Gå til innhold

Legen har enda ikke svart på melding på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, Gent82 skrev:

:tommelopp:

image.jpeg

Åpenbart at mange av dere ikke har følt noe så intenst uten at noen ord ble sagt. Det var magisk. 

Anonymkode: 729f7...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 10.1.2019 den 11.56):

Jeg skjønner ikke hvordan noen syntes det er underholdende? Det er jo spam, ikke humor

Anonymkode: 5af30...69e

 

AnonymBruker skrev (På 10.1.2019 den 11.33):

Det ble lagt ut en tråd i går som ble slettet av admins osv tydeligvis. Og hun hadde også sendt melding til lege og det hadde gått 3 dager siden hun hadde sendt meldingen på faceboook uten å få svar. Er jo hun samme 🙄

Anonymkode: f983e...35f

 

AnonymBruker skrev (På 10.1.2019 den 12.10):

Haha så søt du er da! Ja, man lever jo bare en gang og det verste som kan skje er jo å få nei eller ikke noe svar som også er nei. Har vært betatt så lenge nå uten at det går over og jeg bestemte meg for å bare gjøre det. Ellers hadde jeg lurt resten av livet. 

Jeg synes ikke det er så ille som folk skal ha det til her jeg. Han har byttet jobb og det er over et år siden jeg var pasienten hans. Vi hadde en ekstremt intens blikkontakt, han lo av spøken min, han oppførte seg litt keitete. I tillegg snudde han seg etter meg flere ganger fra 40-50 meters avstand etter mange måneder. Altså man bare merker at det er noe der. Alle tidligere ganger jeg har opplevd lignende ting har det vært noe der fra mannens side. Jeg innbiller meg ikke disse tingene om alle menn jeg møter.

Anonymkode: 729f7...205

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det var humor og morsom den første tråden.. etter det så ble det bare spam og lite morsomt. Så enig, underholdende sluttet det å være for lenge siden. 

etter TS' innlegg under så er det nå null tvil for min del. 

Og der kom svaret, du er orginalen.

Skriver jo i HI at det er meg som likte legen på legevakten. Ganske opplagt at jeg er «originalen». Var forresten to av oss, hun ene likte fastlegen. Men du skrev jo at jeg ikke virket like gal som originalen så tydeligvis kan du ikke bedømme så godt selv.

Anonymkode: 729f7...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 10.1.2019 den 12.36):

Skriver jo i HI at det er meg som likte legen på legevakten. Ganske opplagt at jeg er «originalen». Var forresten to av oss, hun ene likte fastlegen. Men du skrev jo at jeg ikke virket like gal som originalen så tydeligvis kan du ikke bedømme så godt selv.

Anonymkode: 729f7...205

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver jo i HI at det er meg som likte legen på legevakten. Ganske opplagt at jeg er «originalen». Var forresten to av oss, hun ene likte fastlegen. Men du skrev jo at jeg ikke virket like gal som originalen så tydeligvis kan du ikke bedømme så godt selv.

Anonymkode: 729f7...205

Så du mener selv at du er ende galere enn orginalen? Jaja, det er bra å ha selvinnsikt. 👍🏻😄

Anonymkode: 9397a...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ja det er to, men orginalen (deg) er ekstrem, se de andre trådene jeg linket tidligere i tråden. Uti fra HI så kunne du jo ha vært hvem som helst som forelsker seg i legen sin. Ikke alltid enkelt å se når du har skrevet i tråden heller, fordi du skriver som AB og signerer ikke som TS, så innleggene dine blir hoppet over ved et uhell. 🙃

Synes iallefall det er kjedelig med disse sykeliggjøringene hele tiden. Er liksom så utrolig simpelt. Ingen dybde eller analyse i det hele tatt. Noe enhver kan slenge ut av seg. Hvis jeg er så åpenbart syk burde vel x antal professorer og andre med lang erfaring innen medisin, herunder psykiatri, ha plukket det opp for lengst. Jeg burde vært sparket ut og ansett som uskikket til å studere medisin. Anonyme på kvinneguiden vet bedre enn mange fagpersoner som er tett innpå meg hver dag.

Anonymkode: 729f7...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha så søt du er da! Ja, man lever jo bare en gang og det verste som kan skje er jo å få nei eller ikke noe svar som også er nei. Har vært betatt så lenge nå uten at det går over og jeg bestemte meg for å bare gjøre det. Ellers hadde jeg lurt resten av livet. 

Jeg synes ikke det er så ille som folk skal ha det til her jeg. Han har byttet jobb og det er over et år siden jeg var pasienten hans. Vi hadde en ekstremt intens blikkontakt, han lo av spøken min, han oppførte seg litt keitete. I tillegg snudde han seg etter meg flere ganger fra 40-50 meters avstand etter mange måneder. Altså man bare merker at det er noe der. Alle tidligere ganger jeg har opplevd lignende ting har det vært noe der fra mannens side. Jeg innbiller meg ikke disse tingene om alle menn jeg møter.

