Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (5 minutter siden):

At kg slutter å funke i noen minutter klokka 3 på natten hver dag

Enig. Jævlig irriterende … Kanskje en påminnelse om at jeg burde sove da :Nikke:

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 minutter siden):

At kg slutter å funke i noen minutter klokka 3 på natten hver dag

Åja, er ikke bare her altså 🫣😂 Blir så sur! For er ofte rundt da jeg er sykt engasjert i en tråd og skriver langt svar. ✌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (9 minutter siden):

Enig. Jævlig irriterende … Kanskje en påminnelse om at jeg burde sove da :Nikke:

Jeg er en ugle 😁

Maestro skrev (1 minutt siden):

Åja, er ikke bare her altså 🫣😂 Blir så sur! For er ofte rundt da jeg er sykt engasjert i en tråd og skriver langt svar. ✌🏻

Ja merkelig dette hvordan jeg så ofte er aktiv akkurat i løpet av de få minuttene kg streiker 😅 Er litt jævlig hvis man er veldig engasjert mens man skriver og når man trykker send så streiker kg, husker før når sånt endte opp med at alt man hadde skrevet var vekke innen man kom seg inn igjen 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det virker som at alle her veit hvem alle bloggerne er, men hvis man nevner er veldig kjent norsk ateist som har vunnet spellemannspriser og alt som er, så er alle sånn "hæææææ, hvem er det!?"

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg er en ugle 😁

Ja merkelig dette hvordan jeg så ofte er aktiv akkurat i løpet av de få minuttene kg streiker 😅 Er litt jævlig hvis man er veldig engasjert mens man skriver og når man trykker send så streiker kg, husker før når sånt endte opp med at alt man hadde skrevet var vekke innen man kom seg inn igjen 😕 

Yass! Heldigvis blir det ikke slettet. Hadde blitt månelyst om det forsvant 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (1 minutt siden):

Yass! Heldigvis blir det ikke slettet. Hadde blitt månelyst om det forsvant 😂😂

Det er ikke alltid jeg husker hva jeg skrev heller siden jeg ofte kommer på hva jeg skal skrive mens jeg skriver :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):

At kg slutter å funke i noen minutter klokka 3 på natten hver dag

Ja det er skikkelig irriterende 😑

Cid skrev (5 timer siden):

Jeg er en ugle 😁

🦉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (55 minutter siden):

Brukere som kritiserer lidelsen angst og påstår at det er noe man bare finner på 🤬

Ja det er jævlig irriterende 😠

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 timer siden):

Brukere som kritiserer lidelsen angst og påstår at det er noe man bare finner på 🤬

Jepp. Jeg kom nylig over noen som hadde skrevet "man kan velge å være personlighetsforstyrret".

Jaha, opplys meg?

Gud så dum :skratte:

  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vettu"

Det er ikke alle som har det sånn vettu.

Vi bor ikke alle nær grensa vettu 

Influencer X gjør jo ikke sånn vettu.

På KG brukes det ordet så utrolig nedlatende 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StellaNova
Cid skrev (På 12.8.2022 den 15.34):

Brukere som kritiserer lidelsen angst og påstår at det er noe man bare finner på 🤬

Synes litt synd på sånne mennesker, de må være så grunne emotionelt dersom de ikke kan forstå det. Man trenger ikke ha angst for å forstå at det finnes. 

Svaret ditt er jo skrevet for en stund siden men jeg måtte bare svare på denne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Nimbus2000

At trådstarter blir beskyldt for å trolle om han/hun beskriver en opplevelse en annen bruker ikke selv har opplevd eller om det er noen detaljer i historien som kanskje skurrer. Detaljene i historien kan være endret for at trådstarter ikke skal bli kjent igjen og problemstillingen kan være reell selv om den er litt omskrevet fra hva som skjedde i virkeligheten. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Nimbus2000 skrev (7 timer siden):

At trådstarter blir beskyldt for å trolle om han/hun beskriver en opplevelse en annen bruker ikke selv har opplevd eller om det er noen detaljer i historien som kanskje er noen detaljer i historien som skurrer. Detaljene i historien kan være endret for at trådstarter ikke skal bli kjent igjen og problemstillingen kan være reell selv om den er litt omskrevet fra hva som skjedde i virkeligheten. 

KG ,i et nøtteskall, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...