Gå til innhold

Legen har enda ikke svart på melding på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei Legemann. Dette er din kone

 Jeg er meget fornøyd med at du setter strek for denne meldingsaffæren. Da slipper jeg å bli din eks. 

Hilsen KonePone.

Anonymkode: 13df3...bd6

Glemte :sarkasme:

Anonymkode: 13df3...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei Legemann. Dette er din kone

 Jeg er meget fornøyd med at du setter strek for denne meldingsaffæren. Da slipper jeg å bli din eks. 

Hilsen KonePone.

Anonymkode: 13df3...bd6

Jeg er 99 % sikker på at han er singel. Ingenting utfra sosiale medier tyder på noe annet samt at han bor hjemme hos foreldrene sine. 

Anonymkode: 729f7...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Studiet var nok påbegynt mange år før, gitt.

Anonymkode: 729f7...205

Ok. Da var det en annen bruker på legejakt som fortalte dette på KG for en tid tilbake. Det var en dame som hadde blitt betatt av legevaktlegen.

Anonymkode: 2e0e2...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart. Kommer ikke til å sende noe mer om han ikke svarer. Det viktigste er at jeg prøvde og at jeg har gjort mitt for å kunne legge det bak meg. Og minnene tar jeg med meg videre :)

Anonymkode: 729f7...205

Så bra at du nu legger dette bak deg. Ellers kunne det jo vært smart(?) å lufte hund i området eller å bli kjent med hans foreldre.

Anonymkode: 2e0e2...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste tråd: Anmeldt av lege

Anonymkode: e6f09...f68

Hvorfor skulle han anmelde meg? Har ikke gjort noe ulovlig

Anonymkode: 729f7...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skriv et håndskrevet brev på blomsterpapir og lever i resepsjonen. 

Anonymkode: f81b5...bc5

God idé :fnise:

Gjerne spraye litt parfyme på brevet :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

nintchdbpict000242868556.thumb.jpg.f6c28770d02f8b901cd5a2253909896e.jpg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er hun som var betatt av en lege jeg møtte på legevakten, det var drøy blikkontakt mellom oss og han snudde seg etter meg flere ganger da vi møttes tilfeldig noen måneder senere.

Han har ikke vært legen min på over 1 år, dessuten har han byttet jobb så lisensen hans står på ingen måte i fare.

Jeg mannet meg opp til å sende melding men etter 3,5 dager har han enda ikke svart. Betyr det at han ikke er interessert?

Anonymkode: 729f7...205

 

Endret av Vanlig fyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han anmelde meg? Har ikke gjort noe ulovlig

Anonymkode: 729f7...205

Ennå.....

To be continued..... 

Anonymkode: b675f...647

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han anmelde meg? Har ikke gjort noe ulovlig

Anonymkode: 729f7...205

Fordi du nærmer deg stalking, som er forbudt. Ikke har du selvinnsikt heller :( 

Anonymkode: e6f09...f68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du nærmer deg stalking, som er forbudt. Ikke har du selvinnsikt heller :( 

Anonymkode: e6f09...f68

Stalking? Ved å sende EN melding? Og hvordan mangler jeg selvinnsikt?

Anonymkode: 729f7...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke fordra navere. Så nei. Men elektriker, snekker, offiser, politi, brannmann, ingeniør, jurist, offshore-arbeider eller noe annet definitivt.

Jeg studerer selv medisin så det er ikke så spesielt for meg at han er lege. Lønnen er ganske ræva i forhold til lengde på utdannelse, lange dager, turnus, ugunstige arbeidstider, ansvar og arbeidsmengde. Jeg har hatt sjansen på flere medisinstudenter som har familier som eier flere store feriehus. Han jeg er betatt av bor hos foreldrene sine selvom han er over 30. Så hvordan forklarer du det om jeg er golddigger?

