AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #301 Skrevet 28. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste som er positivt her er at jeg håper at jenter som ser på dette forstår hva slags dritt Mario er og tar det til etterretning når de selv kommer utfor slike guttevalper. Anonymkode: 10aa1...5bd Sofie har jo skrevet dette på sin blogg: Er du og Mario sammen? Vi er ikke sammen, men vi er veldig glade i hverandre. Tror vi begge lever litt i PH bobblen ennå. Kan snakke om alt med han, så får vi se videre da. Vi har vell egentlig blitt enige om at vi ikke vil ha en kjæreste akkurat nå. time will show! Anonymkode: 706ea...b66
minister-mio Skrevet 28. mars 2019 #302 Skrevet 28. mars 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste som er positivt her er at jeg håper at jenter som ser på dette forstår hva slags dritt Mario er og tar det til etterretning når de selv kommer utfor slike guttevalper. Anonymkode: 10aa1...5bd Man kan ikke overføre spillet man spiller på paradis Hotel til det virkelige liv. Det er meningen å være et umoralsk skittent spill, det er de som melder seg på innforstått med. Det virkelige livet er noe annet 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #303 Skrevet 28. mars 2019 13 timer siden, Spiralis skrev: Syntes slettes ikke han framsto som noen psykopat. Han bløffet rått og spilte hardt. Manipulerte det han trengte og lyktes med spillet. Han kunne ikke ha den situasjonen mellom Betina og Sofie gående. Da ville han selv bli sendt ut snart. Og Betina har vist laget mer drama enn hva som kom fram i episoden https://www.dagbladet.no/kjendis/isfront-etter-exit---var-pa-hevntokt/70917263 Og så naiv som du er så stoler du blindt på forklaringen til Sofie? Anonymkode: 7689f...6cb 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #304 Skrevet 28. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sofie har jo skrevet dette på sin blogg: Er du og Mario sammen? Vi er ikke sammen, men vi er veldig glade i hverandre. Tror vi begge lever litt i PH bobblen ennå. Kan snakke om alt med han, så får vi se videre da. Vi har vell egentlig blitt enige om at vi ikke vil ha en kjæreste akkurat nå. time will show! Anonymkode: 706ea...b66 Hun dukket jo opp nylig på premierefest (?) med Erik Sæter (?) og de sa de var på dater'n men ville foreløpig holde det casual og utenfor medias søkelys. Anonymkode: fa6c9...4ca 8
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #305 Skrevet 28. mars 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun dukket jo opp nylig på premierefest (?) med Erik Sæter (?) og de sa de var på dater'n men ville foreløpig holde det casual og utenfor medias søkelys. Anonymkode: fa6c9...4ca Hun er ikke særlig kresen nei. Anonymkode: 706ea...b66 10
Spiralis Skrevet 28. mars 2019 #306 Skrevet 28. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og så naiv som du er så stoler du blindt på forklaringen til Sofie? Anonymkode: 7689f...6cb Jeg stoler ikke blindt på noen. Jeg registrerer derimot at Sofie kommer med en utdypende forklaring på situasjonen, fra sin side. Jeg har også fått med meg at Bettina har vært med i PH to ganger før. Hun har kommet langt før og jeg er ikke så naiv at jeg tror man gjør det, uten selv å være villig til å sende andre ut og å spille litt hardt.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #307 Skrevet 28. mars 2019 5 timer siden, minister-mio skrev: Man kan ikke overføre spillet man spiller på paradis Hotel til det virkelige liv. Det er meningen å være et umoralsk skittent spill, det er de som melder seg på innforstått med. Det virkelige livet er noe annet Du er jammen meg naiv om du tror at dette ikke skjer i det virkelige liv. Anonymkode: 10aa1...5bd 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #308 Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, Spiralis skrev: Jeg stoler ikke blindt på noen. Jeg registrerer derimot at Sofie kommer med en utdypende forklaring på situasjonen, fra sin side. Jeg har også fått med meg at Bettina har vært med i PH to ganger før. Hun har kommet langt før og jeg er ikke så naiv at jeg tror man gjør det, uten selv å være villig til å sende andre ut og å spille litt hardt. Selvom hun har vært med på PH tidligere betyr det ikke at hun spilte utspekulert nå. Det Sofie skrev på bloggen var rent piss, en hvilken som helst person kan finne på å skylde på at det er mer som vi ikke har fått med oss for å forsvare seg selv - så ja, du er naiv som går fem på. Anonymkode: 7689f...6cb 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #309 Skrevet 28. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke særlig kresen nei. Anonymkode: 706ea...b66 Ikke han heller, nå er ikke Sofie så forferdelig pen heller. Anonymkode: 7689f...6cb 14
