Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat

Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

Gjest TyrkiskPepper
34 minutter siden, Galavlengsel skrev:

Hmm mystisk! Kanskje du bare har en drøm om å gjeste der? 

Eller kanskje jeg har gjestet, hvem vet... Jeg kan ihvertfall si at jeg har mange flere 1000 følgere selv. Mye må skje med denne kanalen om dem skal bli større, noen av dem er flinke men, kvaliteten og engasjementet må opp å ikke minst slutte å eksponere sine barn. Så igjen fatter ikke at dem har en tråd her inne, når det er KJENTE PERSONERS VIRKE.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Galavlengsel skrev:

Hva svarte dem da, fjortis fnising og de vil vi holde privat.. ønske om flere følgere tenker jeg det er og et ønske om å gjøre seg mer interessant 

Er det noe som er fjortis er det jo nettopp denne tråden. At de velger å holde ting privat syntes jeg er helt OK. At folk er nysgjerrige er vell ikke dems problem. La de nå ha ett privatliv. Er du så nysgjerrig kan du jo spørre de selv, istedenfor å lire ut ting på denne tråden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
6 timer siden, Galavlengsel skrev:

Hvorfor naver mammaer? Hvorfor må dem gå på nav trur du? Er utrulig mange som driver med Snapchat?

Er vel de som trenger pengene mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Keikolina skrev:

Er vel de som trenger pengene mest.

Så du trur at alle mødrene på mammabloggerne går på nav du da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
21 timer siden, Galavlengsel skrev:

Så du trur at alle mødrene på mammabloggerne går på nav du da? 

Ja, omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2019 den 20.14, Keikolina skrev:

Ja, omtrent.

Der trur jeg du tar feil, Silje har flere jobber, Monica driver med forever living, line er i permisjon, liv er i permisjon, Camilla jobber i barnehage så det var noen av dem

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
12 timer siden, Galavlengsel skrev:

Der trur jeg du tar feil, Silje har flere jobber, Monica driver med forever living, line er i permisjon, liv er i permisjon, Camilla jobber i barnehage så det var noen av dem

Helt sikkert, "jobb".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 17.34, GetALife skrev:

Var den til meg? 😂 Jeg rakket overhodet ikke ned på dem, jeg bare påpekte at man MÅ ikke se sliten ut for å vise det ekte mammalivet. Når jeg får barn? Jeg har fire barn, så mammalivet vet jeg en del om! 

Enige med det der! Men det er tøft å vise seg frem slik i en «perfekt verden» sosiale medier fort kan bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Keikolina skrev:

Helt sikkert, "jobb".

😂😂 men om dem naver er da ikke vårt problem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 18.10, mumrikk1 skrev:

Er det noe som er fjortis er det jo nettopp denne tråden. At de velger å holde ting privat syntes jeg er helt OK. At folk er nysgjerrige er vell ikke dems problem. La de nå ha ett privatliv. Er du så nysgjerrig kan du jo spørre de selv, istedenfor å lire ut ting på denne tråden. 

Er litt enig her men syns dem burde bare ligge ballen død i stede for å gjenta seg selv! 

Forøvring syns jeg flere av de virker mer giret nå og Frida er jo bare så søt🤩 herlig med litt frisk pust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 18.07, TyrkiskPepper skrev:

Eller kanskje jeg har gjestet, hvem vet... Jeg kan ihvertfall si at jeg har mange flere 1000 følgere selv. Mye må skje med denne kanalen om dem skal bli større, noen av dem er flinke men, kvaliteten og engasjementet må opp å ikke minst slutte å eksponere sine barn. Så igjen fatter ikke at dem har en tråd her inne, når det er KJENTE PERSONERS VIRKE.😉

Om du har mange 1000 følgere selv hvorfor gidder du da og sitte her og trolle! Ønsker du deg en tråd om deg selv kanskje?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
11 timer siden, Petronella93 skrev:

😂😂 men om dem naver er da ikke vårt problem 

Er vel greit å spe på litt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Petronella93 skrev:

Er litt enig her men syns dem burde bare ligge ballen død i stede for å gjenta seg selv! 

Forøvring syns jeg flere av de virker mer giret nå og Frida er jo bare så søt🤩 herlig med litt frisk pust

Men det var jo du som stilte spørsmål til det?😅 Kanskje de er her inne å leser🤷🏼‍♀️ Line sa jo at flere har stilt spørsmål til hun og det tviler jeg ikke på. Blir morro å se om hun faktisk kommer tilbake neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Line delte hvorfor hun tok pause i går og jeg skjønner godt hvorfor hun ikke ville snakke om det tidligere. Sykdom i nærmeste familie. Vil gi henne en klem❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, mumrikk1 skrev:

Line delte hvorfor hun tok pause i går og jeg skjønner godt hvorfor hun ikke ville snakke om det tidligere. Sykdom i nærmeste familie. Vil gi henne en klem❤️

Syns hun var tøff som delte en slik ting❤️❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper disse damene holder driven dem er inni nå for nå er det høy å følge dem! Kjekt at se at Line er tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 27.9.2019 den 18.53, mumrikk1 skrev:

Dumt eller ei. Det er flere kontoer som ikke utgir seertallet sitt😊

Synes ikke det var dumt i det hele tatt jeg. Taushetsplikt er taushetsplikt. Gjestesnapper du en plass, burde en forvente at vedkommende ikke ga ut informasjon om den man er invitert til å gjestesnappe for. Dårlig holdning å skrive sånn her på kvinneguiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokka skrev:

Synes ikke det var dumt i det hele tatt jeg. Taushetsplikt er taushetsplikt. Gjestesnapper du en plass, burde en forvente at vedkommende ikke ga ut informasjon om den man er invitert til å gjestesnappe for. Dårlig holdning å skrive sånn her på kvinneguiden. 

Enig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sjokka skrev:

Vil si meg veldig enig her ja! Om selveste tyrkispepper har gjestet er det uproft og dele slikt men hva vet vel jeg. Er jo tyrkispepper som har 1000vis av følgere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Liv har Instagram take over på mammabanden i dag!

Gode tips til aktiviteter med barn og koselig og se hun der også! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...