Gå til innhold

Legen har enda ikke svart på melding på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet ikke at jeg har skrevet på nettet. Tviler på at han sitter på kvinneguiden og leser liksom. Har vel mer interessante ting å gjøre enn som så.

Anonymkode: 729f7...205

Så introvert som du beskriver han så har han vel ikke noe mer interessant å gjøre, mye legemat her inne ;) 

Anonymkode: e6f09...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror at alle som studerer har null fritid? Ingen orker å lese hele tiden. Det er dessuten ineffektivt. Man må koble av med andre ting for at læringen skal fungere optimalt.

Anonymkode: 729f7...205

Koble av ja, det er klart alle må gjøre .. Men det du holder på med vil jeg ikke si er og koble av. Mistenker at du er et troll, da det virker som du har ekstremt lite selvinnsikt..Du klarer jo ikke å godta at personen ikke er interressert🙈 

Anonymkode: 2464c...cf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så introvert som du beskriver han så har han vel ikke noe mer interessant å gjøre, mye legemat her inne ;) 

Anonymkode: e6f09...f68

Han har vel hobbyer som ikke inkluderer å være sosial? 

Anonymkode: 729f7...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koble av ja, det er klart alle må gjøre .. Men det du holder på med vil jeg ikke si er og koble av. Mistenker at du er et troll, da det virker som du har ekstremt lite selvinnsikt..Du klarer jo ikke å godta at personen ikke er interressert🙈 

Anonymkode: 2464c...cf8

Jo, jeg gjør det. Kommer jo ikke til å sende noe mer nå som han ikke svarer. 

Anonymkode: 729f7...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er jo ikke helt nakne da, og det er kun 2-3 stk så det er ikke såååå påfallende akkurat.

Anonymkode: 729f7...205

Du må virkelig komme deg videre. Sitter du virkelig å gjennomgår hvem han følger på Instagram? Du må jo skjønne selv at dette ikke er bra for deg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Wilma89 skrev:

Du må virkelig komme deg videre. Sitter du virkelig å gjennomgår hvem han følger på Instagram? Du må jo skjønne selv at dette ikke er bra for deg..

Har jo kommet meg videre når jeg sendte meldingen og godtar at han ikke svarer.

Anonymkode: 729f7...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 10.1.2019 den 10.51, COSL Innovator skrev:

Stakkars lege 

Kan ikke fatte hvorfor det skal være så tabubelagt å sende mld til legen? Skulle tro en lege var hellig i dine øyne.

Herregud, finnes da verre ting enn dette!😅

Anonymkode: e25f7...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/11/2019 at 7:40 PM, AnonymBruker said:

Han vet ikke at jeg har skrevet på nettet. Tviler på at han sitter på kvinneguiden og leser liksom. Har vel mer interessante ting å gjøre enn som så.

Anonymkode: 729f7...205

Akkurat dette tror jeg at man skal være forsiktig med å innbille seg. Kvinneguiden er ikke ukjent nettside og forum akkurat. Selv har jeg snakket med min lege flere ganger om at det sprøe som skrives her inne, Så man skal ikke se bort fra at han også har snakka med andre kollegaer om kvinneguiden fordi det er jo et sted mange kan skrive og få svar.  Enkelte svar under helsetråden virker nemlig som om de er skrevet av leger anonymt. Særlig når rdlyden virker profesjonell og saklig og ts blir bedt om å oppsøke lege istedenfor å tro på alt noen andre skriver i trådene.

 

Anonymkode: 5d308...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/11/2019 at 8:43 PM, AnonymBruker said:

Har jo kommet meg videre når jeg sendte meldingen og godtar at han ikke svarer.

Anonymkode: 729f7...205

Hva skjedde med den intense øyenkontakten og den spesielle forbindelsen du følte etter at han hadde tatt GU på deg under graviditeten?

Anonymkode: 14662...f64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 20.05, AnonymBruker skrev:

 

Nei fordi disse tingene er ganske subtile så det er ikke sånn at han bare kunne tatt kontakt ut av det blå og være sikker på at det var noe der fra min side. I disse metoo-tider er det jo ekstra risikabelt for menn og iallefall skriftlig. I tillegg er han introvert og sjenert. En så kjekk mann er ikke singel så lenge om det ikke er fordi han selv mer eller mindre velger det. Han har sånn 40 følgere på Instagram og nesten alle er folk han ikke kjenner men som følger randoms. Få venner og likes på face også. Med et lite nettverk og en introvert personlighet så kan det bli slik. Og da er det siste han gjør å kontakte en pasient eller en dame i det hele tatt. Noen menn trenger bare at kvinnen tar initiativet. 

Men du har jo da lest alle trådene på nytt nå eller så husker du det fra før av fordi du har allerede kommet med masse detaljer. Så det er ikke Google men deg.

Anonymkode: 729f7...205

Du trådstarter, som prøver å etterligne at dette er meg? Jizez, det er jo på grensen til galskap. 

Kan sitere til personen rett over her- at det ikke er jeg som har laget denne tråden. 

Hilsen meg som startet en annen legetråd, ja, han som kikket meg i øynene. 

Anonymkode: e25f7...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med den intense øyenkontakten og den spesielle forbindelsen du følte etter at han hadde tatt GU på deg under graviditeten?

Anonymkode: 14662...f64

Se over ☝️ Ts er ikke meg som opplevde den settingen. 

Anonymkode: e25f7...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat dette tror jeg at man skal være forsiktig med å innbille seg. Kvinneguiden er ikke ukjent nettside og forum akkurat. Selv har jeg snakket med min lege flere ganger om at det sprøe som skrives her inne, Så man skal ikke se bort fra at han også har snakka med andre kollegaer om kvinneguiden fordi det er jo et sted mange kan skrive og få svar.  Enkelte svar under helsetråden virker nemlig som om de er skrevet av leger anonymt. Særlig når rdlyden virker profesjonell og saklig og ts blir bedt om å oppsøke lege istedenfor å tro på alt noen andre skriver i trådene.

 

Anonymkode: 5d308...1bd

Det er ikke galt å være betatt, det er heller ikke galt i å være forelsket i en lege. Alle leger er innforstått med at de opptil flere ganger gjennom karrieren sin vil oppleve at pasienter blir forelsket. I medisinstudiene lærer de å mestre dette, de lærer hvordan de skal forholde seg profesjonellt til pasienten om slikt skjer. 

Anonymkode: e25f7...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du trådstarter, som prøver å etterligne at dette er meg? Jizez, det er jo på grensen til galskap. 

Kan sitere til personen rett over her- at det ikke er jeg som har laget denne tråden. 

Hilsen meg som startet en annen legetråd, ja, han som kikket meg i øynene. 

Anonymkode: e25f7...7f2

Så det er to av dere?

Begge dere to har jo holdt på en stund, i forskjellige tråder, så det er jammen ikke lett å holde tunga i rett munn...

Anonymkode: 14662...f64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ikke galt å være betatt, det er heller ikke galt i å være forelsket i en lege. Alle leger er innforstått med at de opptil flere ganger gjennom karrieren sin vil oppleve at pasienter blir forelsket. I medisinstudiene lærer de å mestre dette, de lærer hvordan de skal forholde seg profesjonellt til pasienten om slikt skjer. 

Anonymkode: e25f7...7f2

Det er forskjell på å være lettere betatt og ikke gjøre noe og så besatt at man sender melding.  Det siste er nok til at legen kan og bør overføre pasienten til en annen lege av hensyn til legeetikk og pasientens psykiske helse.

Anonymkode: 5d308...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å være lettere betatt og ikke gjøre noe og så besatt at man sender melding.  Det siste er nok til at legen kan og bør overføre pasienten til en annen lege av hensyn til legeetikk og pasientens psykiske helse.

Anonymkode: 5d308...1bd

Det gjorde ikke legen min. Han følte ingen press mot noe. Jeg var heller ikke en innpåsliten pasient, jeg har ved nok til å ikke gjøre noe under oppholdet. 

Anonymkode: e25f7...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er to av dere?

Begge dere to har jo holdt på en stund, i forskjellige tråder, så det er jammen ikke lett å holde tunga i rett munn...

Anonymkode: 14662...f64

Dette er hvertfall ikke meg. Det kan se ut som det, for det er jo tålig lik historie. Jeg bruker ikke de uttrykkene denne personen har brukt. Så ja, mulig det er 2. Ellers så er det en som skal som dette er meg, å prøve drite meg ut. Det var jo noen av de innleggene her som er til å riste på hodet av. 

Anonymkode: e25f7...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

På 17.3.2019 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Så det er to av dere?

Begge dere to har jo holdt på en stund, i forskjellige tråder, så det er jammen ikke lett å holde tunga i rett munn...

Anonymkode: 14662...f64

😂😂😂

 

Eller èn bruker med to profiler...

 

Anonymkode: 9e3f6...f30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være tull? 

Anonymkode: 5969c...f10

Fordi? Umulig å forelske seg i legen sin som man deler alt mulig med, en lojal, lyttende og ikke minst en person man ofte treffer. Du vet leger er profosjonelle på takle slike situasjoner, dette kommer allerede med i legestudiene - så, ca så vanlig er det. 

Anonymkode: e25f7...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han enda ikke har svart og dere ikke er venner på facebook har han sikkert aldri sett meldingen da det ikke alltid oppdages at man får meldinger. Den kan havne i Forespørsler. Jeg har selv sett meldinger på Facebook der som har ligget ulest i et halvt år fordi jeg aldri fikk beskjed.

Men ser også at dette er en gammel tråd så håper du har gitt opp dette nå, TS. 

Anonymkode: 14363...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...