Anonymkode: 729f7...205

merkelig med det. :) men sender du vanlig sms og ikke får svar ville jeg ikke pushet på noe mer. da må man respektere stillheten. møter du han igjen tilfeldig og opplever d samme går det ann og si hei. men å sende to meldinger og følge de opp uten et svar ville jeg ikke gjort. da må du heller ta prosessen med og glemme han. de fleste gjør deg etter den opplevelsen. møtte selv en via min jobb. han var kunde å vi fikk en intens kjemi. jeg ble sykt betatt med en gang. men det var siste arbeidsdagen min før jeg flyttet så jeg traff han jo aldri igjen. men jeg tok med meg godfølelsen og lagret den som et av mine gode minner og gikk videre 😁 ikke noe å gjøre noe med og heller ikke noe jeg velger å sette noe på hue for å få til noe kontakt. en av livets korte mdn gode gleder. :)

Anonymkode: 43c08...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes iallefall det er kjedelig med disse sykeliggjøringene hele tiden. Er liksom så utrolig simpelt. Ingen dybde eller analyse i det hele tatt. Noe enhver kan slenge ut av seg. Hvis jeg er så åpenbart syk burde vel x antal professorer og andre med lang erfaring innen medisin, herunder psykiatri, ha plukket det opp for lengst. Jeg burde vært sparket ut og ansett som uskikket til å studere medisin. Anonyme på kvinneguiden vet bedre enn mange fagpersoner som er tett innpå meg hver dag.

Anonymkode: 729f7...205

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

merkelig med det. :) men sender du vanlig sms og ikke får svar ville jeg ikke pushet på noe mer. da må man respektere stillheten. møter du han igjen tilfeldig og opplever d samme går det ann og si hei. men å sende to meldinger og følge de opp uten et svar ville jeg ikke gjort. da må du heller ta prosessen med og glemme han. de fleste gjør deg etter den opplevelsen. møtte selv en via min jobb. han var kunde å vi fikk en intens kjemi. jeg ble sykt betatt med en gang. men det var siste arbeidsdagen min før jeg flyttet så jeg traff han jo aldri igjen. men jeg tok med meg godfølelsen og lagret den som et av mine gode minner og gikk videre 😁 ikke noe å gjøre noe med og heller ikke noe jeg velger å sette noe på hue for å få til noe kontakt. en av livets korte mdn gode gleder. :)

Anonymkode: 43c08...a84

Helt klart. Kommer ikke til å sende noe mer om han ikke svarer. Det viktigste er at jeg prøvde og at jeg har gjort mitt for å kunne legge det bak meg. Og minnene tar jeg med meg videre :)

Anonymkode: 729f7...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke fordra navere. Så nei. Men elektriker, snekker, offiser, politi, brannmann, ingeniør, jurist, offshore-arbeider eller noe annet definitivt.

Jeg studerer selv medisin så det er ikke så spesielt for meg at han er lege. Lønnen er ganske ræva i forhold til lengde på utdannelse, lange dager, turnus, ugunstige arbeidstider, ansvar og arbeidsmengde. Jeg har hatt sjansen på flere medisinstudenter som har familier som eier flere store feriehus. Han jeg er betatt av bor hos foreldrene sine selvom han er over 30. Så hvordan forklarer du det om jeg er golddigger?

Anonymkode: 729f7...205

Studere medisin og så lite innsikt i egen psykisk helse?? 😮 
 

Anonymkode: e28d6...1bf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Studere medisin og så lite innsikt i egen psykisk helse?? 😮 
 

Anonymkode: e28d6...1bf

Har jo aldri opplevd noe lignende før. Tror det er mulig for alle å få det sånn under gitte omstendigheter. Alt var så rett men samtidig så feil. Hadde han ikke vært legen min hadde jo alt vært annerledes. Utrolig uflaks at det måtte være sånn. 

Anonymkode: 729f7...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig han gir deg et svar, du trenger closure. 

Anonymkode: 631f2...19c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo aldri opplevd noe lignende før. Tror det er mulig for alle å få det sånn under gitte omstendigheter. Alt var så rett men samtidig så feil. Hadde han ikke vært legen min hadde jo alt vært annerledes. Utrolig uflaks at det måtte være sånn. 

Anonymkode: 729f7...205

Var det så at du bestemte deg for å studere medisin kun for å komme i kontakt med den legen som du falt for?

Anonymkode: 2e0e2...ab4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv et håndskrevet brev på blomsterpapir og lever i resepsjonen. 

Anonymkode: f81b5...bc5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, dette er legen, det kan aldri bli oss to, ha et fint liv, jeg kan anbefale deg en psykiater, om du ønsker det.

Anonymkode: cf953...8c2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig han gir deg et svar, du trenger closure. 

Anonymkode: 631f2...19c

Svarer han ikke er det også et svar. Jeg trengte å komme over frykten min for å sende meldingen. Det føltes helt uoverkommelig men da jeg gjorde det og etterpå var det ikke så ille. Så det er en seier. Og det er en seier å ha fått en avslutning der jeg har gjort mitt og slipper å tenke på at jeg burde vært modigere da jeg var yngre. Lure på om det var noe der fra hans side eller ikke. Er tilfreds nå uansett hva.

Anonymkode: 729f7...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, dette er legen, det kan aldri bli oss to, ha et fint liv, jeg kan anbefale deg en psykiater, om du ønsker det.

Anonymkode: cf953...8c2

Hei Legemann. Dette er din kone

 Jeg er meget fornøyd med at du setter strek for denne meldingsaffæren. Da slipper jeg å bli din eks. 

Hilsen KonePone.

Anonymkode: 13df3...bd6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det så at du bestemte deg for å studere medisin kun for å komme i kontakt med den legen som du falt for?

Anonymkode: 2e0e2...ab4

Studiet var nok påbegynt mange år før, gitt.

Anonymkode: 729f7...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...