Sharp75! Skrevet 16. januar 2022 #141 Del Skrevet 16. januar 2022 LysOgVarme skrev (11 timer siden): En annen ting er det å være naturlig, kontra det å gå med fett hår og i joggedress hver dag. Hva skjedde med å stelle og pynte seg for å føle seg feminin ? Hun må ha alle de meningene hun bare vil ha, men da må hun akseptere andre har sine meninger. Min mening er stell deg kvinne, få fram kvinnen i deg, butt ut joggedress med en pen bluse og skjørt. Jeg forstår veldig godt hva du mener 🙂🙂 er noe med det å "forfalle". Finnes fine feminine joggedresser, har plenty 🙊 Jeg er hjemme for tiden, og visst er det dager jeg desverre går i pysj hele dagen 😔 men, helst kler jeg meg gjerne i finere klær 🤩, hopper ut av stramme klær så fort jeg kommer inn døra 😂 utenom tights 🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 16. januar 2022 #142 Del Skrevet 16. januar 2022 ziljemor skrev (På 7.1.2022 den 17.14): Forsåvidt enig i mye her. Men jeg opplever også at hun har inkludert denne dobbeltmoralen noe i sin nye jobb som heltidsinfluencer - hun er stadig åpen om at rollen hennes nå er utfordrende, det er utfordrende å leve av dette som en jobb fordi det kommer nært privatlivet og dermed også nært verdier, holdninger, meninger, etikk og moral som hører til henne som privatperson. Hun er også åpen om at dette er et prøveprosjekt for utforskning av influencer-rollen, i motsetning til om hun hadde annonsert oppstart i en ny jobb som ansatt et eller annet sted. Og denne dobbeltmoralismen er kanskje ikke noe man kommer utenom som en «typisk» influencer? Se bort fra some-profiler som åpenbart har tilknytning til annen type arbeid/profesjon (artister, utøvende kunstnere, forfattere, kokker, helse-/sosialarbeidere type Helsesista eller Psyktdeg, etc), så vil ikke en «typisk» influencer ha annet å bruke i sitt virke enn seg selv og sitt personlige/private liv. Vil det ikke dermed alltid være vanskelig å unngå dobbeltmoral? Som profesjonsutøver/fagarbeider i ulike felt er man bundet av profesjonsetikk og mandat, dersom jobben skal bestå i å inspirere gjennom eget liv, sanke følgere og annonsere for andre, så kreves jo ikke dette. Det kreves dermed heller ikke et reflektert forhold til privat - profesjonell forholdet, da dette foreløpig er lite regulert innen denne bransjen. Jeg liker budskapet hennes, og mener hun er en viktig motvekt til dem som fronter usunne skjønnhetsidealer og skaper mye usikkerhet og dårlige selvbilder hos sine følgere. Som kvinne er hun en viktig rollemodell som faktisk også viser at en viss type utseende (slank, redigert, farget, stadig pyntet på, evig jakt på «ungdommelig skjønnhet») ikke nødvendigvis er det som skal til for å «lykkes». Vi er nok mange kvinner i ulik alder som kjenner eller har kjent på forventninger som skaper negative følelser i oss, det Veronica ønsker er å styrke oss til å ta valg basert på hva vi selv ønsker - ønsker du å farge hår, vipper, bryn så kjør på, ønsker du å kaste BH-en og la det grå håret gro ut så gjør det! Sommeren og festlige høytider skal kunne nytes uten at man trenger stresse med slanking, hold-in undertøy og tildekking fordi man ikke føler seg tynn nok for badetøy, og ingen skal kjenne på dårlig samvittighet rundt mat og måltider (dette er et fokus hos andre livsstils/treningsprofiler også! Fitfocus og Funkygine f eks!). Når det er sagt så ja, mottakelse av kritikk kan hun nok bli bedre på. Eller la være å dele de meldingene hun får dersom hun ikke klarer å la være å reagere negativt på dem. Det er viktige poeng følgere kommer med når det gjelder dobbeltmoralske holdninger, og hun kunne kanskje heller omfavnet tilbakemeldingene og reflektert mer rundt hvorfor følgere reagerer som de gjør. Spørsmålet om hva som egentlig er naturlig f eks. Hvis man skal leve totalt etter dette ville all bruk av sminke og hårprodukter vært utelukket, noe jeg gjetter bare gjelder et fåtall kvinner