AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #261 Del Skrevet 25. september 2019 Den eotb dama der må det være noe seriøst galt med. Anonymkode: 4051e...72e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #262 Del Skrevet 26. september 2019 Det er så sykt dårlig oversettelse ofte! Den som har den jobben gjør det rett og slett ikke bra nok. Veldig irriterende. Anonymkode: 8f567...322 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. september 2019 #263 Del Skrevet 26. september 2019 (endret) Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Mynona, mod. Endret 26. september 2019 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #264 Del Skrevet 26. september 2019 Stakkars hun barnehagelæreren som var på date med verdens tørreste type 🙈 Anonymkode: e772b...d19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #265 Del Skrevet 26. september 2019 Så flaut for hun fra Exonthebeach! Så. Flaut! Synes daten gjorde helt rett i å avblåse der og da. Anonymkode: 37102...e49 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #266 Del Skrevet 27. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkars hun barnehagelæreren som var på date med verdens tørreste type 🙈 Anonymkode: e772b...d19 Han var ganske tørr ja, men det pinligste var å se hvordan hun gjemte seg bak vannglasset for at han skulle tilby seg å ta regningen. Altså, hun var ikke interessert i å møte han igjen, men satt der og syntes det var riktig at han skulle betale for henne? Skamløst (og hun er ikke den eneste dama som har gjort det i serien). Anonymkode: 11e5e...087 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #267 Del Skrevet 27. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var ganske tørr ja, men det pinligste var å se hvordan hun gjemte seg bak vannglasset for at han skulle tilby seg å ta regningen. Altså, hun var ikke interessert i å møte han igjen, men satt der og syntes det var riktig at han skulle betale for henne? Skamløst (og hun er ikke den eneste dama som har gjort det i serien). Anonymkode: 11e5e...087 Dette skjønner ikke jeg heller! Jeg er alt for "gentlemen", men jeg lar dem ikke betale om jeg ikke har tenkt å møte dem igjen.. Anonymkode: eaffb...a68 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #268 Del Skrevet 27. september 2019 Syns hun kvinnelige servitøren er noe frekk 😳 godt jeg hadde han mannelige når jeg var med 🙈 Anonymkode: c7d34...240 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #269 Del Skrevet 27. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Syns hun kvinnelige servitøren er noe frekk 😳 godt jeg hadde han mannelige når jeg var med 🙈 Anonymkode: c7d34...240 Hvorfor er hun frekk? Ser flere mener det. Jeg kan ikke si jeg har lagt merke til det. Anonymkode: 39578...628 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #270 Del Skrevet 27. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er hun frekk? Ser flere mener det. Jeg kan ikke si jeg har lagt merke til det. Anonymkode: 39578...628 Tror ikke hun mener det, men det er noe ved måten hun er og sier ting på som oppleves som lite serviceinnstilt. Anonymkode: 0c970...b03 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 27. september 2019 #271 Del Skrevet 27. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns hun kvinnelige servitøren er noe frekk 😳 godt jeg hadde han mannelige når jeg var med 🙈 Anonymkode: c7d34...240 Har du vært med? Kan du sende pm. Kunne tenkt meg å prøve jeg og, men det blir for underholdningens del 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 28. september 2019 #272 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg fikk creeps av han radiomannen på 49 som foretrakk «betydelig yngre kvinner» som han sa. Han virket utstudert og lite sjarmerende 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanke Skrevet 28. september 2019 #273 Del Skrevet 28. september 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er hun frekk? Ser flere mener det. Jeg kan ikke si jeg har lagt merke til det. Anonymkode: 39578...628 Hun er litt brysk i måten hun snakker på, men jeg tror hun bare er litt sånn, hun mener det ikke slemt. Tipper nok hun virker hyggeligere med venner der det er lettere å tulle litt frem og tilbake, da virker ikke det bryske så sterkt, på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiskegrateng Skrevet 28. september 2019 #274 Del Skrevet 28. september 2019 Hvilken episode er med hun fra ex on the beach? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #275 Del Skrevet 28. september 2019 Han Lars- Martin hadde jeg gjerne tatt en date med😊 Anonymkode: 0c970...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #276 Del Skrevet 28. september 2019 11 hours ago, CMarie said: Jeg fikk creeps av han radiomannen på 49 som foretrakk «betydelig yngre kvinner» som han sa. Han virket utstudert og lite sjarmerende Jeg også. Tenk om han er psykopat som fremstår sjarmerende utad, og så er grusom bak lukkede dører. Fikk slike vibber. Anonymkode: 2029b...32a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #277 Del Skrevet 29. september 2019 22 timer siden, CMarie skrev: Jeg fikk creeps av han radiomannen på 49 som foretrakk «betydelig yngre kvinner» som han sa. Han virket utstudert og lite sjarmerende Enig. Og man skal være forsiktig med å ønske seg yngre kvinner når man har begynt å få aldersutvekster i ansiktet. Er vel ikke vorter direkte, men man ser at personen er gammel når de får sånne kuler i huden. Han så skikkelig gammel ut, og jeg hadde også tippet rundt 50 på han. Æsj. Men hun dama hadde jo null utstråling, så kanskje de passer sammen? Anonymkode: 45439...435 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 29. september 2019 #278 Del Skrevet 29. september 2019 Herregud hun ene som ikke kunne date en uten utdanning. Fordi han ikke kom til å ha forståelse for hva hun har vært igjennom 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiskegrateng Skrevet 29. september 2019 #279 Del Skrevet 29. september 2019 2 minutter siden, #Sunrise said: Herregud hun ene som ikke kunne date en uten utdanning. Fordi han ikke kom til å ha forståelse for hva hun har vært igjennom Ja, hun har jo en vanlig universitetsutdanning, høres ut som hun snakker om tiden da hun jobbet som frivillig i en krigssone 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 30. september 2019 #280 Del Skrevet 30. september 2019 På 29.9.2019 den 11.02, AnonymBruker skrev: Enig. Og man skal være forsiktig med å ønske seg yngre kvinner når man har begynt å få aldersutvekster i ansiktet. Er vel ikke vorter direkte, men man ser at personen er gammel når de får sånne kuler i huden. Han så skikkelig gammel ut, og jeg hadde også tippet rundt 50 på han. Æsj. Men hun dama hadde jo null utstråling, så kanskje de passer sammen? Anonymkode: 45439...435 Synes ikke vi trenger å shame utseende eller alderen direkte. Men væremåten var ufyselig, virket tilgjort og merkelig. Og høye tanker om seg selv tror jeg. Er mange kjekke 50-åringer 😍 men han her burde stikke fingeren litt i jorda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå