Gå til innhold

Den rolige og mest mulig saklige KariMaritas-tråden


Ardwinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg dæver av disse trådene 😂 er det virkelig interessant å gjenta denne diskusjonen annenhver dag?? Hvem bryr seg om den intetsigende bloggen???

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Outlander skrev:

Det er denne generasjons ny yrke - prøv å gjøre minst mulig, eksponere seg og sine, blogge om det, og håper du skaper nok kontrovers at dumme uvitende genererer klikk på bloggen din for a skape korttenkt inntekt.    Ser at det allerede har begynt med fillers - blir bare verre. 

Ja det blir bare fler og fler bloggere. Noen lykkes stort andre ikke. Nå er jo ikke KariMaritas ungdom, og har blogget en stund. Det er nok noen år siden hun startet med fillers. Det vurderer hun å slutte med som jeg har skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, latterliggjøring og brudd på opphavsrett, samt svar til dette.

Yvonne (teamleder)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Clara80 skrev:

Jeg dæver av disse trådene 😂 er det virkelig interessant å gjenta denne diskusjonen annenhver dag?? Hvem bryr seg om den intetsigende bloggen???

Er vel like mye å bry seg om denne bloggeren, som hvem som helst annen blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
1 minutt siden, Tone238 skrev:

Er vel like mye å bry seg om denne bloggeren, som hvem som helst annen blogger.

Du kan si hva du vil om toppbloggerne, men de har faktisk et snev av kvalitet og ekstrem mye drama som er morsomt å følge. Denne bloggen har nada. Så nei, KM er ikke som hvilken som helst blogger

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Du kan si hva du vil om toppbloggerne, men de har faktisk et snev av kvalitet og ekstrem mye drama som er morsomt å følge. Denne bloggen har nada. Så nei, KM er ikke som hvilken som helst blogger

Da er det veldig rart det blir så mye drama på trådene til denne bloggeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tone238 skrev:

Er vel like mye å bry seg om denne bloggeren, som hvem som helst annen blogger.

Har du ikke fått svar på hva folk synes om denne bloggen nå?? Det har vært tråder som dette i et par år nå, de inneholder AKKURAT det samme. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest bloggen litt sporadisk, og håper hun klarer å nå dette målet sitt da. Og hoppe fra eurodiett til grete roede hver 14 dag kan umulig være bra for kroppen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Butternut skrev:

Har lest bloggen litt sporadisk, og håper hun klarer å nå dette målet sitt da. Og hoppe fra eurodiett til grete roede hver 14 dag kan umulig være bra for kroppen. 

Nei.  Må da bli dyrt også om man bytter kur hver 14 dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette. Tråden forblir stengt grunnet gjentatte ryddinger.

Yvonne (teamleder

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver jeg også og håper tråden får leve. Og vær så snill damer, ingen persondebatt og spekulasjoner. Vis at dere kan oppføre dere nå! 

Jeg har lest bloggen hennes i et par-tre år. Den er ikke perfekt og språk og bilder er langt fra perfekt, men likevel liker jeg den. Jeg syns den er koselig på en måte og dama er tøff som deler så mye. Hun pynter ikke på sannheten. Syns det er spennende å følge vektnedgangen hennes også og håper hun klarer målet sitt nå. Det syns jeg hun fortjener. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Prøver jeg også og håper tråden får leve. Og vær så snill damer, ingen persondebatt og spekulasjoner. Vis at dere kan oppføre dere nå! 

Jeg har lest bloggen hennes i et par-tre år. Den er ikke perfekt og språk og bilder er langt fra perfekt, men likevel liker jeg den. Jeg syns den er koselig på en måte og dama er tøff som deler så mye. Hun pynter ikke på sannheten. Syns det er spennende å følge vektnedgangen hennes også og håper hun klarer målet sitt nå. Det syns jeg hun fortjener. 

Enig med deg. Men tror jeg skal holde meg unna denne tråden jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...