rundt om i Norge. Angående det med å være naturlig: jeg hadde ikke reagert på sminkebruk, øyebrynfarging, eller annet pynt om det ikke var for at hun "selger" seg selv som "hun naturlige dama som ikke farger grå hår", og sier at hun ikke bryr seg om hvordan hun ser ut. Jeg har på følelsen at Veronica har en tendens til å sette seg ned og lar skravla gå uten å tenke godt igjennom hva hun egentlig sier, og da er det fort at det kommer ut noe som kanskje ikke var ment helt slik det ble sagt likevel. Når det attpåtil selges merch basert på det hun sier så blir det fort litt problematisk. Forventer egentlig ikke at noen skal være 100% naturlig, og drite totalt i hvordan de ser ut. De personene jeg vet om som gjør det er mennesker med såpass store psykiske problemer at de ikke orker å bry seg med å dusje, vaske ansiktet, eller sjekke om klærne er uten flekker. Det er med andre ord ikke et sunnhetstegn det heller. Jeg tror hun hadde hatt litt godt av å lage seg en slags tankekart over hva hun vil fokusere på i kanalen sin. Da er det større sjanse for å slippe slike blemmer som fører til at man fremstår som dobbeltmoralsk. F.eks: fokusere på botox og press på å gjøre inngrep på kroppen, og liknende ting som kan føre til alvorlige konsekvenser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. januar 2022 #143 Del Skrevet 16. januar 2022 For en reaksjon hun hadde i dag til 2 stk på snap og Instagram og ikke minst i går hvor hun prøvde å ringe en følger 😱 er det mulig??? Har aldri sett noen influensere som prøver å ringe sine følgere for at de blir sure/forbanna på de. Ja, finner ikke ord. Hun har virkelig en ovenfra og ned holdning i mine øyne. Er man offentlig så tenker jeg man bør tåle en del. Det var jo mye fakta i det hu ene skrev at man skal ikke prelle ikke henne på nesen 😂 husker ikke alt, men tenkte for meg selv der og da at jeg var enig 🙊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. januar 2022 #144 Del Skrevet 16. januar 2022 Sharp75! skrev (35 minutter siden): For en reaksjon hun hadde i dag til 2 stk på snap og Instagram og ikke minst i går hvor hun prøvde å ringe en følger 😱 er det mulig??? Har aldri sett noen influensere som prøver å ringe sine følgere for at de blir sure/forbanna på de. Ja, finner ikke ord. Hun har virkelig en ovenfra og ned holdning i mine øyne. Er man offentlig så tenker jeg man bør tåle en del. Det var jo mye fakta i det hu ene skrev at man skal ikke prelle ikke henne på nesen 😂 husker ikke alt, men tenkte for meg selv der og da at jeg var enig 🙊 Nei vet du hva, dette var helt innafor syns jeg. Folk får søren meg lære seg å snakke ordentlig til andre. Man kan fint være kritiske til influensere, det får de faktisk tåle, men det skal ikke være nødvendig å si at det skal skrives på en høflig måte. De kommentarene hun tok opp var skrevet på en stygg måte og fortjener ikke noe hyggelig svar tilbake. Egt ikke noe svar i det hele tatt, men skjønner at det renner over noen ganger. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. januar 2022 #145 Del Skrevet 16. januar 2022 Birdo skrev (Akkurat nå): Nei vet du hva, dette var helt innafor syns jeg. Folk får søren meg lære seg å snakke ordentlig til andre. Man kan fint være kritiske til influensere, det får de faktisk tåle, men det skal ikke være nødvendig å si at det skal skrives på en høflig måte. De kommentarene hun tok opp var skrevet på en stygg måte og fortjener ikke noe hyggelig svar tilbake. Egt ikke noe svar i det hele tatt, men skjønner at det renner over noen ganger. Men å ringe til de? Og ærlig talt, synes ikke jeg de var så stygt formulert, kunne vært mer litt mer høflig om jeg strekker meg, ja, men som hun sa de fleste meldingene hun fikk var snille. Skal man være offentlig så ja, hadde hun møtt på en journalist som hadde motsatt syn angående dette med Corona, eller stilte spm som hun ikke likte eller lignende så må man