Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så de to første gratisepisodene. Så noen episoder av sesong 1 og det virker ikke som om folk finner hverandre. Er det dårlige matchmakere bak konseptet?

De to homofile var en dårlig match ved første blikk. Forstår ikke hvorfor de ble matchet. Det er ingenting som tilsier at de ville likt hverandre fysisk eller psykisk. 

Sverddamen har asperger. 

Damen som snakket mye engelsk gav et veldig sterk vibe av å være falsk. Som om hun har blitt vant til å spille falsk/ en rolle siden hun var ung.

Han mannen med hun hyperaktive damen (mani?) virket som en type som sliter med å finne mennesker han genuint verdsetter og ser opp til, han virker som en typisk person som har mistet litt troen på mennesker men som vet hvordan han burde være i en sosial setting for at andre er fornøyde 

Forstår at de to syke med ms og me ble satt sammen. Begge har en kompleks fortid som påvirker hvordan de er og hvordan de ser på ting. Men jeg tror ikke hun var så interessert som han var. Eller kanskje hun bare ike forstod at hun kunne like en mann som han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, magikeren skrev:

Så de to første gratisepisodene. Så noen episoder av sesong 1 og det virker ikke som om folk finner hverandre. Er det dårlige matchmakere bak konseptet?

De to homofile var en dårlig match ved første blikk. Forstår ikke hvorfor de ble matchet. Det er ingenting som tilsier at de ville likt hverandre fysisk eller psykisk. 

Sverddamen har asperger. 

Damen som snakket mye engelsk gav et veldig sterk vibe av å være falsk. Som om hun har blitt vant til å spille falsk/ en rolle siden hun var ung.

Han mannen med hun hyperaktive damen (mani?) virket som en type som sliter med å finne mennesker han genuint verdsetter og ser opp til, han virker som en typisk person som har mistet litt troen på mennesker men som vet hvordan han burde være i en sosial setting for at andre er fornøyde 

Forstår at de to syke med ms og me ble satt sammen. Begge har en kompleks fortid som påvirker hvordan de er og hvordan de ser på ting. Men jeg tror ikke hun var så interessert som han var. Eller kanskje hun bare ike forstod at hun kunne like en mann som han. 

Veldig enig😊 jeg tenker at hun som snakket mye engelsk er usikker på seg selv.

men hvem mener du er hyperaktiv damen?

Anonymkode: c7d34...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun sett de to episodene i denne sesongen, men det virker jo ikke som noen finner tonen til slutt selv om de sier ja til date nummer to.. Flere møtes jo ikke igjen i det hele tatt selv om de sier de skulle det. 

Anonymkode: a82a7...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner godt til Roger som var med sist.

Han skal ha for at han jobber med sikkerhet, det høres jo ut som han jobber for Pentagon, han jobber som vekter på OSL.

Han er en eneste stor skrytehals og jeg ble rett og slett uvel av å se han på date.

Han juger og skryter hele tiden og stakkars den dama som får han til slutt. Jeg skjønner veldig godt hvorfor han ikke har fått barn ennå og godt er det.

Anonymkode: 9ac1f...882

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2019 den 17.51, #Sunrise skrev:

Hvorfor må de betale for maten 😳

Lurte jeg også på. Du blinddater for et tv-program.og må betale maten selv..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sol79 skrev:

Lurte jeg også på. Du blinddater for et tv-program.og må betale maten selv..

Ikke at jeg kunne funnet på å delta på noe slikt, men OM jeg skulle gjort det, så ville jeg i det minste forventet at utgiftene ble dekket. 

Anonymkode: 39578...628

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være at de bare later som om de betaler, eller får tilbakebetalt beløpet etterpå. Mistenker at de vil ha med betalingssituasjonen for å se hvem som tilbyr seg å betale hele regningen, og hvem som vil spleise. Det gir jo enda en mulighet til å få vist kleine situasjoner, som det virker som hele programmet handler om. Er jo ingen det blir noe mer med uansett.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2019 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner godt til Roger som var med sist.

