Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant.... min drømmemann

fant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gratulera som nygift Fant :P håpa du hadde ein fantastisk dag og koser deg som gift!!!!!!!!!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gratulere med vel overstått bryllup.

Nå er du gift!!!! :hoppe:

Håper du hadde en fin bryllupsdag og gleder meg selvsagt til referat :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!! Håper dere hadde en fantastisk dag!!! Gleder meg veldig til å lese referat..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: alle sammen :vinke:

Endelig tid til å sette meg ned og skrive referat fra byllupsdagen :bryllup:

Nå er dagen overstått, og det ble bare helt perfekt :hoppe:

Begynte jo dagen med :kghjerte: , en boks med "Battery", masse røyk, og en laaang deilig dusj. Så var jeg klar til å kjøre til frisøren.

Begynte hos frisøren kl ni, klarte selvfølgelig å komme meg litt sent ut døra, men bare ti min forsinket. Fikk rulla opp håret mitt, tok vel en liten time. Så måtte jeg sitte enda en time før det var tørt. Så var det sminking, og ble veldig fornøyd med resultatet.

Etterpå skulle alle rullene i håret mitt ut, og DA ble jeg litt bekymret, ja... :roll: Det lange håret mitt som rekker meg ned til midten av ryggen, var så oppkrølla at det rakk meg plutselig bare til skuldrene, og sto som en krøllsky rundt hodet mitt :hår: :ler: Men det ordna seg da frisøren begynte å dra i det og fikk satt det opp, ble kjempefornøyd med resultatet der også :P

Innimellom så fikk vi kosa oss med champagne :sikle:

Så var det avgårde til kirken, og heldigvis så hadde ikke mannen min klokke på seg, så han var ikke klar over at vi var litt forsinka. Da kirkeklokkene slo, fant jeg ut at det var noe som mangla... men hva???

Buketten min!!! :o

Den hadde vi glemt i bagasjerommet i bilen, og i panikken så klarte hverken jeg, forloveren min eller mamsen å finne ut hvordan det skulle åpnes. Så da måtte mamma springe inn i kirken og hente mannens forlover, mens klokkene ringte, for å få han til å åpne...

Det var nok av de som sikkert lurte på hva som hadde gått galt nå :hoho:

Men vi rakk det akkurat :ler:

Lillegutt var kjempenervøs tidligere på dagen, han skulle jo følge meg til alters. Men når vi kom, så hadde han fått orden på nervene sine, og gjennomførte oppgaven sin med glans. Det var utrolig flott, og han var stolt som en hane :ler:

Datteren min var brudepike, helt utrolig nydelig, og gikk som en prinsesse inn foran meg og lillegutt.

Kirken var enkelt og fint pyntet, og vielsen var kjempeflott.

Og ja, sommerfuglene og hjertebanken kom da jeg endelig sto klar i gangen og dørene åpnet seg :wink:

Etter vielsen skulle vi ta bilder, masse bilder.

Vi var superheldige med været, det hadde regna en evighet før bryllupet, og det regna på søndagen, men på VÅR dag, så skinte solen om kapp med oss :hoppe:

Vi fikk masse flotte bilder, og vi tok bare utebilder.

Så var det avgårde til festlokalet, hvor vi ble tatt i mot med champagne, enda mer champagne... :ler:

Stedet er helt perfekt å feire bryllup på, og enda flottere ble det i solskinnet. De hadde dekka kjempefint på bordet, og maten var helt utrolig nydelig god. Kjempegod service, hyggelige folk og veldig kjapp og effektiv servering.

Av talere så var det svigerfar, mannen, mannens forlover og meg til slutt. Det gikk kjempefint å holde tale, og jeg er glad jeg bestemte meg for å gjøre det. Den som gjorde størst inntrykk var nok mannen min, det var flere enn foreldre og tanter som måtte tørke tårene da, ja.. Og krydret med en store dose humør.

Imponert!!! :enig_animasjon:

Stemningen var på topp, og alle kosa seg kjempemasse :hoppe:

Tiden gikk så altfor fort, og plutselig begynte kaffegjestene å komme :P

Dette var kollegaer av mannen, noen naboer og noen venner. Disse hadde med seg enda mer godt humør :sjarmor:

Neste på programmet var kakekutting, og kake, kaffi og cognac

:sikle::sikle::sikle:

Når alle hadde fått nok kake +++ åpna vi danset med brudevalsen. Jaja, vals og vals... En dans ihvertfall

Det ble masse dansing, festing og moro utover kvelden :hoppe:

Så var det på tide å ta farvel med gjestene og innta brudesuiten, Borgstovo :hjerter:

En perfekt avslutning på en perfekt dag :sjarmor::sjarmor::ler:

Vi hadde en mann med oss hele dagen som filma både vielsen, talene, på festen og på kvelden rigga han kameraet opp ute i hagen så de gjestene som ville, kunne lese inn en hilsen til oss. Det var endel som gjorde det, og vi gleder oss kjempemye til vi får filmen.

Endel seriøse hilsener, men også noen fjasete, ja :ler::ler:

Hverdagen har såvidt begynt å komme tilbake, og jeg har fått en mann som elsker å kalle meg "kåno" si :hoho:

(Og så fikk jeg telefon i går om at jeg fikk jobben) :hoppe::hoppe:

Bilder kommer senere, når jeg har fått sortert ut de beste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en fantastisk dag, Fant :hjerter: Glad på dine vegne at dagen ble så bra! Så nå får du nyte hvetebrødsdagene.. :wink::bryllup:

Og så bra med jobb!!! :hoppe:

Alt går rette vegen for deg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååhhh.... :hjerter: Hørtes jo ut som den perfekte dag! Så herlig!!!

Tenk, nå er du kone! :D

:hoppe: GRATULERER SÅ MYE MED NY JOBB!!! :hoppe:

Ikke dårlig, eksamen, bryllup og ny jobb på under en uke! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gratulere med vel overstått :)

Det var koselig lesning om den store dagen.

Gleder meg til å sebilder ja da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ein nydeleg dag!! :P GRATULERA M NY JOBB!!

så kjekt å bli kåna!! GRATULERA så kjempemasse!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: nurseBetty, Heidi76, Lille My, Seleena og tommeline.

Tusen takk for gratulasjoner :P

Sitter nå her og nyter kåne-tilværelsen :ler:

Føles meget bra det, ja :hoppe:

De siste dagene har vi brukt på å få huset i orden igjen, det har virkelig stått på hodet de siste ukene.

Og så fikk vi utrolig mye gaver, som jo må få sin plass både i skap og på hyller. Har ommøblert kjøkkenskapene og i samme slengen fått plassert ting vi aldri bruker opp på loftet.

På lørdag reiser vi på bryllupsreise, gleder oss kanonmasse :hoppe::hjerter::danse:

Har fått noen bilder fra bryllupet, har også lasta de opp på KG, men hvor lang tid tar det egentlig???

(eller kanskje jeg ikke har fått det til?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Da har jeg vært inne og smugkikka på bilder, så stilige dere var! Kjolen din var skikkelig fin, Fant, også DET håret da! Flott var du!

GOD TUR PÅ BRYLLUPSREISE!!! :kline:

Hvor skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lille My

Ja, endelig fikk jeg det til :ler:

Bildene var visst for store første gangen jeg prøvde.. :sjenert:

Men her er de:

fantebilder

Vi flyr til Oslo på lørdag, tar båten til København, to overnattinger der, båten tilbake til Oslo, gå på REM-konsert på onsdag og så flyr vi hjem igjen på torsdag.

Vi gleder oss kjempemye, skal kooooose oss og bare være nygifte på tur :ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, det er sant. Det har du jo nevnt tidligere! :sjenert:

Så heldige dere er som skal på REM-konserten!!!

Goooood tur!

(Et lite København-tips, jeg var jo der i helga. Er en restaurant som heter Viva som ligger i en båt på kanalen. Vi var der lørdag kveld, og vi synes iallfall det var nydelig mat, og en stilig atmosfære.

Var litt dyrt da, dagens 4-retters til ca 390 danske. Ikke såå ille for så god mat!

Er nok mest sjømat der, så det blir hvis dere liker det!)

God natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiine bilder!! :D

Går bra som nygift? Håper dere koset dere masse i Køben da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...