bite i det sure eple og tåle og bli motsagt. Og hun viste igjen, hun tåler ikke at de ikke har samme mening. Ja, her gikk det på regler, på noen av meldingene, og hun har rett, MEN dette er gjentagende oppførsel når noen går mot HENNE og ikke er enige. Blir som en trassig 3 åring. Hun ene sa sin mening takk og farvel, hun hadde vel også fått nok og ga beskjed. For det vi vet har kanskje den følgeren bidratt til både å kjøpe merch og bok og Veronica mistet da en kunde. Og var følgers måte å få ut sin frustrasjon på at Veronica har blitt som hun har blitt 🤷♀️ For føler Veronica har blitt verre og verre, likte henne bedre før 🙄🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlisi Skrevet 16. januar 2022 #146 Del Skrevet 16. januar 2022 Tøft av Veronica å ringe! Kan man ikke ytre sin mening over telefonen, skal man absolutt ikke skrive det mer eller mindre anonymt på snap 🤷🏼♀️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LastSummer Skrevet 16. januar 2022 #147 Del Skrevet 16. januar 2022 LysOgVarme skrev (13 timer siden): En annen ting er det å være naturlig, kontra det å gå med fett hår og i joggedress hver dag. Hva skjedde med å stelle og pynte seg for å føle seg feminin ? Hun må ha alle de meningene hun bare vil ha, men da må hun akseptere andre har sine meninger. Min mening er stell deg kvinne, få fram kvinnen i deg, butt ut joggedress med en pen bluse og skjørt. Pen bluse og skjørt? Bli sett på av menn? Hvilket årstall tror du vi er i? Hun kledde seg bra da hun var i fast jobb i TV. Nå går hun jo i joggedressene for å reklamere for dem. Samtidig som hun er mye hjemme. Og hun har alltid dusjet daglig. Snappet mye om det før. Vet ikke hva hun gjør nå da, men who cares? Vasker selv håret maks 2 ganger i uka. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 17. januar 2022 #148 Del Skrevet 17. januar 2022 Birdo skrev (5 timer siden): Nei vet du hva, dette var helt innafor syns jeg. Folk får søren meg lære seg å snakke ordentlig til andre. Man kan fint være kritiske til influensere, det får de faktisk tåle, men det skal ikke være nødvendig å si at det skal skrives på en høflig måte. De kommentarene hun tok opp var skrevet på en stygg måte og fortjener ikke noe hyggelig svar tilbake. Egt ikke noe svar i det hele tatt, men skjønner at det renner over noen ganger. Det var en ærlig og direkte melding synes jeg. Veronica har blitt en corona kanal, noe vi får nok av i andre kanaler. Hun kan ytre meningen sin om mangt, men når hun gjentakende går ut til følgerne og sier ta vaksinen, har hun gått langt over grensa. Jeg er enig med vedkommende, hva er det som gjør Veronica har tatt på seg den rollen? Det gikk fra naturlig til covid. Sur må hun bare bli, noe hun til de grader ble. Hun spurte hvor gammel den personen var som skrev til henne. Da kommer jeg med et spørsmål til Veronica. Hvor gammel er hun, hun reagerte som en trassig tenåring, hang vedkommende ut med fullt navn. Usmakelig, har aldri opplevd noen gjøre lignende. Eller jo, Anne Brith, og hun fikk kritikk så det storma rundt henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 17. januar 2022 #149 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) Veronica tjener penger på oss følgere. Hun selger en vare. Når jeg klikker meg inn tjener hun penger på meg. Skal vi ikke få lov til å klage på varen da? Er det bare godord og beundring hun vil ha? Vi har fullt rett til å klage på en vare. Noe Veronica selv gjør daglig. Hun sender klager på mail og klager på varer og leverer de i retur. Veronica er også meget flink til å klage på andre influensere. Jeg måtte se reaksjonen hennes en gang til, og jeg må si Veronica reagerte aggressivt. Det er ikke lovlig å legge ut fullt navn. Vinner Veronica på dette i lengden? Veronica har sterke meninger. Vi har alle vår mening, og lov til å ytre den. Det Veronica må forstå, er at det ikke alltid er hennes mening som er