Gå til innhold

113 NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så det var bare en tulletlf det med et barn og en kvinne ved Kiwi? Ble det laget noe sak om det? Herregud

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Forrige episode ga et ekstremt bilde på hvor tynt befolket distriktene kan være. Hurtigbåten tas altså ut av rutetrafikk hvis noen i øysamfunnene utenfor Skjervøy trenger bistand.

«I Akkarvik bor d' tre innbyggera. De møte så mannssterk de kan!»...

Siste episode kommer først 20. desember. Det er usikkert om det blir enda en sesong.

Får frierbrev etter TV-suksess

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Lord Friendzone said:

Forrige episode ga et ekstremt bilde på hvor tynt befolket distriktene kan være. Hurtigbåten tas altså ut av rutetrafikk hvis noen i øysamfunnene utenfor Skjervøy trenger bistand.

«I Akkarvik bor d' tre innbyggera. De møte så mannssterk de kan!»...

Siste episode kommer først 20. desember. Det er usikkert om det blir enda en sesong.

Får frierbrev etter TV-suksess

Ja, det er en episode på søndag, og så er det syv uker pause. Men det har visst med at noe skjer på julaften. Vi får vente i spenning. Jeg håper på flere sesonger :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2020 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Ville i allefall ikke humpet gjennom Maursundtunellen med brudd i ryggen! 😮

Anonymkode: dfa24...2ff

Uff nei! En sykt lang tunell pga alle hullene. Prøv å kjør der i fartsgrensen og ikke vær redd for å møte rein og de 3 sauene også.

Anonymkode: 9a877...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt av å være fra Tromsø når jeg ser på disse folkene 🙌 Håper på enda en sesong.

Anonymkode: dacd8...a93

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det blir ikke flere episoder før den i desember? Det står jo ikke på NRK nett-tv når episoden ble lagt ut, står bare hvilken episode det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, MalloryK said:

Så det blir ikke flere episoder før den i desember? Det står jo ikke på NRK nett-tv når episoden ble lagt ut, står bare hvilken episode det er.

 

4 hours ago, tonebelinda said:

Står det ikke tilgjengelig fra 20 desember kl 0600 da. Om man stiller litt ned på siden

Den sendes den 20. desember ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Den siste episoden var så fin synes jeg❤️ Digger Christina og Trine i sammen, og jeg ble glad da Christina spurt hva Trine hadde som planer på julaften og sa noe ala «ingen skal være alene på julaften». De er så fine mennesker

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (4 timer siden):

Den siste episoden var så fin synes jeg❤️ Digger Christina og Trine i sammen, og jeg ble glad da Christina spurt hva Trine hadde som planer på julaften og sa noe ala «ingen skal være alene på julaften». De er så fine mennesker

Enig! De to er så herlige😍

Anonymkode: 5695c...019

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere Trine og Christina på Lindmo for noen uker siden? Trine har begynt å utdanne seg til lege, sa hun. 
 

Jeg blir alltid litt starstruck når jeg møter noen av dem på butikken, skjer stadig vekk siden vi tydeligvis lunsjhandler på samme butikk - bortsett fra at jeg aldri har reagert på de rødkledde før. :)

Anonymkode: 7667b...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Diamant20 skrev (På 22.12.2020 den 14.21):

Den siste episoden var så fin synes jeg❤️ Digger Christina og Trine i sammen, og jeg ble glad da Christina spurt hva Trine hadde som planer på julaften og sa noe ala «ingen skal være alene på julaften». De er så fine mennesker

De er en perfekt duo. De er heldige som får jobbe sammen! Så viktig å ha god kjemi med kollegaene sine. 

Anonymkode: c3f7d...99b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...

Tenker så fælt på Silje i første episode jeg, som blir henta med luftambulanse etter et pakningsløp i forsvaret... Lurer på hva diagnosen var og hvordan det gikk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SEndte melding til NRK å spurte om det kom nye episoder av serien, men svaret var nei, skulle komme en serie om brannkonstabler i stede sa de.

Anonymkode: a7d51...ada

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

SEndte melding til NRK å spurte om det kom nye episoder av serien, men svaret var nei, skulle komme en serie om brannkonstabler i stede sa de.

Anonymkode: a7d51...ada

Det var leit. Jeg har ønska meg flere sesonger av serien, men det ble kanskje vanskelig å lage den. Brannkonstabler blir ikke det samme, men det er jo greit med nye satsinger i programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...