Gå til innhold

113 NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor han Charles er fra? Jeg klarer ikke plassere dialekten. Eller er han ikke fra Norge?

Anonymkode: ebb6c...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre enn meg som ble sykt stresset av 2.episode med familien som oppga feil adresse til ambulansen samt ikke visste hvordan en skulle utføre hjertekompresjoner?

Anonymkode: 25edf...7ca

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre enn meg som ble sykt stresset av 2.episode med familien som oppga feil adresse til ambulansen samt ikke visste hvordan en skulle utføre hjertekompresjoner?

Anonymkode: 25edf...7ca

Fikk litt høyere puls da ja.  Det hender nok av og til at de må lete litt.  Det må være ganske stressende for dem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charles er fra Bardu, i Troms tror jeg. 

Anonymkode: dfa24...2ff

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Andre enn meg som ble sykt stresset av 2.episode med familien som oppga feil adresse til ambulansen samt ikke visste hvordan en skulle utføre hjertekompresjoner?

Anonymkode: 25edf...7ca

Det var virkelig ille å se på, følte pulsen steg og skuldrene var over hodet da jeg så på. Helt utrolig for et kaos det ble, og alle de verdifulle sekundene og minuttene de mistet. Hvordan gikk det egentlig når de fant huset? Kan ikke huske det helt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 16.1.2019 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Vet noen hvor han Charles er fra? Jeg klarer ikke plassere dialekten. Eller er han ikke fra Norge?

Anonymkode: ebb6c...f98

Han er Fra Bardu og snakker bardudøl. En litt rar miks av nord-norsk og trøndersk 🙂

Anonymkode: b3e63...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2019 den 1.09, Moondance skrev:

Det var virkelig ille å se på, følte pulsen steg og skuldrene var over hodet da jeg så på. Helt utrolig for et kaos det ble, og alle de verdifulle sekundene og minuttene de mistet. Hvordan gikk det egentlig når de fant huset? Kan ikke huske det helt..

De kom fram og fant pasienten våken. Usikkert om det i det hele tatt har vært hjertestans da, da mange blander begrepene.. 

Anonymkode: b3e63...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kom fram og fant pasienten våken. Usikkert om det i det hele tatt har vært hjertestans da, da mange blander begrepene.. 

Anonymkode: b3e63...50d

Har ikke vært noe hjertestans. Hjertet begynner ikke plutselig å slå igjen. 

Anonymkode: 51549...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må jo være krevende å skulle jobbe med å redde liv når de bevisst har utsatt seg for risiko. Men de tenker vel ikke slik. Liv skal reddes, uansett. 

Anonymkode: 22775...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en topp serie. Da Charles møtte foreldrene til kjæresten hans som omkom måtte jeg selvsagt grine som en foss igjen. Skjønner ikke hvorfor jeg alltid skal se på serier som dette og Helene sjekker inn hvor det aldri er langt mellom triste hendelser.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må jo være krevende å skulle jobbe med å redde liv når de bevisst har utsatt seg for risiko. Men de tenker vel ikke slik. Liv skal reddes, uansett. 

Anonymkode: 22775...bbe

Hva sikter du til?

Anonymkode: cd392...b8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...