riktig. Vi har lov til å si henne imot. Jeg sier meg enig med klageren, ingen må pille Veronica på nesen. Hun får det travelt hvis hun skal ringe alle følgere som kommer med et kritisk ord. Hun pakker på oss med sine meninger, og meningene hennes har vi visst bare med å respektere, for sier vi henne imot, da henger hun følgerne ut, og attpåtil ringer de for å påpakke dem sin mening. Makan til aggressivitet har jeg aldri opplevd. Endret 17. januar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 17. januar 2022 #150 Del Skrevet 17. januar 2022 Sharp75! skrev (7 timer siden): Men å ringe til de? Og ærlig talt, synes ikke jeg de var så stygt formulert, kunne vært mer litt mer høflig om jeg strekker meg, ja, men som hun sa de fleste meldingene hun fikk var snille. Skal man være offentlig så ja, hadde hun møtt på en journalist som hadde motsatt syn angående dette med Corona, eller stilte spm som hun ikke likte eller lignende så må man bite i det sure eple og tåle og bli motsagt. Og hun viste igjen, hun tåler ikke at de ikke har samme mening. Ja, her gikk det på regler, på noen av meldingene, og hun har rett, MEN dette er gjentagende oppførsel når noen går mot HENNE og ikke er enige. Blir som en trassig 3 åring. Hun ene sa sin mening takk og farvel, hun hadde vel også fått nok og ga beskjed. For det vi vet har kanskje den følgeren bidratt til både å kjøpe merch og bok og Veronica mistet da en kunde. Og var følgers måte å få ut sin frustrasjon på at Veronica har blitt som hun har blitt 🤷♀️ For føler Veronica har blitt verre og verre, likte henne bedre før 🙄🙄 Det er jo ikke snakk om motsatt syn på karantene og korona. Regler er regler. Hun følger regelverket- at noen ikke er enige i reglene bør rettes mot fhi. Ikke skjelle ut henne og dra inn usakligheter som «fordi du er kjendis» og «du skal i karantene uansett» Oppfatter at Veronica gjerne tar en diskusjon, men da må det være noe å diskutere. Dette er ikke det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 17. januar 2022 #151 Del Skrevet 17. januar 2022 Blålilla skrev (4 timer siden): Det er jo ikke snakk om motsatt syn på karantene og korona. Regler er regler. Hun følger regelverket- at noen ikke er enige i reglene bør rettes mot fhi. Ikke skjelle ut henne og dra inn usakligheter som «fordi du er kjendis» og «du skal i karantene uansett» Oppfatter at Veronica gjerne tar en diskusjon, men da må det være noe å diskutere. Dette er ikke det. Det var jo det jeg skrev i det andre innleget mitt, at her var det jo regler og hun hadde rett 🙄 mitt poeng er måten hun opptrer på 🤷♀️ henger meg på @LysOgVarmesitt siste innlegg om at hun har gjort til en Corona kanal. Og at hun tjener på oss følgere. Hun klager fort på noe/noen hun ikke er fornøyd med, henger fort ut en influencer som hun er misfornøyd med. Ja, vi kan slutte å følge henne, men hun har mange gode poeng, bare synd hun har latt dette gå til hodet på henne 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 17. januar 2022 #152 Del Skrevet 17. januar 2022 LysOgVarme skrev (6 timer siden): Veronica tjener penger på oss følgere. Hun selger en vare. Når jeg klikker meg inn tjener hun penger på meg. Skal vi ikke få lov til å klage på varen da? Er det bare godord og beundring hun vil ha? Vi har fullt rett til å klage på en vare. Noe Veronica selv gjør daglig. Hun sender klager på mail og klager på varer og leverer de i retur. Veronica er også meget flink til å klage på andre influensere. Jeg måtte se reaksjonen hennes en gang til, og jeg må si Veronica reagerte aggressivt. Det er ikke lovlig å legge ut fullt navn. Vinner Veronica på dette i lengden? Veronica har sterke meninger. Vi har alle vår mening, og lov til å ytre den. Det Veronica må forstå, er at det ikke alltid er hennes mening som er riktig. Vi har lov til å si henne imot. Jeg sier meg enig med klageren, ingen må pille Veronica på nesen. Hun får det travelt hvis hun skal ringe alle følgere som kommer med et kritisk ord. Hun pakker på oss med sine meninger, og meningene hennes har vi visst bare med å respektere, for sier vi henne imot, da henger hun følgerne ut, og attpåtil ringer de for å påpakke dem sin mening. Makan til aggressivitet har jeg aldri opplevd. 🙏🙏🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 17. januar 2022 #153 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) Det er som jeg sier, hun er belærende. Og det er det hun ønsker å oppnå. Veronica har idag spurt følgerne: Var det lærerikt det hun hadde lagt ut i helgen? Da svarer jeg, hvem tror hun at hun er, som tror hun kan lære oss? Snakke meg om arroganse. Er vi følgere uten viten? Jeg er voksen, har masse erfaring, både på godt og vondt, og du Veronica klarer ikke lære meg noenting. Jeg påvirkes heller ikke av deg. Jeg har evne til å tenke selv. Hun snakker som vi ikke er i stand til å tenke selv, og det provoserer meg. Endret 13. februar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 17. januar 2022 #154 Del Skrevet 17. januar 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Det var jo det jeg skrev i det andre innleget mitt, at her var det jo regler og hun hadde rett 🙄 mitt poeng er måten hun opptrer på 🤷♀️ henger meg på @LysOgVarmesitt siste innlegg om at hun har gjort til en Corona kanal. Og at hun tjener på oss følgere. Hun klager fort på noe/noen hun ikke er fornøyd med, henger fort ut en influencer som hun er misfornøyd med. Ja, vi kan slutte å følge henne, men hun har mange gode poeng, bare synd hun har latt dette gå til hodet på henne 🤷♀️ La du merke til covid testen hun tok hjemme idag @Sharp75! Den skal tas 2, 5 cm opp i nesen. Veronica tok den rett inni nesen. Hun kan snakke seg ihjel om at hun tar hjemme tester hver dag, men når hun ikke gjør det riktig, så hjelper det lite. Med sykt barn i huset, og Veronica går ut som vanlig pga hun har tatt 3.dose, så kan hun allerede ha smittet mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 17. januar 2022 #155 Del Skrevet 17. januar 2022 Som programleder synes Veronica Sinone kan bli litt vel mye fjas og styr. Men hun var åpen om overgrep hun har blitt utsatt for..Tror til og med at det var i barndommen. Jeg tenker at det står stor respekt av det. Det må kreve mye styrke og mot. Men til gjengjeld er hun med på å bryte ned tabuer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 17. januar 2022 #156 Del Skrevet 17. januar 2022 LysOgVarme skrev (12 minutter siden): La du merke til covid testen hun tok hjemme idag @Sharp75! Den skal tas 2, 5 cm opp i nesen. Veronica tok den rett inni nesen. Hun kan snakke seg ihjel om at hun tar hjemme tester hver dag, men når hun ikke gjør det riktig, så hjelper det lite. Med sykt barn i huset, og Veronica går ut som vanlig pga hun har tatt 3.dose, så kan hun allerede ha smittet mange. Oh yes, tenkte samme, jeg måtte se flere ganger om det var det jeg så 🙄🙄🙄 det var så vidt den tuppen var inne i nesen, så ja, den ble ikke tatt på riktig måte. En ting er sikkert, skulle jeg lagt meg selv sånn ut offentlig hadde jeg jammen lest nøye og gjort nøye det som stod, og hun skal ha gjort dette ofte nå 🤷♀️ Og hun skal ha arrangement i morgen 😱 nei skrekk og gru. Ja vi alle kommer sikkert til å få det, MEN man kan vel være bevisst å gjøre ting riktig, som hun sier, JEG følger bare regler..... Og om det stemmer ifht vaksiner, at vi får det mildere, så kan hun ha det uten symptomer og smitte som du skriver @LysOgVarme🤦♀️🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 18. januar 2022 #157 Del Skrevet 18. januar 2022 'Jeg vet min verdi, og jeg kommer til å fortsette til å få deg til å forstå din'. Dette er ordene til Veronica under et av IG postene. Grøss og gru for en ovenfra og ned holdning hun har. Arrogant til tusen. Hva er det som gjør at hun tenker folk trenger hjelp til å forstå verdien sin? Hva er det