Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Athena79 skrev (Akkurat nå):

Idiotiske spørsmål. Sjekk seksualitet underforumet, så skjønner dere nok hva jeg sikter til. 

Tipper mye er trolling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Athena79 skrev (29 minutter siden):

Idiotiske spørsmål. Sjekk seksualitet underforumet, så skjønner dere nok hva jeg sikter til. 

Idiotiske spørsmål fortjener idiotiske og fjasete svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ganske lei av at noen beskriver barnløse som spesielle og sære og harde og diverse. Den ene tråden.. hun syns de hadde noe hardt over seg når man så de på gata. Altså..😮

Elsket den som svarte at hun forvekslet nok bare hardhet med at de ikke så utslitte ut sånn som de med barn😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ganske lei av at noen beskriver barnløse som spesielle og sære og harde og diverse. Den ene tråden.. hun syns de hadde noe hardt over seg når man så de på gata. Altså..😮

Elsket den som svarte at hun forvekslet nok bare hardhet med at de ikke så utslitte ut sånn som de med barn😂

Mange rare folk på ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Cid said:

Ufine og idiotiske innlegg som likevel får likes

Enig! Synes også det er feigt å gi likes til slemme innlegg. Det er en måte å være med på mobbing samtidig som man får være helt anonym og ikke kan få advarsel fra moderator. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Enig! Synes også det er feigt å gi likes til slemme innlegg. Det er en måte å være med på mobbing samtidig som man får være helt anonym og ikke kan få advarsel fra moderator. 

Sånt skulle vært slått ned på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Cid said:

Sånt skulle vært slått ned på

Sant, men det går ikke an. Har tatt det opp med moderatorene tidligere og de kan ikke se hvem som gir likes så da kan de heller ikke gi advarsel til de som gir likes til mobbeinnlegg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (9 minutter siden):

Sant, men det går ikke an. Har tatt det opp med moderatorene tidligere og de kan ikke se hvem som gir likes så da kan de heller ikke gi advarsel til de som gir likes til mobbeinnlegg. 

Rart de ikke kan det når de kan se hvem som poster anonymt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermine Grang skrev (På 8.4.2017 den 20.48):

Folk som bare er her for å rakke ned på andre personer og grupper. 

Ja det er jeg enig med deg i. Jeg spurte om noe på fredag og har bare fått negative kommentarer. Dette er ikke plassen å spørr om ting hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget for første gang en konto her på fredag, men skal slette den igjen etter bare å ha mottatt negative kommentarer da jeg spurte om et spørsmål i henholdt til bryllup. Helt utrolig hvordan folk her inne oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, forfatterina said:

 

Jeg ble litt nysgjerrig på hva slags kommentarer dette kan være. Til @SVK kan du komme med noen eksempler?

 

Hvis jeg skal bruke meg selv som eksempel, så ville jeg kanskje ha gitt likes til noe som helt sikkert ville ha virket støtende på andre. La meg ta et bittelite eksempel. Det finnes en tråd her inne på forumet et sted som heter noe sånt som: "Tråden for svart humor", eller noe i den stilen. Husker ikke helt ordrett, så rett gjerne på meg. Jeg så kun overskriften fra forsiden den ene gangen, fikk kun med meg det første innlegget, og lo av det som stod i ... heter det meme?

Det var noe om å tenne på et lik for å holde seg varm i kulda. Klarte ikke å la være å le av det, egentlig. Jeg ga ingen likes, men det var kun fordi jeg ikke gikk inn i selve tråden. Hadde jeg klikket meg inn på overskriften og vært inne i selve tråden, så hadde jeg gitt likes. Ser på det som humor, selv om det for mange mennesker sikkert er støtende og veldig på kanten.

Men for meg er det humor. Og kanskje noen et sted der ute i verdenen en gang faktisk gjorde noe sånt, hvem vet? :vetikke:  Det finnes jo folk som har spist mennesker for å overleve. Jeg vet at det er laget en film om dette, men dessverre så klarer jeg ikke å komme på tittelen i farten. Jeg husker at Ethan Hawke(?) har spilt i den filmen, så noen skjønner sikkert hvilken film jeg mener.

 

Jeg liker også Monthy Python-humor. Kan sitte og le av alt det absurde de finner på, og har funnet på. Ville helt klart ha gitt likes til dem. Men kanskje jeg misforstår deg?

 

Forresten, jeg ville bare si at jeg spør av ren nysgjerrighet. :)  Hvis du har lyst til å svare tilbake, så ville jeg ha satt pris på det. Men hvis ikke, så er det også greit.

Jeg tenker på innlegg som er brudd på forumreglene, f.eks personangrep . Man ser at når enkelte kommer med personangrep så er det andre som gir like til innlegget. Det synes jeg er mobbing. Klart det er vondere når personangrepet mot deg får mange likes. I tillegg så slipper de som gir likes å måtte stå for det. Moderatorene kan ikke se hvem som gir likes til innlegg. 

Jeg skjønner også at det kan være en gråsone hvor noen mener noe er humor og andre finner det støtende. Det var ikke det jeg hadde i tankene. Jeg tenkte på innlegg som utelukkende er slemme. 

Endret av SVK
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julia Sofie skrev (10 minutter siden):

Jeg laget for første gang en konto her på fredag, men skal slette den igjen etter bare å ha mottatt negative kommentarer da jeg spurte om et spørsmål i henholdt til bryllup. Helt utrolig hvordan folk her inne oppfører seg.

Jeg vet! Men du, det er veldig vennlig her på sosial prat! 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Sofie skrev (44 minutter siden):

Jeg laget for første gang en konto her på fredag, men skal slette den igjen etter bare å ha mottatt negative kommentarer da jeg spurte om et spørsmål i henholdt til bryllup. Helt utrolig hvordan folk her inne oppfører seg.

Folk oppfører seg ikke sånn her på sosial prat, bare alle andre plasser :)

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forfatterina skrev (9 minutter siden):

Ok, da forstår jeg bedre. Tusen takk for oppklaring!  :)  

Anbefaler å henge litt på sosial prat, her er det alltid hyggelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julia Sofie skrev (5 timer siden):

Jeg laget for første gang en konto her på fredag, men skal slette den igjen etter bare å ha mottatt negative kommentarer da jeg spurte om et spørsmål i henholdt til bryllup. Helt utrolig hvordan folk her inne oppfører seg.

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (5 minutter siden):

ok

Hun har et poeng da, er mye negativitet og dritt rundt om på kg, derfor det er best å holde seg til sosial prat 😸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naiviteten til mange og troen på at samfunnet består av mennesker som tenker på hverandre fremfor sin egen lommebok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du skulle aldri fått barn" når foreldre klager over noe som er slitsomt, savner egentid osv

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...