Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kleint at ingen av de ville betale😂Begge ville være "jenta".

Anonymkode: 0c970...b03

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kleint at ingen av de ville betale😂Begge ville være "jenta".

Anonymkode: 0c970...b03

Av hvem? Fikk ikke sett hele😴

Anonymkode: 87664...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Av hvem? Fikk ikke sett hele😴

Anonymkode: 87664...6b9

Det mannlige homofile parret😉

Anonymkode: 0c970...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2019 den 1.11, AnonymBruker skrev:

Hvordan så han ut igjen?

Anonymkode: 87664...6b9

Skjegg, ikke kjekk og snakker svensk

Anonymkode: 9ac1f...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kleint at ingen av de ville betale😂Begge ville være "jenta".

Anonymkode: 0c970...b03

Nei, var kun han ene som ville være jenta. 

Anonymkode: ddac7...6ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, var kun han ene som ville være jenta. 

Anonymkode: ddac7...6ab

Hva ville han andre da? Gratis middag?😂

Anonymkode: 0c970...b03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville han andre da? Gratis middag?😂

Anonymkode: 0c970...b03

Jeg tror han skjønte at han «jenta» forventet at han skulle betale, men selv ville han helst dele regninga fordi han ikke følte noe for ham. Men så syntes han det ble litt ekkelt å foreslå å dele, så han håpet vel på at han andre skulle foreslå det først.

Anonymkode: ecf70...29d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er faktisk ett par som holder sammen enda! A og C er skilt nå, men de holdte sammen ganske lenge.

Videre tror jeg denne sesongen blir mye bedre enn den forrige, men det skal vel ikke så mye til 😅

Anonymkode: 29827...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaahhaha, åå herregud. Han med sleiken som prata som om han var tilbakestående, hun som prata i ett kjør og klysesvensken som bare prata piss. Blir matt av de folka her👵🏻 Godt jeg ikke er på tv😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått sett de 3 første episodene, og må bare si; Herregud, han med MS! *elsk*
Så utrolig sjarmerende, selvom han er langt over passende alder for meg, så skulle jeg gjerne hatt en sånn fyr! Han virka så gjennomført snill, og morsom! Håper virkelig han finner ei bra dame som setter pris på han ❤️ 

Synes det er gøy at vi får mer innblikk i hva servitørene sier og gjør seg imellom også. 

Anonymkode: b2ca3...055

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Syns det var dårlig par i dag 🤔 hun som snakka engelsk burde hatt en mann som kunne satt pris på hun og ikke bare en playboy som et ute etter sex! 

 

Og de som var litt sjenerte da 🙈 hun virker som ei fest glad partyjente og han som en jordnær bonde 😂

Anonymkode: c7d34...240

Hæ? Han sa jo selv at han ville ha noe mer seriøst enn bare sex... så dette stemmer ikke.

Men ble det noe mer mellom dem? Det sto det ingenting om, annet enn at de dro videre sammen til en bar o.l. etter daten deres

Anonymkode: 5dfe8...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Han sa jo selv at han ville ha noe mer seriøst enn bare sex... så dette stemmer ikke.

Men ble det noe mer mellom dem? Det sto det ingenting om, annet enn at de dro videre sammen til en bar o.l. etter daten deres

Anonymkode: 5dfe8...2d1

Han er på tinder, trur nok det bare ble et ligg der. 

Anonymkode: c7d34...240

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som sier at hun mister interessen for menn med samsung mobil og ikke Iphone.

Kan ikke forstå hvorfor hun er singel,altså.

Anonymkode: f75b1...47b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2019 den 16.43, magikeren skrev:

Så de to første gratisepisodene. Så noen episoder av sesong 1 og det virker ikke som om folk finner hverandre. Er det dårlige matchmakere bak konseptet?

De to homofile var en dårlig match ved første blikk. Forstår ikke hvorfor de ble matchet. Det er ingenting som tilsier at de ville likt hverandre fysisk eller psykisk. 

Sverddamen har asperger. 

Damen som snakket mye engelsk gav et veldig sterk vibe av å være falsk. Som om hun har blitt vant til å spille falsk/ en rolle siden hun var ung.

Han mannen med hun hyperaktive damen (mani?) virket som en type som sliter med å finne mennesker han genuint verdsetter og ser opp til, han virker som en typisk person som har mistet litt troen på mennesker men som vet hvordan han burde være i en sosial setting for at andre er fornøyde 

Forstår at de to syke med ms og me ble satt sammen. Begge har en kompleks fortid som påvirker hvordan de er og hvordan de ser på ting. Men jeg tror ikke hun var så interessert som han var. Eller kanskje hun bare ike forstod at hun kunne like en mann som han. 

Vet du om hun har det, eller var det en gjetting fra din side?

Anonymkode: db6b0...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusomt. Er jo ingen som klaffer jo?! Føler mange av parene åpenbart ikke passer sammen denne gangen?
Og uansett, absolutt alle føler bare vennskap...og de få som føler en gnist så er det med de jentene som sitter som barbidukker og bare fniser og som de ikke kommer overens med..?
De som har en god samtale, som ler mye og åpenbart kommer overens..der føler mennene som regel bare vennskap`,,? Typisk?!

Anonymkode: db6b0...3df

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er på tinder, trur nok det bare ble et ligg der. 

Anonymkode: c7d34...240

Betyr ikke at han bare ville ha ligg, dem klaffet vel bare ikke godt nok til å bli noe mere. Helt ok det

Anonymkode: 5dfe8...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du om hun har det, eller var det en gjetting fra din side?

Anonymkode: db6b0...3df

Hun sa det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker konseptet og programmet, men irriterer meg over statistene i restauranten som åpentbart stirrer på deltagerne og følger med på dialogene/det de gjør underveis.. mister på en måte troverdigheten ifh konseptet.

Anonymkode: 9df5b...399

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker konseptet og programmet, men irriterer meg over statistene i restauranten som åpentbart stirrer på deltagerne og følger med på dialogene/det de gjør underveis.. mister på en måte troverdigheten ifh konseptet.

Anonymkode: 9df5b...399

Vil bare legge til at jeg ned statistene mener de andre gjestene som sitter ved bordene. Servitørene(skuespillerne) gjør en god jobb!

Anonymkode: 9df5b...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...