Han skal ha for at han jobber med sikkerhet, det høres jo ut som han jobber for Pentagon, han jobber som vekter på OSL.

Han er en eneste stor skrytehals og jeg ble rett og slett uvel av å se han på date.

Han juger og skryter hele tiden og stakkars den dama som får han til slutt. Jeg skjønner veldig godt hvorfor han ikke har fått barn ennå og godt er det.

Anonymkode: 9ac1f...882

Hvordan så han ut igjen?

Anonymkode: 87664...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dumt at Tintin og daten ikke ville ha ny date. De var utrolig søte sammen, tror de hadde passet perfekt :(

Anonymkode: 21460...156

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Tintin og daten var skikkelig goinger!!!!

Kontakten dabbet visst av etter en periode med telefonkontakt og kan se for meg at han trakk seg tilbake pga egne issues og hun ble sliten av å være blid og inspirerende pådriver. Kjempesynd, de hadde vært et herlig par om han hadde tørt å gi litt mer :)

Anonymkode: 16745...dde

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at det sendes liksom fire ganger i reprise... Tror alltid det er ny episode så er det fortsatt på episode 2 liksom... 😮

Anonymkode: 16745...dde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2019 den 16.25, AnonymBruker skrev:

Det blir som å sammenligne noen med mummitrollet.

Anonymkode: e772b...d19

Ja, eller smørbukk 

Anonymkode: e394a...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem var tintin? 

Hvordan gikk det med hun fra Drammen og han fra... Indre østland(?) med rødlig hår? De som virket så kleint i begynnelsen, men som begge hadde lyst å treffes igjen? Fikk ikke med meg slutten. 

Anonymkode: 6a181...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem var tintin? 

Hvordan gikk det med hun fra Drammen og han fra... Indre østland(?) med rødlig hår? De som virket så kleint i begynnelsen, men som begge hadde lyst å treffes igjen? Fikk ikke med meg slutten. 

Anonymkode: 6a181...81a

Hun fra Drammen og han du nevner er han som omtales som Tintin. Det gikk vel ikke så bra?

Anonymkode: bd327...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere de 2 homofile ? Var vel 2 par med homofile, men tenker på han med brunt hår og sleik og de store ørene. Var han bare nervøs eller var han veldig spesiell ? Eller var det bare jeg som tenkte over det? 

Anonymkode: e394a...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere de 2 homofile ? Var vel 2 par med homofile, men tenker på han med brunt hår og sleik og de store ørene. Var han bare nervøs eller var han veldig spesiell ? Eller var det bare jeg som tenkte over det? 

Anonymkode: e394a...053

Jeg syns han var veldig spesiell. Tror det var klyseheten hans som kunne forveksles med nervøsitet.

Anonymkode: 16745...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns han var veldig spesiell. Tror det var klyseheten hans som kunne forveksles med nervøsitet.

Anonymkode: 16745...dde

Ja, han var ekstremt klysete... Men han fikk sånne "innslag" der han virket helt normal også falt han ut igjen med den unaturlige femininiteten, virket nesten som skuespill. Heøt merkelig å se på. 

Anonymkode: e394a...053

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

den unaturlige femininiteten

Hvis man er bevandret i den "verden", så er ikke det et så sjeldent trekk. Kjenner flere som har mer eller mindre nøyaktig samme trekk som han. 

Anonymkode: 39578...628

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er bevandret i den "verden", så er ikke det et så sjeldent trekk. Kjenner flere som har mer eller mindre nøyaktig samme trekk som han. 

Anonymkode: 39578...628

Jeg kjenner flere homofile, ja de er feminine, men litt mer som Jan Thomas kanskje i væremåte. Men han virket jo nesten som om han hadde en diagnose eller noe. Føler meg litt slem som sier det, han er sikkert en alright fyr.. Men for meg så virket det veldig rart. 

Anonymkode: e394a...053

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...