som gjør at hun kan se sin verdi, mens vi andre ikke kan? Det er nemlig slik hun uttrykker seg. Jeg har mine verdier, og de er det motsatte av yummymymmy sine verdier. Jeg er trygg på den jeg er. Jeg farger håret for å føle meg vel. Jeg trener for å føle meg vel, og for helsen sin skyld. Jeg respekterer andre har en annen mening enn min. Jeg lar andre ta sine egne valg, og viser ikke pekefingeren fordi en foreningsvenninne valgte å legge inn silikon i brystene. Jeg spiser sunt. Spiser ikke en haug med vafler ukentlig, og dropper også sjokoladestrø på kaffen min. Skulle gjerne spist både vafler og kanelboller daglig, for det er godt. Men jeg vet det ikke er godt for helsen. Så hva er det Veronica lærer oss med dette? Hun påvirker andre til å spise usunt som igjen kan føre til overvekt og helseproblemer. Det kan diskuteres om Veronica har en god påvirkning på følgerne. Ja hun maser om botox er feil, og retter pekefingeren mot Isabell Raad. Men det er mye vi kan rette pekefingeren mot yummymymmy også, da hun også gjør mange "feil". Hva er værst? Usunn overvekt eller litt botox i leppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 18. januar 2022 #158 Del Skrevet 18. januar 2022 Ejlisi skrev (På 16.1.2022 den 23.29): Tøft av Veronica å ringe! Kan man ikke ytre sin mening over telefonen, skal man absolutt ikke skrive det mer eller mindre anonymt på snap 🤷🏼♀️ Nettopp! Det var heeeelt supert hun ringte 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 18. januar 2022 #159 Del Skrevet 18. januar 2022 Julemarsipan skrev (20 minutter siden): Nettopp! Det var heeeelt supert hun ringte 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌 Hun var ikke noe annet enn aggressiv. Vi har alle lov å ytre vår mening. Noe Veronica gjør flere ganger daglig. Hun skulle bare prøvd seg på å være så aggressiv mot meg, så hadde jeg politianmeldt henne. Jenta hun ringte, ga beskjed om hva hun mente, og det var det ingen feil i. Veronica klikker i vinkel fordi en dame sa henne imot. På toppen av det hele henger hun de som sier henne imot, noe som er ulovlig. Dobbeltmoralsk hele Veronica! Hun tåler jo ingenting før hun går til angrep, jeg er sjokkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 18. januar 2022 #160 Del Skrevet 18. januar 2022 Sharp75! skrev (På 16.1.2022 den 23.23): Men å ringe til de? Og ærlig talt, synes ikke jeg de var så stygt formulert, kunne vært mer litt mer høflig om jeg strekker meg, ja, men som hun sa de fleste meldingene hun fikk var snille. Skal man være offentlig så ja, hadde hun møtt på en journalist som hadde motsatt syn angående dette med Corona, eller stilte spm som hun ikke likte eller lignende så må man bite i det sure eple og tåle og bli motsagt. Og hun viste igjen, hun tåler ikke at de ikke har samme mening. Ja, her gikk det på regler, på noen av meldingene, og hun har rett, MEN dette er gjentagende oppførsel når noen går mot HENNE og ikke er enige. Blir som en trassig 3 åring. Hun ene sa sin mening takk og farvel, hun hadde vel også fått nok og ga beskjed. For det vi vet har kanskje den følgeren bidratt til både å kjøpe merch og bok og Veronica mistet da en kunde. Og var følgers måte å få ut sin frustrasjon på at Veronica har blitt som hun har blitt 🤷♀️ For føler Veronica har blitt verre og verre, likte henne bedre før 🙄🙄 Hin ringte vel henne fordi vedkommende hadde skrevet flere ufine meldinger over lang tid, ikke bare den hun viste frem. Syntes det var godt gjort, ta det ved rota og skvære opp. De har nok av spydige folk som sender de melding, det er lov å være uenig men det er hvordan man skriver dette til folk, går fint an å diskutere med henne om du bare er saklig. Er jo mennesker der ute om ikke har «folkeskikk» så lenge man slipper å forholde seg til andre ansikt til ansikt, pipa får gjerne en annen lyd når man diskuterer i samme rom. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå