Fullrulle Skrevet 21. januar 2021 #361 Del Skrevet 21. januar 2021 Hvorfor setter TL bæreposene på hådklær på kjøkkengulvet? Er hun redd for bakterier?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 22. januar 2021 #362 Del Skrevet 22. januar 2021 On 1/21/2021 at 1:01 PM, Fullrulle said: Hvorfor setter TL bæreposene på hådklær på kjøkkengulvet? Er hun redd for bakterier?🤔 Ja hun har angst for bakterier om jeg har forstått rett. Vasker også varene før de blir plassert på plass i skapet oSv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 29. januar 2021 #363 Del Skrevet 29. januar 2021 Likte ellinor, men nå synes jeg det blir bare fokus og sutring på hvor lite tid hun har alene om dagene... Altså, du har små barn. Hadde du ikke vært hjemme, hadde du vært på jobb og da ville du ikke hatt noe mer egentid for å si det sånn... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 8. februar 2021 #364 Del Skrevet 8. februar 2021 Har hun trillingmamma sluttet å snappe hos mammabloggerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollapikksvin Skrevet 9. februar 2021 #365 Del Skrevet 9. februar 2021 Litenoggod skrev (På 8.2.2021 den 22.36): Har hun trillingmamma sluttet å snappe hos mammabloggerne? Hun var på i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 16. februar 2021 #366 Del Skrevet 16. februar 2021 On 2/9/2021 at 11:56 PM, Bollapikksvin said: Hun var på i dag Ja så at sanna var på her om dagen! Og så gøy å se at Madelen er på også🙌🏻 Godt med friskt blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumlife2019 Skrevet 1. mai 2021 #367 Del Skrevet 1. mai 2021 Hva gjør TL på den gruppen? Tilfører absolutt ingenting, blir knapt lagt ut noe de dagene hun er på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 2. mai 2021 #368 Del Skrevet 2. mai 2021 mumlife2019 skrev (11 timer siden): Hva gjør TL på den gruppen? Tilfører absolutt ingenting, blir knapt lagt ut noe de dagene hun er på. Enig, hun tilfører ikke gruppen noenting. Jeg syntes denne kontoen har falt veldig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 15. juni 2021 #369 Del Skrevet 15. juni 2021 On 5/2/2021 at 10:00 AM, mumrikk1 said: Enig, hun tilfører ikke gruppen noenting. Jeg syntes denne kontoen har falt veldig. Tror hun blir vedvarende en stund🙈 er jo ikke så mange gruppesnappere som Fortsetter men håper mammabloggerne snart kommer med en ny vri ellers blir det lite action Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 19. juli 2021 #370 Del Skrevet 19. juli 2021 Har TL oppdatert noe i det hele tatt idag siden hun drakk fra en pose? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 22. juli 2021 #371 Del Skrevet 22. juli 2021 En ting jeg har susser på TL har sagt at hun driver med livsstilsendring jeg ser ikke noe forskjell hos henne🙊 i tillegg er det ofte usunn mat som ikke akkurat er sunt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 22. juli 2021 #372 Del Skrevet 22. juli 2021 Litenoggod skrev (6 timer siden): En ting jeg har susser på TL har sagt at hun driver med livsstilsendring jeg ser ikke noe forskjell hos henne🙊 i tillegg er det ofte usunn mat som ikke akkurat er sunt Hva slags endring har hun sagt hun gjør foruten å kalle det livsstilsendring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumlife2019 Skrevet 1. august 2021 #373 Del Skrevet 1. august 2021 noen i mammabloggerne må vel se at det ikke er holdbart med det som TL leverer. Fins ikke innhold 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollapikksvin Skrevet 2. august 2021 #374 Del Skrevet 2. august 2021 mumlife2019 skrev (7 timer siden): noen i mammabloggerne må vel se at det ikke er holdbart med det som TL leverer. Fins ikke innhold Jeg skjønner virkelig ikke at TL selv gidder og fortsette heller. Hvorfor sitte og gnu på en plass i gruppa når man ikke gidder å gjøre NOE for å underholde? De andre tør vel ikke si noe til henne, men det burde de absolutt. TL ødelegger for de andre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumlife2019 Skrevet 2. august 2021 #375 Del Skrevet 2. august 2021 Bollapikksvin skrev (2 timer siden): Jeg skjønner virkelig ikke at TL selv gidder og fortsette heller. Hvorfor sitte og gnu på en plass i gruppa når man ikke gidder å gjøre NOE for å underholde? De andre tør vel ikke si noe til henne, men det burde de absolutt. TL ødelegger for de andre Hun ønsker vel å føle seg inkludert i noe og tror at dette er noe som hjelpe henne til å føle seg inkludert. Men å levere det fungerer ikke. TL sier at hun et hjemmeværende mor med et barn på 4 år og resten er på skolen og klarer likevel aldri å lage innhold. Kommer med merkelige spørsmål om hva som er normalt for 10 åringen, 4 åringen etc. Helt utdatert 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 5. september 2021 #376 Del Skrevet 5. september 2021 Hvorfor skal TL alltid opplyse oss om når hun har mensen? Tror hun det bryr andre? Hun er veldig flink til å fokusere på det negative isteden for å se positivt på ting. Ref til innlegget hun postet om KK mila.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumlife2019 Skrevet 5. september 2021 #377 Del Skrevet 5. september 2021 Nei skjønner ikke hvorfor hun har en sann trang om å dele det. Er sikker for å høste ros for å gjennomføre KK mila, trenger nok en del bekreftelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 5. september 2021 #378 Del Skrevet 5. september 2021 mumlife2019 skrev (6 timer siden): Nei skjønner ikke hvorfor hun har en sann trang om å dele det. Er sikker for å høste ros for å gjennomføre KK mila, trenger nok en del bekreftelse Det er hver eneste gang hun har mensen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 5. september 2021 #379 Del Skrevet 5. september 2021 mumrikk1 skrev (14 timer siden): Hvorfor skal TL alltid opplyse oss om når hun har mensen? Tror hun det bryr andre? Hun er veldig flink til å fokusere på det negative isteden for å se positivt på ting. Ref til innlegget hun postet om KK mila.. Hu tror hu skal få mere trøst, men sist hu gjennomførte dette så skrev hu tiden hu brukte og det gjorde hu ikke nå. Forrige gang påsto hu at hu løpte 10km på 48 minutter. Hu må ha løpt fælt da🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumlife2019 Skrevet 6. september 2021 #380 Del Skrevet 6. september 2021 To do list: gå ut med søpla, rydde etc etc etc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå