Gå til innhold

Hva synes du om din svigermor?


Coffee1234

Anbefalte innlegg

Virkelig ei fantastisk dame, mor og svigermor! Hun er sterk, snill, omsorgsfull, +++ hun har sine feil, men det er menneskelige feil som alle andre ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigermor er helt ok. Snill og hyggelig, men vi har ikke den beste kontakten allikevel. Hun er litt gammeldags og litt treg på en måte. Også prøver hun tidvis litt for hardt med at vi to skal være venninner, noe jeg ikke har noe behov for. Hun har også feilet litt i oppdragelsen med å gjøre sinn sønn selvstendig, noe som irriterer meg, da jeg må lære ham veldig mye grunnleggende innen husarbeid,økonomi osv  

Anonymkode: f147b...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en veldig søt og hyggelig dame og jeg er glad i henne, men svigers er såpass mye eldre enn mine egne foreldre at jeg opplever henne nesten mer som en svigerbestemor. De er liksom en helt annen generasjon. 

Anonymkode: 47266...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Jeg liker svigerfaren min langt mer enn mannen min. Hadde gjerne byttet..

Anonymkode: 5fdd8...b80

Haha.......  Har det på samme måten selv, bare omvendt.  Hadde byttet sambo med svigermor på timen.   Har erotiske drømmer om henne også

Anonymkode: 2fa39...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi har noe forhold. Vi bor nærme hverandre, men vi har omtrent like mye med hverandre som om vi var helt vanlige naboer eller noe. 

Barna liker hon då.

Anonymkode: e5a87...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...