GulleGull Skrevet 23. oktober 2021 #81 Del Skrevet 23. oktober 2021 Nussepus skrev (34 minutter siden): Men hvorfor i alle dager kalle seg yummymummy? Og fronten en så usunn livsstil som hun gjør? Slik jeg har forstått så fronter hun aksept for og det naturlige i at vi alle har forskjellige kropper. Yummymummy var også navnet på det første standup showet hennes og det var vel der det kom fra. Har fulgt henne en stund på snap. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innlandet Skrevet 23. oktober 2021 #82 Del Skrevet 23. oktober 2021 GulleGull skrev (32 minutter siden): Slik jeg har forstått så fronter hun aksept for og det naturlige i at vi alle har forskjellige kropper. Yummymummy var også navnet på det første standup showet hennes og det var vel der det kom fra. Har fulgt henne en stund på snap. Yummymummy kommer fra når hun lagde en reportasje/dokumentar på tvvest ang å komme i form etter svangerskap og fødsel. Hun skulle prøve det kjendisene prøver å se hvordan det var i virkeligheten 👍 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 23. oktober 2021 #83 Del Skrevet 23. oktober 2021 Innlandet skrev (30 minutter siden): Yummymummy kommer fra når hun lagde en reportasje/dokumentar på tvvest ang å komme i form etter svangerskap og fødsel. Hun skulle prøve det kjendisene prøver å se hvordan det var i virkeligheten 👍 Ja stemmer -så ble det en stand up av det etterhvert?’ Hadde glemt det😊 Takk for oppklaring👍🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. oktober 2021 #84 Del Skrevet 23. oktober 2021 Nussepus skrev (1 time siden): Men hvorfor i alle dager kalle seg yummymummy? Og fronten en så usunn livsstil som hun gjør? Hvorfor mener du hun er usunn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 23. oktober 2021 #85 Del Skrevet 23. oktober 2021 Nussepus skrev (2 timer siden): Men hvorfor i alle dager kalle seg yummymummy? Og fronten en så usunn livsstil som hun gjør? På hvilken måte fronter hun en livsstil? Hun viser deler av livet sitt, ufiltrert og ærlig, men sier da ingen steder at man skal leve som henne. Man må ikke leve slik som henne, selv om man følger henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 26. oktober 2021 #86 Del Skrevet 26. oktober 2021 Era Vulgaris skrev (På 23.10.2021 den 17.14): På hvilken måte fronter hun en livsstil? Hun viser deler av livet sitt, ufiltrert og ærlig, men sier da ingen steder at man skal leve som henne. Man må ikke leve slik som henne, selv om man følger henne. Er vel som andre influensere, de fronter heller ikke en livsstil man må ikke leve som de, men mange blir påvirket. Det bør være en middelvei her. For yummymummy vil så inderlig være på andre siden av de andre influenserne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boblerone Skrevet 26. oktober 2021 #87 Del Skrevet 26. oktober 2021 GulleGull skrev (På 23.10.2021 den 16.42): Ja stemmer -så ble det en stand up av det etterhvert?’ Hadde glemt det😊 Takk for oppklaring👍🏻 Nei standupen er ikke knyttet til hennes tv reportasje. Men hun bare kaller seg yummy mummy etter den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 5. desember 2021 #88 Del Skrevet 5. desember 2021 Synes forsåvidt hun er en sprudlende dame det lille jeg har sett av henne. Men jeg kan altså ikke fordra folk som filmer seg selv nedenfra og opp sånn som hun ofte gjør, så man får fro utsikt rett opp i nesa så man ser busene henger å dingler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 5. desember 2021 #89 Del Skrevet 5. desember 2021 Jeg er litt overrasket over at hun ser bort i fra hva Ørjan Burøe står for/er beskyldt for og at hun støtter han ved å gå på showet hans. 🤔 Og hvis det eventuelt var et felles arrangement som hun var invitert til, så kunne hun ihvertfall droppet å snappe derifra. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysjerrigoslom42 Skrevet 5. desember 2021 #90 Del Skrevet 5. desember 2021 Gjest TyrkiskPepper skrev (På 16.1.2019 den 18.38): Jeg har aldri sett VIXEN før, unntatt på bloggerene men... GJETT OM JEG SKAL FØLGE MED IMORGEN!!! 😄 Endelig kom det en snapper opp som folkets favoritt nemmelig: YUMMYMUMMY! I mylderet av influencere som tjener penger på jenters dårlige selvbilde, er det helt vilt deilig å se henne skal stille imot bloggerene: Komikerfrue, Martine Lunde, Funkygine og Isabel Raad! Det er en endring på gang, og DET liker jeg!