Gå til innhold

Biff + tilbehør


HalldirV2

Anbefalte innlegg

Stekt i panne sammen med sjampinjong, løk og paprika, fløtegratinerte poteter og peppersaus 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Vil dere si biff er en typisk lørdagsrett eller en søndagsmiddag? 

Passer til alle dager. For meg er det ingenting som er typisk. Men hvis du planlegger å invitere en dame på middag, må du velge lørdagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbehør som jeg liker til biff stekt i stekepanne, er massevis av stekt løk og sjampignon, i tillegg til poteter i en eller annen variant  og grønnsaker og en god saus :spise:

Anonymkode: 80461...da1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jytte skrev:

Passer til alle dager. For meg er det ingenting som er typisk. Men hvis du planlegger å invitere en dame på middag, må du velge lørdagen. 

Neinei, det må bli dama i såfall, ellers hadde det blitt månelyst i heimen 😂 Biff hører liksom helgen til her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovnsstekte potetbåter penslet med olje og krydder, stekt sopp, maiskolbe og kantarellsaus til! Å kjære tid, nå fikk jeg vann i munnen :sjokk: Helt enig med @Rumle som ikke skal ha en dråpe med bearnaisesaus på biffen sin :Nikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Moondance skrev:

Ovnsstekte potetbåter penslet med olje og krydder, stekt sopp, maiskolbe og kantarellsaus til! Å kjære tid, nå fikk jeg vann i munnen :sjokk: Helt enig med @Rumle som ikke skal ha en dråpe med bearnaisesaus på biffen sin :Nikke:

Virkelig mange på forumet her som ikke liker bearnaise. Jeg elsker det 😂 Kan ha det til kylling og koteletter også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Virkelig mange på forumet her som ikke liker bearnaise. Jeg elsker det 😂 Kan ha det til kylling og koteletter også. 

Jeg liker også bernaise :) Og jeg elsker peppersaus! Jeg kan ha peppersaus og tyttebærsyltetøy som tilbehør til det meste av kjøtt :) 

Anonymkode: 80461...da1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Virkelig mange på forumet her som ikke liker bearnaise. Jeg elsker det 😂 Kan ha det til kylling og koteletter også. 

Jeg bladde ikke så langt i tråden men hun er vel den første jeg har sett til nå her inne som ikke liker bernaise, trodde omtrent jeg var alene :fnise: Hvis jeg får en middag servert med den sausen er maten ødelagt for min del :hoho: Har aldri klart å like den smaken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Moondance skrev:

Jeg bladde ikke så langt i tråden men hun er vel den første jeg har sett til nå her inne som ikke liker bernaise, trodde omtrent jeg var alene :fnise: Hvis jeg får en middag servert med den sausen er maten ødelagt for min del :hoho: Har aldri klart å like den smaken. 

Jeg også antok liksom at alle likte bearnaise, aldri møtt noen som ikke liker det. Fra nå av skal jeg servere to type saus til gjester, just in case 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker også bernaise :) Og jeg elsker peppersaus! Jeg kan ha peppersaus og tyttebærsyltetøy som tilbehør til det meste av kjøtt :) 

Anonymkode: 80461...da1

Elsker også peppersaus 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg også antok liksom at alle likte bearnaise, aldri møtt noen som ikke liker det. Fra nå av skal jeg servere to type saus til gjester, just in case 😊

Jeg har heller ikke møtt noen enda som ikke liker bernaise, haha :P Men det var snillt av deg å servere 2 sauser fremover 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Moondance skrev:

Jeg har heller ikke møtt noen enda som ikke liker bernaise, haha :P Men det var snillt av deg å servere 2 sauser fremover 👍

Må jo tenke på freaksa blant oss 😂😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Må jo tenke på freaksa blant oss 😂😋

Før du vet ordet av det har alle forsynt seg kun av den andre sausen mens bearnaisesen står der urørt, da får du et sjokk :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Moondance skrev:

Jeg bladde ikke så langt i tråden men hun er vel den første jeg har sett til nå her inne som ikke liker bernaise, trodde omtrent jeg var alene :fnise: Hvis jeg får en middag servert med den sausen er maten ødelagt for min del :hoho: Har aldri klart å like den smaken. 

Samme her! Helt ødelagt! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Moondance skrev:

Før du vet ordet av det har alle forsynt seg kun av den andre sausen mens bearnaisesen står der urørt, da får du et sjokk :hoho:

Haha, ja, det hadde jeg tatt personlig - bearnaise er liksom en saus jeg er stolt av å få til...😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Moondance skrev:

Før du vet ordet av det har alle forsynt seg kun av den andre sausen mens bearnaisesen står der urørt, da får du et sjokk :hoho:

Hadde hivd de på dør etterfulgt av gryta med peppersaus 😖😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Haha, ja, det hadde jeg tatt personlig - bearnaise er liksom en saus jeg er stolt av å få til...😂

Hvis du lager fra bunnen kan du jo være litt stolt og fornøyd ;)

 

7 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hadde hivd de på dør etterfulgt av gryta med peppersaus 😖😂

Og du sa du ikke hadde tatt det personlig :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Moondance skrev:

Hvis du lager fra bunnen kan du jo være litt stolt og fornøyd ;)

 

Og du sa du ikke hadde tatt det personlig :hoho:

Neinei, jeg sa jeg hadde tatt det personlig. Meget personlig, type blodhevn i fire generasjoner personlig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...