virkeligheten ville du helt sikkert føle deg som ei SKJØNHET sammenliknat med meg - å det mener jeg på alvor!! :grine2:

Jeg er grim som en ulykke, derfor finner jeg alltid en flott avatar for ellers ville jeg skremme bort ALLE på KG når dere så meg - å det vill ikke jeg. :tristbla: Moteskaper vil ikke jeg vere, men jeg kann ju ikke forhinnre andre i å likne avataren min :ler: så ser du virkelig flott ut, hvis du ser ut som min gamla avatar(/som jeg ikke kunne hitte frem igjen), jenten som var model for den gamla avatar er popsanger/model å hetter Sandra. Min nya avatar er bare en reklame for parykker :ler::) :grine2: :grine2: :klem:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilejente: Hei å god morgen ALLE :)

Jeg skal ikke kjøre så langt idag i B-B, men skal da prøve kaffemaskinen unnerveis :grine2: Skal nog ikke fylle for mye i den om jeg ikke liker flodbølje i B-B :grine2:

HA EN BRA DAG ALLE :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en rigtig kjempebra :ler: dag igår, er jeg nog ikke stemt for å lage masse idag, men tar nog en liten utflukt i B-B. :klem1: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titt tei, her er jeg!

Er bare en kjapp tur innom, for her i huset er det nok å gjøre ettersom jeg er alene med barna - og den minste er syk. Akkurat nå sover hun heldigvis litt, og jeg får meg en aldri så liten pause. Skal si det er ok etter en weekend med mye suttring fra morgen til kveld og høy feber på frøkna - og for sikkerhet skyld migrene på meg i morrest....

Ellers kan jeg fortelle at livet ellers er bra, har lagt nesten fire uker i Spania bak meg, og har enda to uker ferie på to forskjellige steder å se frem til. Men nå blir jeg hjemme noen dager først, altså.

Håper du har hatt en bra sommer også, og at resten av den blir slik du håper på!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bukke: :smilejente: TUSEN TAKK :smilejente: :bukke:

4 uker i Spania OI det må man nog sige å jeg som tar åp tur 1 dag en gang imellom, nå forstår jeg du ikke har vert på KG i noen tid. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vert en god morgen med solskin så nå må jeg snart ha noe mat å komme meg ut å kjøre så jeg kan få shoppet lite.

Ha en bra dag :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Så er der en dag som bare skal bli kjempebra, været er litt kjedelig men det betyr ikke noe for meg

Ha en bra dag alle :smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag med solskin :roll: nå det må man jo regne med. :)

Tenker bare så mye på stakkels vennen mi, :dagens-rose: Cata, som er så trist :troest:

det er bra att hon endda håper å få kjæresten igjen :troest:

:smilejente:

B-B skal ha ny "sko" på idag så hon kommer å kjøre endda betre enn nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;) Sjovt nog att jeg skriver dagbok som mange kan se, er det ikke noe man gjør for å ha noe for seg sjelv :forvirra: kanskje det.

Jeg skal på tur idag med en ven å kose meg masse, håper det ikke blir for varmt i været :grine2:

KOSE DERE MASSE

:smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: God morgen alle :)

En heil søndag venter bare på å bli best mulig

:smilejente: KLEM till alle :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:forvirret: Tror det blir en rar dag idag, jeg skal kjøpe gøye trusser + Bh, siden skal jeg se om jeg kan lage en PC som ikke virker rett ;):tristbla:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Er så lei av at Cata har det sånn, håper det blir betre snart for du kan ikke fortsette på denne måte. :tristbla:

Om jeg kunne vere sikker på at Cata kunne ha det bra DA ville jeg få en kjempebra dag - så det får jeg bestemt ikke - bare sånn jevn trist. :klem1::troest:

:smilejente: :gullengel: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...