😍 HURRA for folk som tørr å være seg selv, bodypositive og IKKE er sponset! LYKKE TIL VERONICA ❤️ Flere som digger denne dama? Ja faktisk , veldig kult og liker hendes måte være seg selv på , stå på , findes ikke slike jenter i den virkelig verden eller kansje der gør men forbilde der ja 👍👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. desember 2021 #91 Del Skrevet 5. desember 2021 Lunabelle skrev (7 timer siden): Jeg er litt overrasket over at hun ser bort i fra hva Ørjan Burøe står for/er beskyldt for og at hun støtter han ved å gå på showet hans. 🤔 Og hvis det eventuelt var et felles arrangement som hun var invitert til, så kunne hun ihvertfall droppet å snappe derifra. Hun har svart på dette på story i dag. Jeg spurte henne om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 6. desember 2021 #92 Del Skrevet 6. desember 2021 Birdo skrev (9 timer siden): Hun har svart på dette på story i dag. Jeg spurte henne om det. Hva er han beskyldt for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 6. desember 2021 #93 Del Skrevet 6. desember 2021 MissB skrev (7 minutter siden): Hva er han beskyldt for? Seksuell trakassering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 6. desember 2021 #94 Del Skrevet 6. desember 2021 Birdo skrev (10 timer siden): Hun har svart på dette på story i dag. Jeg spurte henne om det. Skuffende vagt svar fra henne på snap synes jeg 😕 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. desember 2021 #95 Del Skrevet 6. desember 2021 Maskopi skrev (9 timer siden): Skuffende vagt svar fra henne på snap synes jeg 😕 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 6. desember 2021 #96 Del Skrevet 6. desember 2021 Maskopi skrev (12 timer siden): Skuffende vagt svar fra henne på snap synes jeg 😕 Ja, det var skuffende. Hun ønsket å lære (om standup-yrket tolket jeg detsom), men det må da være andre komikere som det hadde vært bedreå lære fra. Spesielt når hun selv har vært åpen om å ha opplevd overgrep i yngre alder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 6. desember 2021 #97 Del Skrevet 6. desember 2021 Lunabelle skrev (På 5.12.2021 den 14.04): Jeg er litt overrasket over at hun ser bort i fra hva Ørjan Burøe står for/er beskyldt for og at hun støtter han ved å gå på showet hans. 🤔 Og hvis det eventuelt var et felles arrangement som hun var invitert til, så kunne hun ihvertfall droppet å snappe derifra. Viernes skrev (1 time siden): Ja, det var skuffende. Hun ønsket å lære (om standup-yrket tolket jeg detsom), men det må da være andre komikere som det hadde vært bedreå lære fra. Spesielt når hun selv har vært åpen om å ha opplevd overgrep i yngre alder. Jeg synes det føyer seg fint inn sammen med det andre hun gjør som er motstridende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boblerone Skrevet 10. desember 2021 #98 Del Skrevet 10. desember 2021 Hjarte skrev (På 6.12.2021 den 22.57): Jeg synes det føyer seg fint inn sammen med det andre hun gjør som er motstridende. Som er..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. desember 2021 #99 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg fulgte henne daglig før, men etter at hun sluttet i den vanlige tv-jobben sin og satser på å bli influencer på heltid så synes jeg nesten alt fokuset hennes er å tjene penger på egen merch (eller hvordan det nå skrives). Tror ikke det er en dag uten at det er fokus på de produktene hun selger. Så jeg er ikke innom snapkanalen hennes regelmessig lengre Men tommel opp for at hun ikke eksponerer barna, og for at hun ikke har ukritiske reklamesamarbeid, og for det fokuset og kampen hun tar mot skjønnhetsklinikker som reklamerer for Botox. Og for at hun tar seg selv lite høytidelig, liker at hun er usminket og ikke har diett og trenings-fokus Begynte å følge henne da hun fikk barn samtidig med fotballfrue og i etterkant av det famøse 4-dager-etter-fødsel-bildet til CBE lagde en tvserie der hun etter fødsel satte i gang et prosjekt der hun skulle prøve å bli en «yummymummy» på kortest mulig tid, for å få frem hva man må forsake og at kroppsfokuset gikk utover barseltiden. Fortsatte å følge henne da jeg synes hun er ei fin motvekt til den «perfekte» insta-verdenen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 13. desember 2021 #100 Del Skrevet 13. desember 2021 Interessant at hun ligger så høyt i lønn. En person skrev til henne at hun ville vært på topp ti av de norske influenserne om vg osv hadde inkludert henne på listene sine. Glemmer litt av at hun tross alt er like mye influenser som resten av røkla, som stadig tjener penger på følgerne sine. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå