Silja McQueen Skrevet 20. september 2019 #241 Del Skrevet 20. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Åååå det parret fra Rogaland i dag var så utrolig skjønne 💕💕 Anonymkode: 82240...7e1 Jaaaa!! Kjente jeg nesten ble irritert når vi fikk vite at de ikke ble sammen... 🙄😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #242 Del Skrevet 20. september 2019 Noen som vet hvem hun kvinnelige servitøren er? Hun er søt 🙊 Anonymkode: 0a3c1...795 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 22. september 2019 #243 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg står nok over, å sitte og se på fremmede mennesker på date er ikke noe for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #244 Del Skrevet 22. september 2019 På 20.9.2019 den 20.13, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvem hun kvinnelige servitøren er? Hun er søt 🙊 Anonymkode: 0a3c1...795 Enig. Flott dame, og med humor. Anonymkode: 213f4...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanke Skrevet 22. september 2019 #245 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Syntes faktisk serien er kjedeligere nå når det er så sjeldent at noen har noe til felles. De tenkte vel at de ville lage drama ved å sette sammen to som ikke matcher (ateist kattemann nerd som forsøker gå ned i vekt og få et bedre liv med en kristen hundedame som gir faen i egen vekt og kosthold) Likte bedre de episodene der det virket som om to var veldig ulike, men så hadde de en felles bakgrunn eller interesse og de kunne forstå hverandre litt alikevel. Føler mer at det blir misbruk av håpefulle mennesker å sette sammen to motsetninger bare for å skape drama på tv. At det er drama på farmen eller ex on the beach er inneforstått, men de som melder seg på dette programmet er nok ikke inneforstått med at de kan bli matchet med noen som er deres rake motsetning. For øvrig, hun frekke ex on the beach dama. Minner meg om et bortskjemt skilsmissebarn som manipulerer foreldrene sine. Hun har issues, ass Endret 22. september 2019 av tanke 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silja McQueen Skrevet 23. september 2019 #246 Del Skrevet 23. september 2019 Håper virkelig at hun fra Ex on the beach enten var dritings eller at det var planlagt at hun skulle oppføre seg sånn.... 😱 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #247 Del Skrevet 23. september 2019 5 minutter siden, Silja McQueen skrev: Håper virkelig at hun fra Ex on the beach enten var dritings eller at det var planlagt at hun skulle oppføre seg sånn.... 😱 Jeg så henne på ex on the beach, og hun var en frekk, egoistisk, narsissistisk drittkjerring der og, Akkurat som dette her. Dessverre så tror jeg det er slik hun er, tror alt serveres henne på et sølvfat. Døm daten din etter hvordan han/hun behandler servitørene.. Anonymkode: 9844c...029 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 23. september 2019 #248 Del Skrevet 23. september 2019 (endret) Oi. For et ufordragelig menneske. Håper det der var skuespill, men da har hun iallefall ødelagt godt for seg selv Endret 23. september 2019 av Flisespikker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silja McQueen Skrevet 23. september 2019 #249 Del Skrevet 23. september 2019 Hun MÅ ha vært dritings... Jeg såg henne også på Ex on the beach, og hun oppførte seg ikke sånn da hun var edru. Full derimot... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #250 Del Skrevet 23. september 2019 Åå Guri malla hu kjerringa i dag 🙄🙄 Men jeg må si både han som var student og han fiskeren fra nord var utrolig skjønne mennesker!!! Virkelig spesielt han fiskeren synes jeg var utrolig sexy faktisk 😘. Mens han studenten virket som et så snilt menneske. Det at han i tillegg arrangerer ungdomsgrupper på gården sin💕 smelt altså. Anonymkode: 82240...7e1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #251 Del Skrevet 23. september 2019 Også innbilte seg at hun sa unnskyld og var "sååå lei seg" osv. Anonymkode: 6a181...81a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #252 Del Skrevet 23. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åå Guri malla hu kjerringa i dag 🙄🙄 Men jeg må si både han som var student og han fiskeren fra nord var utrolig skjønne mennesker!!! Virkelig spesielt han fiskeren synes jeg var utrolig sexy faktisk 😘. Mens han studenten virket som et så snilt menneske. Det at han i tillegg arrangerer ungdomsgrupper på gården sin💕 smelt altså. Anonymkode: 82240...7e1 Enig! Skikkelig bra menn begge to! Og han fiskeren var så kjekk 🙊 håper det ble klaff med han og Sofia! 😍 Anonymkode: e772b...d19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #253 Del Skrevet 23. september 2019 Hun ex on the beach - kjerringa er bare pr-kåt. Anonymkode: 05ba8...b01 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #254 Del Skrevet 23. september 2019 43 minutter siden, Silja McQueen skrev: Håper virkelig at hun fra Ex on the beach enten var dritings eller at det var planlagt at hun skulle oppføre seg sånn.... 😱 For et forferdelig menneske. Helt grusom. Anonymkode: abe5c...106 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #255 Del Skrevet 23. september 2019 Åh hjelpes....holder det ikke å drite seg ut på ex on the beach? Neida, vi tar en tur til på TV, for det hjalp jo mye. Støttekontakt er en bra ting å få seg, når man er til fare for seg selv. Anonymkode: e0286...cbb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #256 Del Skrevet 24. september 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh hjelpes....holder det ikke å drite seg ut på ex on the beach? Neida, vi tar en tur til på TV, for det hjalp jo mye. Støttekontakt er en bra ting å få seg, når man er til fare for seg selv. Anonymkode: e0286...cbb Synes det er litt hardt å dra inn støttekontakt for en person som faktisk har egne meninger og står for de. At hun er ufyselig og pr-kåt er ikke synonymt med en psykisk eller fysisk funksjonshemning. Da er det mange som burde og kan få seg en støttekontakt. Men kanskje du mente psykolog? For den kan jeg støtte. Anonymkode: c6102...d25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #257 Del Skrevet 24. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er litt hardt å dra inn støttekontakt for en person som faktisk har egne meninger og står for de. At hun er ufyselig og pr-kåt er ikke synonymt med en psykisk eller fysisk funksjonshemning. Da er det mange som burde og kan få seg en støttekontakt. Men kanskje du mente psykolog? For den kan jeg støtte. Anonymkode: c6102...d25 Psykolog er å ta i. En ørefik hadde klart seg. Anonymkode: aafa6...b3c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanke Skrevet 24. september 2019 #258 Del Skrevet 24. september 2019 58 minutter siden, AnonymBruker said: Psykolog er å ta i. En ørefik hadde klart seg. Anonymkode: aafa6...b3c Det er det siste man burde gjøre med mennesker som henne. Hun lever for dramaet, og alle reaksjoner som gjør at hun kan lage en stor scene bruker hun. Hun ville brukt en ørefik som en anledning til å lage enda mer drama og ha en grunn til å gjøre deg til den slemme. Man bør heller bruke grey rock metoden på slike. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #259 Del Skrevet 25. september 2019 Hun lovte faren sin å ikke gjøre mer tv etter EOTB. Hadde jeg vært faren hennes, vet jeg om jeg hadde vært mest flau av hele deltakelsen i EOTB, eller de 10 minuttene på første date... Anonymkode: 39578...628 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #260 Del Skrevet 25. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun lovte faren sin å ikke gjøre mer tv etter EOTB. Hadde jeg vært faren hennes, vet jeg om jeg hadde vært mest flau av hele deltakelsen i EOTB, eller de 10 minuttene på første date... Anonymkode: 39578...628 vet jeg ikke* Anonymkode: 39578...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå