Gå til innhold

Den rolige og mest mulig saklige KariMaritas-tråden


Ardwinna

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Carina Maria skrev:

Sophie Elise er en stor kjent influencer som har et leser tall på bloggen sin større enn landets største aviser  her i landet og hun har bygd opp blogg bedriften sin over mange år. Du kan ikke sammen ligne Sophie Elise med en liten blogger fra et sted som ingen har hørt om. 

Bloggeren du og 3 andre er opptatt av er en ubetydelig blogger som ikke er en kjent influencer og kommer aldri til og bli en kjent influencer noen gang til det er den for kjedelig og ensporet. 

Hadde bare bloggen hatt substans, men det finnes det ikke snev av. Det går i det samme om og om igjen. Jeg har selv hatt blogg (stengte den for et par år siden) og det siste jeg ville var å bli diskutert på kg. Jeg forstår bare ikke hvorfor noen er så ivrige etter å bli omtalt på dette forumet og spesielt ikke når de får negative tilbakemeldinger

Endret av Honey Dew
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Hadde bare bloggen hatt substans, men det finnes det ikke snev av. Det går i det samme om og om igjen. Jeg har selv hatt blogg (stengte den for et par år siden) og det siste jeg vil var å bli diskutert på kg. Jeg forstår bare ikke hvorfor noen er så ivrige etter å bli omtalt på dette forumet og spesielt ikke når de får negative tilbakemeldinger

Det kan du si. Bloggen har alt for ensporet innhold med det samme om igjen og bildene er grumsete og dårlige. Jeg forventer andre bilder av en voksen blogger enn snap chat bilder med kaninører og filter med blomster kranser i håret. Viss hun bor på et fint sted kunne hun tatt flere bilder av stedet hvor hun bor og rosa blogg hos en voksen blogger er ikke det jeg fristes av og lese. 

Jeg åpnet blogg på blogspot i oktober. Det er en håndarbeids blogg for jeg liker og holde på med håndarbeid men på bloggen legger jeg ut bilder av det jeg har lagd. Jeg ville ikke ha en personlig blogg for jeg vil ikke at bloggen min skal bli gjenstand for diskusjon på rampe lyset. Til nå har jeg blogget to innlegg og så ivrig er jeg 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det kan du si. Bloggen har alt for ensporet innhold med det samme om igjen og bildene er grumsete og dårlige. Jeg forventer andre bilder av en voksen blogger enn snap chat bilder med kaninører og filter med blomster kranser i håret. Viss hun bor på et fint sted kunne hun tatt flere bilder av stedet hvor hun bor og rosa blogg hos en voksen blogger er ikke det jeg fristes av og lese. 

Jeg åpnet blogg på blogspot i oktober. Det er en håndarbeids blogg for jeg liker og holde på med håndarbeid men på bloggen legger jeg ut bilder av det jeg har lagd. Jeg ville ikke ha en personlig blogg for jeg vil ikke at bloggen min skal bli gjenstand for diskusjon på rampe lyset. Til nå har jeg blogget to innlegg og så ivrig er jeg 😄 

Enig. Jeg vet om en annen godt voksen blogger og hun tar fantastiske bilder når hun er ute i naturen. Å bare ta bilder av seg selv, med samme ansiktsutrykk, på samme måte og med samme utsnitt blir kjedelig i lengden.

Hobbyblogger derimot, er blogger som gir leserne glede og inspirasjon

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Honey Dew skrev:

Enig. Jeg vet om en annen godt voksen blogger og hun tar fantastiske bilder når hun er ute i naturen. Å bare ta bilder av seg selv, med samme ansiktsutrykk, på samme måte og med samme utsnitt blir kjedelig i lengden.

Hobbyblogger derimot, er blogger som gir leserne glede og inspirasjon

Synske peggy du mener? Hvor har hennes blogg blitt av, noen som vet? Er borte fra blogg.no. Jeg likte også den bloggen, hun tok nydelige bilder. Ja, nå avsporer jeg min egen tråd. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Prøver jeg også og håper tråden får leve. Og vær så snill damer, ingen persondebatt og spekulasjoner. Vis at dere kan oppføre dere nå! 

Jeg har lest bloggen hennes i et par-tre år. Den er ikke perfekt og språk og bilder er langt fra perfekt, men likevel liker jeg den. Jeg syns den er koselig på en måte og dama er tøff som deler så mye. Hun pynter ikke på sannheten. Syns det er spennende å følge vektnedgangen hennes også og håper hun klarer målet sitt nå. Det syns jeg hun fortjener. 

Hvorfor syns du hun fortjener det, når hun er veldig tydelig på at hun selv IKKE ønsker det inne på bloggen sin. 

Har du fulgt henne over så lang tid som du skriver, så bør du jo respektere hennes ønsker.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette.

Yvonne (teamleder)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Synske peggy du mener? Hvor har hennes blogg blitt av, noen som vet? Er borte fra blogg.no. Jeg likte også den bloggen, hun tok nydelige bilder. Ja, nå avsporer jeg min egen tråd. :hoho: 

Nei, det er ikke henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Flettfrid skrev:

Hvorfor syns du hun fortjener det, når hun er veldig tydelig på at hun selv IKKE ønsker det inne på bloggen sin. 

Har du fulgt henne over så lang tid som du skriver, så bør du jo respektere hennes ønsker.

Har hun? Det har jeg ikke sett. Da foreslår jeg at vi avslutter debatten jeg og nå og lar tråden dø ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Har hun? Det har jeg ikke sett. Da foreslår jeg at vi avslutter debatten jeg og nå og lar tråden dø ut.

Kanskje du ikke har fulgt så godt med på bloggen likevel da!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Flettfrid skrev:

Kanskje du ikke har fulgt så godt med på bloggen likevel da!!

Altså, jeg er ikke der inne mer enn en gang om dagen, vanligvis på morgenen før jobb. Det kan også gå et par dager før jeg er innom eller innlegget kan ha gått meg hus forbi. Jeg leser heller ikke samme innlegg mange ganger, så får ikke med meg alt av kommentarer. Jeg har ikke bruker eller blogg på nouw, så får ikke noe varsel om nytt innlegg, ser det bare når jeg er innom. Men har hun blogget om at hun ikke ønsker tråder om seg selv syns jeg vi skal respektere det og legge tråden død. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er ute for å ødelegge for denne bloggeren? Disse...frenetiske forsøkene på å "framsnakke" henne, må jo virke helt mot sin hensikt?!  Og iblant kan jeg godt skjønne hvis moderatorene mister tålmodigheten. Dette blir bare så dumt på alle måter. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Flettfrid skrev:

Kanskje du ikke har fulgt så godt med på bloggen likevel da!!

Tror nok KariMaritas mente at hun ikke syns det er så gøy med all kverruleringen som blir på trådene som opprettes om henne. Hvis du leser innlegget skjønner du nok hva hun mener. 

 

1 minutt siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Altså, jeg er ikke der inne mer enn en gang om dagen, vanligvis på morgenen før jobb. Det kan også gå et par dager før jeg er innom eller innlegget kan ha gått meg hus forbi. Jeg leser heller ikke samme innlegg mange ganger, så får ikke med meg alt av kommentarer. Jeg har ikke bruker eller blogg på nouw, så får ikke noe varsel om nytt innlegg, ser det bare når jeg er innom. Men har hun blogget om at hun ikke ønsker tråder om seg selv syns jeg vi skal respektere det og legge tråden død. 

Hun har jo aldri sagt det. Men hun ønsker folk skal respektere henne her inne. Det er vel ikke merkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg får endel meldinger her på bloggen min som jeg ikke har publisert, om at jeg utgir meg for å være en Tone på Kvinneguiden/Rampelyset. Det avkrefter jeg her og nå at jeg IKKE er! Hvorfor i alle dager skulle jeg ønske å bli uthengt på KG nok engang? NEI TAKK! Jeg vil ikke ha noe med det forumet å gjøre. Det er ikke hyggelig der inne! Så håper jeg at jeg slipper å ha noe mer med dette å gjøre."

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, SoWhat? skrev:

Er det noen som er ute for å ødelegge for denne bloggeren? Disse...frenetiske forsøkene på å "framsnakke" henne, må jo virke helt mot sin hensikt?!  Og iblant kan jeg godt skjønne hvis moderatorene mister tålmodigheten. Dette blir bare så dumt på alle måter. 

Helt enig, det de gjør med å opprette disse trådene har helt motsatt virkning enn det de vil ha det til at de ønsker. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Flettfrid skrev:

"Jeg får endel meldinger her på bloggen min som jeg ikke har publisert, om at jeg utgir meg for å være en Tone på Kvinneguiden/Rampelyset. Det avkrefter jeg her og nå at jeg IKKE er! Hvorfor i alle dager skulle jeg ønske å bli uthengt på KG nok engang? NEI TAKK! Jeg vil ikke ha noe med det forumet å gjøre. Det er ikke hyggelig der inne! Så håper jeg at jeg slipper å ha noe mer med dette å gjøre."

Ja, og som di skjønner er vel det for at det er blitt sagt mye som ikke er hyggelig om henne her, og veldig mye usaklig. Hun skriver også i en kommentar i det innlegget om GR at hun ikke bryr seg.

Endret av Tone238
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Tone238 skrev:

Tror nok KariMaritas mente at hun ikke syns det er så gøy med all kverruleringen som blir på trådene som opprettes om henne. Hvis du leser innlegget skjønner du nok hva hun mener. 

 

Hun har jo aldri sagt det. Men hun ønsker folk skal respektere henne her inne. Det er vel ikke merkelig?

🕵🏼‍♂️🕵🏼‍♂️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
12 minutter siden, Tone238 skrev:

Ja, og som di skjønner er vel det for at det er blitt sagt mye som ikke er hyggelig om henne her, og veldig mye usaklig. Hun skriver også i en kommentar i det innlegget om GR at det er greit.

Det meste som har kommet frem om bloggern har vert folks ærlige mening om bloggen hennes men ingen har gått til person angrep på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det meste som har kommet frem om bloggern har vert folks ærlige mening om bloggen hennes men ingen har gått til person angrep på henne. 

Det er vel litt øynene som ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så føler hun seg forskjellsbehandlet fordi trådene om henne enten blir stengt eller slettet. Kjære KariMaritas: trådene blir stengt og slettet fordi folk ikke kan oppføre seg. Det har ingenting med deg eller bloggen i seg selv å gjøre. Bloggen din er dessverre ikke så spesiell at forumet har en ond plan om å hindre folk i å omtale deg her inne.

Et lite spørsmål: er det normalt å kopiere egne innlegg og poste dem på nytt i bloggen? Jeg skjønte ikke hvorfor hun måtte gjenta det. For å understreke hvor innmari lite hun bryr seg om KG? :P

Innlegget er ryddet for brukerdebatt.

Yvonne (teamleder)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig at det er så mye drama i småbloggerverdenen til damer 40+. 

Underholdende. Jeg blir liksom sugd inn i denne galskapen her jeg sitter og leser klokken to på natten :nigo:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...