Gå til innhold

113 NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble helt satt ut av siste episode... Kjente jenta til Charles som ble tatt i skred... Og var ikke forberedt på at programmet skulle handle om dette. :( utrolig tragisk :(

Anonymkode: dfa24...2ff

Syntes den greia var litt rar. Hva mente han med «vi kyssa aldri»? Voksne mennesker som overnatta hos hverandre og som hadde et forhold som han skisserte. Var hun en god venn? Hvorfor kunne han ikke si det da? At hun var bestevennen hans og at det var tungt å miste henne. Var de kjærester? Uten et fysisk forhold? Skjønte ikke helt det der. 

Anonymkode: b45b5...a60

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som reagerer på forholdet mellom Charles og hun unge ? Han virket ganske begeistret for henne. Hadde jeg vært kona hjemme hadde jeg syntes det var ubehagelig.  Spesielt den episoden de spilte sjakk i slutten. 

Anonymkode: 58d46...669

Viktig å huske på at vi får bare se små glimt på tv. Samt at de jobber tett, over lange og tunge perioder, og da får man ofte et tett bånd uten at koner og ektemenn har noe å frykte. Synes det er fint å se hvor hyggelig de har det på jobb, når man vet hva som kan møte dem hvert øyeblikk senere 🙂

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som reagerer på forholdet mellom Charles og hun unge ? Han virket ganske begeistret for henne. Hadde jeg vært kona hjemme hadde jeg syntes det var ubehagelig.  Spesielt den episoden de spilte sjakk i slutten. 

Anonymkode: 58d46...669

Har ikke falt meg inn engang. Hun virker jo litt umoden, tror ikke det begeistrer han på den måten. Og hva skal han gjøre? Ignorere henne når de jobber sammen, i samme ambulanse, på fulltid? 

Anonymkode: 51549...786

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Nei, men ut i fra det vi fikk sett på tv ble det gjort forsøk på HLR. Det kan ha hatt effekt, eller det har aldri vært en hjertestans. 

Episoden viser uansett utfordringene ambulansepersonell ofte står overfor, kjempebra klippet og dokumentert! 

Anonymkode: b3e63...50d

De hørtes ikke ut til å skjønne noe særlig av instruksjonene, så oddsa for det er lik null. Han hadde nok besvimt. HLR får som regel ikke et hjerte som har stoppet til å brått slå. Er ikke Baywatch. 

Anonymkode: 51549...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes den greia var litt rar. Hva mente han med «vi kyssa aldri»? Voksne mennesker som overnatta hos hverandre og som hadde et forhold som han skisserte. Var hun en god venn? Hvorfor kunne han ikke si det da? At hun var bestevennen hans og at det var tungt å miste henne. Var de kjærester? Uten et fysisk forhold? Skjønte ikke helt det der. 

Anonymkode: b45b5...a60

Jeg tror han ønsket et forhold eller at det er noe som kunne vært. De var vel omtrent som kjærester, men det ble platonisk. De var jo relativt unge og kanskje som nybegynnere å regne når det kom til forhold.

Anonymkode: 721ad...224

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, AnonymBruker said:

Er det bare jeg som reagerer på forholdet mellom Charles og hun unge ? Han virket ganske begeistret for henne. Hadde jeg vært kona hjemme hadde jeg syntes det var ubehagelig.  Spesielt den episoden de spilte sjakk i slutten. 

Anonymkode: 58d46...669

Han er på flørter'n. Men selv om hun er ung, tror jeg hun er gammel nok til å ta vare på seg selv.

Anonymkode: 6fec9...0c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det av dagens episode? Man får heller ikke sett den forrige episoden mer. 

Anonymkode: b5ec5...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor blir det av dagens episode? Man får heller ikke sett den forrige episoden mer. 

Anonymkode: b5ec5...1f1

Ingen ny i dag grunnet VM. 

Anonymkode: 48110...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok trolig fra Bardu i Troms eller rundhaugen eller øverbygd i Målselv 😊 Bardu og Målselv sin dialekt skiller seg ut fra resten av nord Norge. Snakker med mer østlands klang og sier feks «æi» istedenfor æ/eg og «dæi»

Endret av Cyndaquil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes så synd på hun som ble sendt inn pga blødninger etter abort.

Trengte virkelig ambulansepersonellet å poengtere høyt og tydelig med pasienten på båra at : Vi må forte oss, vi har en akutt-tur som venter» eller hva de ordrett sa... 

Det lyyyste lang vei av den ene ambulansefyren at avort tydeligvis ikke var dagens høydepunkt.

Respektløst overfor pasienten. Får håpe for pasientens del at det var en spontanabort, selv om mye tydet på at det ikke var det.

Anonymkode: 592a1...022

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen ny i dag grunnet VM. 

Anonymkode: 48110...a96

Jo, episode 9 ligger ute.

Anonymkode: 23c2f...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syntes så synd på hun som ble sendt inn pga blødninger etter abort.

Trengte virkelig ambulansepersonellet å poengtere høyt og tydelig med pasienten på båra at : Vi må forte oss, vi har en akutt-tur som venter» eller hva de ordrett sa... 

Det lyyyste lang vei av den ene ambulansefyren at avort tydeligvis ikke var dagens høydepunkt.

Respektløst overfor pasienten. Får håpe for pasientens del at det var en spontanabort, selv om mye tydet på at det ikke var det.

Anonymkode: 592a1...022

De sa jo at det var en medisinsk abort. At de måtte forte seg pga en akutt tur er jo greit synes jeg, det var jo viktig, og hun var jo da kommet trygt på plass.

Anonymkode: 07e01...fcd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.2.2019 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Siste episode var trist! :( 

Anonymkode: cd392...b8d

Får ikke sett den noen plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, episode 9 ligger ute.

Anonymkode: 23c2f...bb8

Ser det nå. Det sendes ikke på tv grunnet VM. 

Anonymkode: 48110...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes så synd på hun som ble sendt inn pga blødninger etter abort.

Trengte virkelig ambulansepersonellet å poengtere høyt og tydelig med pasienten på båra at : Vi må forte oss, vi har en akutt-tur som venter» eller hva de ordrett sa... 

Det lyyyste lang vei av den ene ambulansefyren at avort tydeligvis ikke var dagens høydepunkt.

Respektløst overfor pasienten. Får håpe for pasientens del at det var en spontanabort, selv om mye tydet på at det ikke var det.

Anonymkode: 592a1...022

Synd på jenta, men helt ærlig virket det ikke som hun trengte å dra på sykehus. Hun hadde jo bare de samme symptomene som en medisinsk abort kan gi. Av og til greit å høre at det finnes mer akutte og alvorlige tilfeller. 

Anonymkode: c626a...fc6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gullfisk123 skrev:

Men hvordan kan man få sitt episode 8?

Den er midlertidig utilgjengelig, Den skal etter ryktene bli tilgjengelig igjen i morgen. 

Anonymkode: 48110...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den er midlertidig utilgjengelig, Den skal etter ryktene bli tilgjengelig igjen i morgen. 

Anonymkode: 48110...a96

Håper det, til og med prøvd å å gått tilbake på tv-guiden for å spille den av, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...