Gå til innhold

Den rolige og mest mulig saklige KariMaritas-tråden


Ardwinna

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Ardwinna skrev:

Nei, det er omtrent ingenting her i tråden som handler om deg. Det har vært kommentert at du er veldig aktiv i tråden og det er du jo, og ellers har folk bare svart deg på dine innlegg. Så hvis du føler at du får for mye oppmerksomhet er det jo bare å roe ned aktiviteten i tråden. Og du kan spare deg for sånne nedlatende kommentarer av typen "du har ikke rett i alt" og "det ser du også om du vil se det!". Det er usaklig og ødeleggende for debatten.

 

Lambigirl skrev hva hun mener om bloggen, noe som jo er hele poenget med denne tråden.

 

Kan du vennligst slutte å legge føringer for hvordan folk skal formulere meningene sine?
Du står fritt til å ytre din mening om bloggen, men kan ikke bestemme hva og hvordan andre skriver om den!
 

Jeg legger ikke føringer. Jeg sier det jeg mener. Og det er min fulle rett. Det er mulig å uttale seg på en måte som ikke er så bastant. Greit hun ikke liker bloggen, men hun trenger ikke å si at sånn er den. Hun kan si at hun syns at den er sånn, og la folk få ta seg opp en mening selv. Jo jeg er blitt beskyldt flere ganger for å være KM her, noe jeg har svart 1000 ganger på at jeg ikke er. Jeg har ikke vært nedlatende mot noen her. Se hvordan du selv formulerer deg før du beskylder andre for å være det.

Endret av Tone238
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Tone238 skrev:

Da er det veldig merkelig at hun har så mange lesere, og ja det hadde hun før denne tråden på KG. Kanskje det er de som kommenterer her som ikke liker bloggen. Hvertfall de fleste her. Så sier det egentlig så mye? Og for meg personlig gjør det ingenting. Jeg liker den uansett jeg.

Hvor mange lesere har bloggen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raspberrypi skrev:

Hvor mange lesere har bloggen? 

Det ser du på nouw toppliste. Hun er på 2 plass nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tone238 skrev:

Det ser du på nouw toppliste. Hun er på 2 plass nå.

Jeg finner ingen toppliste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tone238 skrev:

Jeg legger ikke føringer. Jeg sier det jeg mener. Og det er min fulle rett. Det er mulig å uttale seg på en måte som ikke er så bastant. Greit hun ikke liker bloggen, men hun trenger ikke å si at sånn er den. Hun kan si at hun syns at den er sånn, og la folk få ta seg opp en mening selv. Jo jeg er blitt beskyldt flere ganger for å være KM her, noe jeg har svart 1000 ganger på at jeg ikke er. Jeg har ikke vært nedlatende mot noen her. Se hvordan du selv formulerer deg før du beskylder andre for å være det.

Jeg må ærlig si at ingenting av det du har skrevet i denne tråden har gitt meg noe mere lyst til å lese bloggen. Om du er KM eller ikke vet jeg ikke, men du tar i hvert fall alt veldig personlig. 

De som har skrevet noe om hvorfor de ikke har sans for bloggen har både vært saklige, og har beskrevet godt hvorfor de synes som de gjør, så da velger jeg å ikke gi bloggen noen klikk fra meg. Om agendaen din er å reklamere for bloggen synes jeg du gjør en dårlig jobb. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tone238 said:

Jeg legger ikke føringer. Jeg sier det jeg mener. Og det er min fulle rett. Det er mulig å uttale seg på en måte som ikke er så bastant. Greit hun ikke liker bloggen, men hun trenger ikke å si at sånn er den. Hun kan si at hun syns at den er sånn, og la folk få ta seg opp en mening selv. Jo jeg er blitt beskyldt flere ganger for å være KM her, noe jeg har svart 1000 ganger på at jeg ikke er. Jeg har ikke vært nedlatende mot noen her. Se hvordan du selv formulerer deg før du beskylder andre for å være det.

Dette er vel ganske selvklart mener nå jeg. At innleggene er den personlige meningen til den som har skrevet det.

Da er det ikke nødvendig å skrive Jeg synes eller jeg mener...

Mulig hun har mange lesere men virker ikke som de henger på KG.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Tone238 said:

Jeg legger ikke føringer. Jeg sier det jeg mener. Og det er min fulle rett. Det er mulig å uttale seg på en måte som ikke er så bastant. Greit hun ikke liker bloggen, men hun trenger ikke å si at sånn er den. Hun kan si at hun syns at den er sånn, og la folk få ta seg opp en mening selv. Jo jeg er blitt beskyldt flere ganger for å være KM her, noe jeg har svart 1000 ganger på at jeg ikke er. Jeg har ikke vært nedlatende mot noen her. Se hvordan du selv formulerer deg før du beskylder andre for å være det.

Dette er vel ganske selvklart mener nå jeg. At innleggene er den personlige meningen til den som har skrevet det.

Da er det ikke nødvendig å skrive Jeg synes eller jeg mener...

Mulig hun har mange lesere men virker ikke som de henger på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ellenn skrev:

Jeg må ærlig si at ingenting av det du har skrevet i denne tråden har gitt meg noe mere lyst til å lese bloggen. Om du er KM eller ikke vet jeg ikke, men du tar i hvert fall alt veldig personlig. 

De som har skrevet noe om hvorfor de ikke har sans for bloggen har både vært saklige, og har beskrevet godt hvorfor de synes som de gjør, så da velger jeg å ikke gi bloggen noen klikk fra meg. Om agendaen din er å reklamere for bloggen synes jeg du gjør en dårlig jobb. 

Jeg har ingen agenda. Og jeg har vært like saklig, om ikke mere enn visse andre her. Og jeg tar ikke ting mer personlig enn noen andre her inne. Jeg får bare mye mer beskyldninger, som nå når du tviler på hvem jeg er. Det tar jeg personlig!

Endret av Tone238
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Tone238 skrev:

Jeg legger ikke føringer. Jeg sier det jeg mener. Og det er min fulle rett.

Å si hva du mener om bloggen er greit og din fulle rett. Å uttale deg om måten andre skriver meningene sine på er å legge føringer. Det er ingen lov mot å gjøre det, men det er fremdeles både usaklig og avsporing fra det tråden handler om. Som trådstarter ber jeg deg om å holde deg til saken (dvs KM-bloggen) og slutte å diskutere hvordan folk skriver.

37 minutter siden, Tone238 skrev:

 Jeg har ikke vært nedlatende mot noen her. Se hvordan du selv formulerer deg før du beskylder andre for å være det.

Jo det har du (jmfr. eksemplene mine i tidligere innlegg + at du blant annet kaller motdebattanter for "haters"). Og jeg formulerer meg så saklig som mulig og har faktisk ikke vært nedlatende.

18 minutter siden, Tone238 skrev:

Jeg har ingen agenda. Og jeg har vært like saklig, om ikke mere enn visse andre her. Og jeg tar ikke ting mer personlig enn noen andre her inne. Jeg får bare mye mer beskyldninger, som nå når du tviler på hvem jeg er.

Hun påsto jo verken at du har en agenda eller at hun tviler på hvem du er, så nå må du virkelig roe deg ned.
Meninger om bloggen er innafor, men all annen brukerdebatt og kommentarer til hva og hvordan folk skriver er avsporing.

---

Noen flere innspill på KM-bloggen?
Jeg ga henne et klikk til i dag men kjenner at jeg har sett nok. Det er virkelig en kjedelig og pregløs blogg. Og for guds skyld KM; ta bilde av noe annet enn ansiktet ditt!!! Det er svært lite interessant å lese en blogg av en voksen kvinne som bombarderer folk med nærbilder av fjeset sitt uansett hva hun skriver om.
Innholdet i bloggen er heller ikke noe å rope hurra for. Ensformig, gjentagende og lite tiltalende språk. Kanskje et lite kurs i kreativ skriving hadde gjort seg? Og bruk av foto som illustrasjon også for den saks skyld. Hun får nok ingen flere klikk fra meg,

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Å si hva du mener om bloggen er greit og din fulle rett. Å uttale deg om måten andre skriver meningene sine på er å legge føringer. Det er ingen lov mot å gjøre det, men det er fremdeles både usaklig og avsporing fra det tråden handler om. Som trådstarter ber jeg deg om å holde deg til saken (dvs KM-bloggen) og slutte å diskutere hvordan folk skriver.

Jo det har du (jmfr. eksemplene mine i tidligere innlegg + at du blant annet kaller motdebattanter for "haters"). Og jeg formulerer meg så saklig som mulig og har faktisk ikke vært nedlatende.

Hun påsto jo verken at du har en agenda eller at hun tviler på hvem du er, så nå må du virkelig roe deg ned.
Meninger om bloggen er innafor, men all annen brukerdebatt og kommentarer til hva og hvordan folk skriver er avsporing.

---

Noen flere innspill på KM-bloggen?
Jeg ga henne et klikk til i dag men kjenner at jeg har sett nok. Det er virkelig en kjedelig og pregløs blogg. Og for guds skyld KM; ta bilde av noe annet enn ansiktet ditt!!! Det er svært lite interessant å lese en blogg av en voksen kvinne som bombarderer folk med nærbilder av fjeset sitt uansett hva hun skriver om.
Innholdet i bloggen er heller ikke noe å rope hurra for. Ensformig, gjentagende og lite tiltalende språk. Kanskje et lite kurs i kreativ skriving hadde gjort seg? Og bruk av foto som illustrasjon også for den saks skyld. Hun får nok ingen flere klikk fra meg,

 

Det er ikke avsporing å mene at jeg syns noen påstår ting om bloggen, og dermed mener de har rett. Det handler om bloggen.

Jeg formulerer meg også saklig, og heller ikke vært nedlatende.

Hun tvilte på hvem jeg var, og om jeg hadde en agenda, det er brukerdebatt det.

Ja ikke alle kan like bloggen, og det er jo helt greit du ikke gjør det. Men det er greit noen liker den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Raspberrypi skrev:

Hvor mange lesere har bloggen? 

Det er ikke godt å si, men i følge topplista til Nouw har KM 32089 viste innlegg på bloggen den siste uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tone238 skrev:

Det er nok dyrt selv for de med jobb. Hvis du da ikke er veldig høyt utdannet med høy lønn eller er født rik. Jeg er selv ufør akkurat som KM og syns jeg har en grei inntekt. Det finnes de i full jobb som ikke har mer. Det koster bare for sinnarynken jeg tar 3000kr.

Off topic men herregud , skal man som trygded sitte og vifte med Louis vuitton mobil-deksler og dyre skjønnhets-behandlinger ? det er faktisk det mest bisarre her. Hun kan umulig få så mye i trygd også kjøper hun LV-deksel ?? Jeg synes det er å være et dårlig forbilde jeg. 

Og en merkelig kramp-aktiv væremåte. 

Stakkars. Hun virker ensom. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde stenge bloggen og fokusere på seg selv. Hun virker oppmerksomhetssøkende? 

Håper hun ikke ødelegger kroppen m dietter. Kanskje løsningen ikke er diett og hardtrening. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det er ikke godt å si, men i følge topplista til Nouw har KM 32089 viste innlegg på bloggen den siste uka.

Oi, det er jo kjempebra! Da er det tydeligvis ganske mange som liker bloggen hennes selv om de fleste i denne tråden ikke liker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Oi, det er jo kjempebra! Da er det tydeligvis ganske mange som liker bloggen hennes selv om de fleste i denne tråden ikke liker den.

Ja, eller så er det flere enn meg som har vært nysgjerrig på bloggen etter alt oppstyret her på KG.

Endret av Raspberrypi
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det er ikke godt å si, men i følge topplista til Nouw har KM 32089 viste innlegg på bloggen den siste uka.

Ok! Fant ikke denne topplisten selv, men takk for svar, du 😊

Imponerende tall dog. Tror ikke jeg kommer til å stikke innom bloggen flere ganger i fremtiden.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Tone238 skrev:

Jeg har ingen agenda. Og jeg har vært like saklig, om ikke mere enn visse andre her. Og jeg tar ikke ting mer personlig enn noen andre her inne. Jeg får bare mye mer beskyldninger, som nå når du tviler på hvem jeg er. Det tar jeg personlig!

Jeg tok en rask titt over innleggene dine i denne tråden..av 278 innlegg er 90 dine, av de 90 er det kun ett innlegg hvor du ikke har sitert noen, og av de 89 innleggene du har sitert er det fire som på en eller annen måte lurer på om du og KM er samme person. 

Om du leser mitt forrige innlegg en gang til ser du at jeg ikke beskyldte deg for å være KM, jeg skrev at jeg ikke vet om du er henne eller ikke, men at du har en personlig interesse i henne mener jeg fortsatt. 

Endret av Ellenn
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Raspberrypi skrev:

Ja, eller så er det flere enn meg som har vært nysgjerrig på bloggen etter alt oppstyret her på KG.

Nja, hun var på 2.plass for en liten stund siden og, men om det var noen tråd om henne her inne da vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ellenn skrev:

Jeg tok en rask titt over innleggene dine i denne tråden..av 278 innlegg er 90 dine, av de 90 er det kun ett innlegg hvor du ikke har sitert noen, og av de 89 innleggene du har sitert er det fire som på en eller annen måte lurer på om du og KM er samme person. 

Om du leser mitt forrige innlegg en gang til ser du at jeg ikke beskyldte deg for å være KM, jeg skrev at jeg ikke vet om du er henne eller ikke, men at du har en personlig interesse i henne mener jeg fortsatt. 

Og en annen kuriositet er at av de 168 innleggene du har postet siden du ble medlem søndag kveld er det kun ett som er postet i en tråd som ikke handler om KM

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ellenn skrev:

Og en annen kuriositet er at av de 168 innleggene du har postet siden du ble medlem søndag kveld er det kun ett som er postet i en tråd som ikke handler om KM

Man skal jo ikke spekulere, men ting blir så... gjennomsiktig. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...