Gå til innhold

"Blondie"'s morgen


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Hei og god morgen til dere som titter innom :vinke:

Jo, Brunhilde, festen var sånn set veldi bra. Vi satt i "party telte" og lat var fint, glade folk, gott mat og alt sammen - MEN - det bynte å blåse mer og mer så man skulle festne teltene lite mer nå og da :hoho: Da jeg skulle kjøre 150 km. for å komma heim igjen drak jeg ikkje noe som helst sprit, men humøra var kjempebra likevel. :ler:

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Sola skinner ennu ei gang fra ei lyseblå himmel.

Om jeg skriver litet "halvsvensk" kan det være for at jeg har bynt å gå inn på KG's svenska forum, så vil Lurven nog bli sinna på meg igjen fordi jeg "skriver rart". Der er fleire som jeg kjenner her fra som er på svenska forum.

:ler::wink::ler::wink::wink::ler::wink::ler::wink::wink::ler::wink::ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul: queenbee, Det ER ei kjempefin dag allerede og resta av daga blir like så fin :ler:

TUSEN TAKK

for det fina ønske ditt :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at festen gikk godt!

Sender en liten heksehilsen til deg - her er det grått og kaldt - jeg vil til Danmark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg skal ta meg litt ferie nå, for å få meg litt sol i Danmark, jeg.. hmm..

:klem: :blomst_opp: :klem: :blomst_opp: :blomst::klem::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen blondie!

Ja, jeg vil alltid til Danmark, jeg tror jeg er litt miljøskadd med danske venner.

Hvilken dagbok bruker du egentlig? Jeg blir helt forvirret av å skulle velge, og valgte altså bort den andre. Håper det er OK.

Ha en fin dag - grått eller blått -og husk, det ER dejligt at være norsk - i Danmark! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Ikkje for å virke kjedelig, men jeg våknet op till ei veldi fin SOLSKINSDAG og humøra er bra :ler::kul:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Pga det fine været som er i Danmark for tiden, unngår jeg dagboka di så godt jeg kan :tunge1:

hehe.. Neida..

Kos deg masse i solskinnet du :wink:

Håper du får en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Hei og god morgen Norge :wink: så er deres gråvær kommet till Danmark så nå må ~Uri~ ikkje undgå dakboke min mer!! :ler:

:vinke::kose: :blomst_opp: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Og fin været som har vært i Danmark har kommet til meg :sjarmor:

Sola skinner, og vi har hatt hele 20+ i dag...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heksehilsen til blondinen! Her regner det - og siden jeg var ute med hunden er jeg rett og slett våt! Nå vil jeg i dusjen og se om jeg kan få varmen igjen.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) GAaaaaaaaaaaaaaaaaab god morgen :ler:

Har sittet i billund lufthavn i 3 timer og ventet på en gammal skrammelbunke av et fly som var gået i strejke, kom tilbake klokka 05.05 og er kjempetrøtttttttttttttttt må til Billund etter middag igjen da flyet er "våknet opp" og skulle være på vei :kul: sådet blir ikkje mye tid til KG :cry:

:vinke::kose::vinke::kose::vinke::kose::vinke::kose::vinke::kose::vinke::kose::vinke::kose::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Stå opp blondinen! :hoppe: YOHOOO!! :-D :Hehe:

OI... Tenk om jeg vekket deg nå... :oops: ;)

Håper du får en suuuuuuper torsdag, så skal jeg krysse fingrene for at bad guys holder seg unna! :dagensrose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::heiajente::hoppe::hoppe::hoppe::vinke: Så kom der liv i Blondinen etter ei rigtig god nattesovnat, mann blir ikkje blennet av sola idag, allefall ikkje endda. :ler::kul:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):ler: God morgen KG, det har regnet i natt kan jeg se, men er tørvær nå. :kul::)

Har lyst på å lage masse men vet ikkje hva :forvirra:

Synes det er veldi tøfft å ikkje ha bil :evil: tror jeg vil ut å se om jeg kan finne en :heiajente::hoho::hoho::hoho::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):ler::kul: Ei morgen med tørvær og det er veldi lyst ute :) og je skal være sammen med goa venner (not bad guys!!) og kose meg hele daga :kose::digge::danse::kghjerte::hoppe::heiajente::vinke: :enig_animasjon:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...