Gjest nicecar Skrevet 28. mars 2019 #310 Skrevet 28. mars 2019 Håper Mario eller Sofie ryker ut neste uke. Slik det ser ut nå så virker det som om de er lederne på PH, og alle må føye seg etter det de sier.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #311 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke han heller, nå er ikke Sofie så forferdelig pen heller. Anonymkode: 7689f...6cb Men hun er jo ansett for å være godt over snittet pen av de fleste. Så han er vel godt fornøyd med å ha landet "instababen" han (og mange andre) har siklet på en stund. Anonymkode: fa6c9...4ca 2
Spiralis Skrevet 28. mars 2019 #312 Skrevet 28. mars 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvom hun har vært med på PH tidligere betyr det ikke at hun spilte utspekulert nå. Det Sofie skrev på bloggen var rent piss, en hvilken som helst person kan finne på å skylde på at det er mer som vi ikke har fått med oss for å forsvare seg selv - så ja, du er naiv som går fem på. Anonymkode: 7689f...6cb Mario har bløffet, løyet og manipulert på PH. Det var effektivt i går .. og så får vi se om det slår tilbake på han senere i spillet. Det betyr hverken han er ond eller psykopat. Dersom det er noe som er naivt, så er det å bombastisk dømme noen nord og ned på bakgrunn av hva du har sett på et par episoder med PH. "hate the game not the player" 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #313 Skrevet 28. mars 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hun er jo ansett for å være godt over snittet pen av de fleste. Så han er vel godt fornøyd med å ha landet "instababen" han (og mange andre) har siklet på en stund. Anonymkode: fa6c9...4ca Stiiiill øgly🙄 Dama ser ut som en frosk. Anonymkode: 7689f...6cb 12
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #314 Skrevet 28. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stiiiill øgly🙄 Dama ser ut som en frosk. Anonymkode: 7689f...6cb Så på før bildene tidligere i tråden. Var jo som om jeg så en helt annen kvinne! Hun var pen, men har ødelagt utseendet sitt nå. For mye fillers i leppene. Jeg forstår ikke at hun selv ikke ser at det er for mye? Det er uansett unødvendig å kalle henne for en frosk... Anonymkode: 686c7...eb2 8
minister-mio Skrevet 28. mars 2019 #315 Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er jammen meg naiv om du tror at dette ikke skjer i det virkelige liv. Anonymkode: 10aa1...5bd Jeg tror ikke at det ikke skjer i det virkelige liv, men når det skjer inne på parra i spillet er det ingen grunn til å bære "gnag" 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #316 Skrevet 28. mars 2019 Jeg er litt forvirra. Har ikke sett noe til Tix denne uka, eller hvem han skal stå med. Har liksom ikke vært et spørsmål en gang. Likevel virker ikke han å være i fare i der hele tatt. Bestemt utafor skjermen? Anonymkode: fb252...25f 4
MortenMinstelønn Skrevet 28. mars 2019 #317 Skrevet 28. mars 2019 Padden: En viss Morten Minstelønn kommer om fem minutter. Alle bare; what..? Jeg kommer og sier: Alle gutta kom med meg! Alle gutta: Hva faen? Jeg: Dere skal alle hjem. Hardtrening i seks uker fra nå. Alle gutta: Hæh? Hva faen? Jeg: Boot Camp. Deretter er det en gruppe til Syria og en til Irak. KOM IGJEN OG HOLD KJEFT! 1
Sitronmelis Skrevet 28. mars 2019 #318 Skrevet 28. mars 2019 (endret) Herregud for noen sippegutter som er med i år.. Makan 🙄🙄 Neste uke ser ut som en kjedelig uke med superhelt tema.. Hva er dette forno? Barnebursdag??! Endret 28. mars 2019 av Sitronmelis 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #319 Skrevet 28. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt forvirra. Har ikke sett noe til Tix denne uka, eller hvem han skal stå med. Har liksom ikke vært et spørsmål en gang. Likevel virker ikke han å være i fare i der hele tatt. Bestemt utafor skjermen? Anonymkode: fb252...25f Han sa selv at han ville stå med Lea, så tror jeg hun var enig. Var bare 10 sekunder elns, så var det gjort. Var vel på daten deres etter han kom inn Anonymkode: 58e4a...eef
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #320 Skrevet 28. mars 2019 42 minutter siden, Sitronmelis skrev: Herregud for noen sippegutter som er med i år.. Makan 🙄🙄 Neste uke ser ut som en kjedelig uke med superhelt tema.. Hva er dette forno? Barnebursdag??! Jo jo, men som gutt så kan du stole mer på andre gutter og lojalitet er viktig gutter i mellom. Anonymkode: b031b...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå