Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat

Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

Monica har jo også gått til bakfasaden. 

Har sluttet å følge mammabloggerne nå siden favorittene mine har gått til bakfasaden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er synd at Monica og Kathrine har byttet men hei deres tap, litt flaut å gå over til en konto som er bygget opp av noen flinke som Sara Emilie og dermed gi opp de dem har bygget selv...

jeg følger BF men bare de dagene LinnA. Sara Emilie og noen andre er på, likt hos mammabloggerne er ikke alle som jeg bryr meg med å se men føler de har vokst mye den siste måneden.. spennende gjester og de faste gir litt mer av seg selv.. sånn bortsett fra Frida som deler likt alle plasser hun er pp🙈

syns foresten hun Maria var koselig å følge i dag selv om hun nok trenger litt opplæring 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nye i dag var ho sååå traust. Null variasjon, masse selfier og generelt mye tekst. Virket som om dagen kanskje sklei litt ut i forhold til hva hun tenkte på starten av dagen? 

Gøy at de har fått inn nye faste men håper de leverer. Ellers blir det enda en "mammakonto" og unfollowe.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galavlengsel må jo være en av jentene i mammabloggerne?? Jeg har lest gjennom alle innlegg her nå. Ja, lite å bruke kvelden på. Galavlengsel har gått fra å være "fan" til å være negativ til de som har trekt seg og rose de som har blitt igjen? Lukter ugler i mosen. Jeg skjønner hvorfor noen av jentene trakk seg. De var på et helt annet nivå enn for eksempel Trine Lise! La oss nå være realistiske

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bollapikksvin skrev:

Hun nye i dag var ho sååå traust. Null variasjon, masse selfier og generelt mye tekst. Virket som om dagen kanskje sklei litt ut i forhold til hva hun tenkte på starten av dagen? 

Gøy at de har fått inn nye faste men håper de leverer. Ellers blir det enda en "mammakonto" og unfollowe.. 

Veldig enig. litt som å maling tørke. Jeg håper virkelig hun tar seg opp for de andre sin del. De burde tatt inn folk som gir positiv energi, er sprudlende og byr på seg selv. Man er lite interessert i å se selfiemodus hele dagen. Jeg savner de som har sluttet.. nå er det byebye for min del til denne snapkontoen er jeg redd for.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trolljenta123 skrev:

Galavlengsel må jo være en av jentene i mammabloggerne?? Jeg har lest gjennom alle innlegg her nå. Ja, lite å bruke kvelden på. Galavlengsel har gått fra å være "fan" til å være negativ til de som har trekt seg og rose de som har blitt igjen? Lukter ugler i mosen. Jeg skjønner hvorfor noen av jentene trakk seg. De var på et helt annet nivå enn for eksempel Trine Lise! La oss nå være realistiske

Så enig. Jeg har kun følgt med på mammabloggerne når Monica, Katrine og line var på. Beklager men jeg mistet helt sansen for Trine Lise med den dansingen som hu drev med, jeg ble flau på hennes vegner. Og jeg klarer ikke å se at hu driver med livsstilsendring for jeg ser ikke forskjell på at hu går ned i vekt i forskjell til andre vbloggere som driver med livsstilsendring

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns hele denne tråden er blitt teit jeg! Har gått fra å vare en koselig og saklig tråd om noen flotte mammaer som gidder å prøve å lage underholdning for oss.

i stede er det blitt en plass hvor noen nettroll sitter å snakker drit... og om det stemmer at flere av disse brukerene er eller var med i mammabloggerne er det trist at dem må skjule seg bak et nick for å fortelle hverandre hva dem syns og tenker

om en ikke liker kontoen kan en vel bare unfollow  pleier ikke å være så vanskelig det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dritkleint at "alle" skal danse "hele" tiden. Det er sååå påtatt... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ranunkelen skrev:

Jeg synes det er dritkleint at "alle" skal danse "hele" tiden. Det er sååå påtatt... 

Det er jeg helt enig i! Skikkelig kleint og overdrevet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kontoen kommer aldri til å bli den samme igjen, dessverre. Utrolig hvordan den har tapt seg etter de andre sluttet. 3 gjester denne uken, er det virkelig så krise innad i gruppen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Kommer til å savne Monica..

Tror vi er mange om ønsker å se Monica på skjermen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Petronella93 skrev:

Tror vi er mange om ønsker å se Monica på skjermen igjen!

Da er det bare å følge bakfasaden for Monica har også gått over dit hun også 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Litenoggod skrev:

Da er det bare å følge bakfasaden for Monica har også gått over dit hun også 

jeg titter innom på BakFasaden av og til men syns ikke de damene som er der er så spennende å følge.. er liksom Monica og MariMor som er noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Petronella93 skrev:

jeg titter innom på BakFasaden av og til men syns ikke de damene som er der er så spennende å følge.. er liksom Monica og MariMor som er noe

Monica har bare snappet en gang der etter hun ble fast der. Jeg liker veldig godt flere av dem på bakfasaden enn det jeg gjorde av de som er på mammabloggerne

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg syns Silje fremmer et veldig usunt kroppsfokus. Blir litt trist av å se, det ser ikke sunt ut. Her telles det kalorier, spiser forskjellig middag fra resten av familien.. idag dropper hun middagen og «spiser kanskje et knekkebrød senere»... noen ting er ikke så veldig heldige å dele.  For all del, liker hun veldig godt og gøy å følge henne, men syns ikke noe om at den type informasjon deles

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
På 7.2.2020 den 19.56, Mammaentila skrev:

Jeg syns Silje fremmer et veldig usunt kroppsfokus. Blir litt trist av å se, det ser ikke sunt ut. Her telles det kalorier, spiser forskjellig middag fra resten av familien.. idag dropper hun middagen og «spiser kanskje et knekkebrød senere»... noen ting er ikke så veldig heldige å dele.  For all del, liker hun veldig godt og gøy å følge henne, men syns ikke noe om at den type informasjon deles

Enig her! Blir mye mas om kroppsfokus der

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter hun som er pålogget i dag? Jeg har fulgt med sporadisk på denne kanalen, og dagens snapper var et friskt pust. Ekte, jordnær og bød på seg selv. Er hun fast vlogger noe sted? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 19.2.2020 den 21.22, Bajshue skrev:

Hva heter hun som er pålogget i dag? Jeg har fulgt med sporadisk på denne kanalen, og dagens snapper var et friskt pust. Ekte, jordnær og bød på seg selv. Er hun fast vlogger noe sted? 

Er ikke helt sikker på hvem som gjestet den dagen da det har gjestet utrulig mange i de siste.. noen flinke og noen bare blæææ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså hva skjer med mammabloggerne? Mye trøbbel i kulisene eller hva foregår? En haug med gjester! Få av de faste! 

når frida var på nå i uka drev hun med spydige kommentarer som garantert var ment mot Silje! Joda hun er i overkant opptatt av vekt og fasade men likevel da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...