Anonymkode: 729f7...205

Men hvis du går medisin selv, hvorfor er det da så forbannet vanskelig for deg å se at du er en veldig dårlig posisjon som pasient? Hadde du selv likt å bli kontaktet av en pasient? (På en annen side: som lege selv vil posisjonen din forbedre seg betraktelig. Kan legge an på han på et legeseminar eller hva enn dere leger driver med alle dagene dere ikke er på jobb. Det blir litt mindre creepy-stalker-wibb) 

Anonymkode: 6b2a6...72a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis du går medisin selv, hvorfor er det da så forbannet vanskelig for deg å se at du er en veldig dårlig posisjon som pasient? Hadde du selv likt å bli kontaktet av en pasient? (På en annen side: som lege selv vil posisjonen din forbedre seg betraktelig. Kan legge an på han på et legeseminar eller hva enn dere leger driver med alle dagene dere ikke er på jobb. Det blir litt mindre creepy-stalker-wibb) 

Anonymkode: 6b2a6...72a

Innser det jo. Derfor har jeg nølt så lenge og prøvd å glemme ham men uten suksess. For meg er det noen år til jeg er ferdig så det er ikke mulig. Jeg skal ikke ta samme spesialisering som ham heller så vi kommer ikke til å møtes på noen seminarer.

Anonymkode: 729f7...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 10.1.2019 den 17.55):

Stalking? Ved å sende EN melding? Og hvordan mangler jeg selvinnsikt?

Anonymkode: 729f7...205

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Catalina Culès said:

Har du vurdert psykolog TS, han eller hun kan hjelpe deg. Det er ikke sunt slik du driver på, det høres ut som du er besatt og ikke betatt.

Psykologer er jo notoriske pasientpulere, så da finner hun vel akkurat det hun ønsker seg 😂😂😂

Anonymkode: 20ebf...3f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, send oppfølgingsmelding. Han er sikkert bare sjenert.

Anonymkode: 4db95...eb8

😂😂😂😂

Anonymkode: 28331...49f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Du påstår du er den orginale... den orginale har sagt at hun sjekker instagrammen hans daglig, orginalen spanet butikken hun møtte på legen. Hun gnålet om å sende han melding på facebook i flere måneder. Så "en" melding er ikke problemet om du er orginalen. 

Vet om mange som stalker menn de møter på tinder eller andre de dater. De sjekker vennene hans, ekser osv. Er ikke noe spesielt med dette egentlig. Er man fascinert så er man vel det da.

Anonymkode: 729f7...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 10.1.2019 den 18.47):

Vet om mange som stalker menn de møter på tinder eller andre de dater. De sjekker vennene hans, ekser osv. Er ikke noe spesielt med dette egentlig. Er man fascinert så er man vel det da.

Anonymkode: 729f7...205

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Å sjekke ekser og facebook er normalt. Å sjekke instagrammen daglig og bli sjalu fordi han legger til andre kvinnfolk, det er ikke normalt. Å sende melding til en som ikke har lov til å svare deg, er ikke normalt. Å spane en butikk, fordi du tilfeldigvis møtte han der, er ikke normalt. Det kan ikke sammenlignes med det du nevner. 

Så fascinert? Du mener besatt. 

Så jeg har dratt det litt lenger enn normalt da. Jeg vet om mange som sjekker daglig og som sjekker nye følgere og blir usikre om andre damer følger eller han følger dem. 

Han kan jo svare meg fordi det er lenge siden og han jobber ikke på det samme legesenteret lenger. Så hva er da problemet? 

Tror ikke det er så uvanlig å sjekke etter om noen man er betatt av er i samme område heller, spesielt ikke når det er vanskelig å få kontakt utenom og man ønsker å tilfeldigvis treffe på mennesket. Kjærligheten trenger litt hjelp iblant.

Må si du husker uvanlig mye om alle trådene mine og alle detaljene. Er ikke det enda mer sykt? At man har fulgt så mye med på en vilt fremmed på nettet at man kan gjengi nesten alle detaljer?

Anonymkode: 729f7...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 10.1.2019 den 19.40):

Så jeg har dratt det litt lenger enn normalt da. Jeg vet om mange som sjekker daglig og som sjekker nye følgere og blir usikre om andre damer følger eller han følger dem. 

Han kan jo svare meg fordi det er lenge siden og han jobber ikke på det samme legesenteret lenger. Så hva er da problemet? 

Tror ikke det er så uvanlig å sjekke etter om noen man er betatt av er i samme område heller, spesielt ikke når det er vanskelig å få kontakt utenom og man ønsker å tilfeldigvis treffe på mennesket. Kjærligheten trenger litt hjelp iblant.

Må si du husker uvanlig mye om alle trådene mine og alle detaljene. Er ikke det enda mer sykt? At man har fulgt så mye med på en vilt fremmed på nettet at man kan gjengi nesten alle detaljer?

Anonymkode: 729f7...205

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...