Gå til innhold

Legen har enda ikke svart på melding på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er hun som var betatt av en lege jeg møtte på legevakten, det var drøy blikkontakt mellom oss og han snudde seg etter meg flere ganger da vi møttes tilfeldig noen måneder senere.

Han har ikke vært legen min på over 1 år, dessuten har han byttet jobb så lisensen hans står på ingen måte i fare.

Jeg mannet meg opp til å sende melding men etter 3,5 dager har han enda ikke svart. Betyr det at han ikke er interessert?

Anonymkode: 729f7...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hun som var betatt av en lege jeg møtte på legevakten, det var drøy blikkontakt mellom oss og han snudde seg etter meg flere ganger da vi møttes tilfeldig noen måneder senere.

Han har ikke vært legen min på over 1 år, dessuten har han byttet jobb så lisensen hans står på ingen måte i fare.

Jeg mannet meg opp til å sende melding men etter 3,5 dager har han enda ikke svart. Betyr det at han ikke er interessert?

Anonymkode: 729f7...205

Jeg vil også si ja, tenker han som lege vil få flere «tilbud» en deg på fb -så kan hende han er drittlei og ikke tar slike like seriøst.

Anonymkode: cb604...5bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud enda en tråd når din forrige tråd ble slettet av mods/admins?

Forøvrig skjønner jeg godt at han ikke svarer

Anonymkode: f983e...35f

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han sett meldingen? Den kan ha kommet opp slik at den må godtas først, noe man ikke alltid får varsel om. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk om han har åpnet meldingen. Om dere ikke er venner på fb, så havner meldingen din på et sted hvor han selv må gå inn for å åpne meldingen. Kontakten blir da "godkjent" og dermed åpnet, om du skjønner..

Flere fremmede har forsøkt å kontakte meg på fb, men meldingene ble skjulte..

Anonymkode: 99cb1...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg lurte på når det ville dukke opp en slik legetråd! 😂 Seriøst... Du har ikke noe liv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke fb og veldig sjeldent messenger. Har også slått av varslene på messenger. Er generelt lite på telefonen og er aldri pålogget på pc´n. Kan også være så enkelt som det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine legetråder er jeg hooked på. Kødder ikke det er bra underholdning, men seriøst du må gi deg. Dette er ikke sunt for deg. Jeg var på Meny nå, det var en ung mann med muskler som fleska, han så meg rett inn i øynene, kanskje han bare ga meg skikkelig bra service med pent smil og det hele. Jeg kan ikke bli despo på han og stalke han og tro at blikket han skjulte inderlig begjær. Nei gi deg sier jeg bare. 

Anonymkode: 35b87...be6

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, NeonNinja skrev:

Jeg bruker ikke fb og veldig sjeldent messenger. Har også slått av varslene på messenger. Er generelt lite på telefonen og er aldri pålogget på pc´n. Kan også være så enkelt som det. 

At han ikke svarer fordi du ikke er pålogget? Hvorfor logger du ikke på da!

Anonymkode: 4db95...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger hjelp

Anonymkode: 3d392...635

Dette^

Anonymkode: f983e...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Send mange flere meldinger, helt til han svarer. Si at han er din Romeo, og be han bli din Juliet.

Si at du er syk, og at du trenger han for å bli frisk. Si at du bare MÅ ha han. Er sikker på at han vil like at du er klengete. Gutter liker sånt. Jeg tror dine sjanser er store, så lenge du holder på...hehe. Gutta boys FTW!!!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Har du vurdert psykolog TS, han eller hun kan hjelpe deg. Det er ikke sunt slik du driver på, det høres ut som du er besatt og ikke betatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par venner som er leger, og de har snakket om at de ikke har lov til å svare når folk tar kontakt for private ærend på telefon/nett. (Med mindre det er noen man har behandlet lenge som kommer med en oppdatering på helsetilstand, det er visst lov og hyggelig).

Anonymkode: f5799...083

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk om han har åpnet meldingen. Om dere ikke er venner på fb, så havner meldingen din på et sted hvor han selv må gå inn for å åpne meldingen. Kontakten blir da "godkjent" og dermed åpnet, om du skjønner..

Flere fremmede har forsøkt å kontakte meg på fb, men meldingene ble skjulte..

Anonymkode: 99cb1...288

Ikke sett griller i huet hennes, hun er av den sorten som står utenfor huset hans for å "tilfeldigvis" møte ham ute med bikkja ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...