Gå til innhold

The Voice Norge - 2019


Lexie Grey

Anbefalte innlegg

Jeg den eneste som synes Steffi sang litt surt på Adele låta? Altså på de lyseste partiet? Men ble så klart rost oppi skyene av Lene, som de alltid blir

Ser for meg Maria, Edward, Endre og Amanda i finalen. Oscar er snork

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er så dårlig at jeg får mark. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ser engang lenger. Men har jeg først sett så langt, så vil jeg jo se resten og. Men altså... Ei virker som hun glemmer teksten og/eller sprekker i stemmen. En rapper og glemmer at det er en sangkonkurranse og ei synger surt. Alle uler og gauler i alle retninger som vanlig. Kun Amanda og Oscar som har levert nogenlunde greit i dag føler jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, smalls skrev:

Jeg den eneste som synes Steffi sang litt surt på Adele låta? Altså på de lyseste partiet? Men ble så klart rost oppi skyene av Lene, som de alltid blir

Ser for meg Maria, Edward, Endre og Amanda i finalen. Oscar er snork

Du er ikke den eneste, jeg syns hun sang surt jeg også. Syns det var helt grusomt å høre på. Begynte nesten å lure på om det var noe galt med tv-en min sånn som hun ble rost opp i skyene. Håper hun ryker ut idag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombe at Steffi gikk videre. Som sagt, publikum elsker henne.

Amanda har også vokst på meg, så kjipt hun røyk. Edward var kjedelig i dag.

Dumt Endre røyk ut. Blir en kjedelig finale om alle velger ballader

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edvard og Steffi burde røket i dag. Steffi tok seg vann over hodet ved å gå for Adele. Surt og forferdelig svak levering. Edvard er en jeg alltid glemmer at er med. Fin stemme, men har du hørt en sang med ham, har du hørt alle.

Endre kommer til å gjøre karriere uansett, og Amanda har vokst hele konkurransen. Maria syns jeg var litt uheldig med teksten, men hun er alltid sterk. Dessverre tror jeg fort hun kan bli litt kjedelig. Oskar vinner. Helt sikkert. 

Anonymkode: c993f...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Edvard og Steffi burde røket i dag. Steffi tok seg vann over hodet ved å gå for Adele. Surt og forferdelig svak levering. Edvard er en jeg alltid glemmer at er med. Fin stemme, men har du hørt en sang med ham, har du hørt alle.

Endre kommer til å gjøre karriere uansett, og Amanda har vokst hele konkurransen. Maria syns jeg var litt uheldig med teksten, men hun er alltid sterk. Dessverre tror jeg fort hun kan bli litt kjedelig. Oskar vinner. Helt sikkert. 

Anonymkode: c993f...dfd

Edward har den fineste stemmen av dem alle. Glemmer han jeg og, men det er nok mye fordi han er så anonym og rolig. Disse jentene hviner og piper og flagrer med håret, mens han bare står der med henda samlet og smiler så vidt.

Steffi sang veldig falskt! Og Maria bommet, så Amanda burde gått videre i stedet for en av dem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes alle damene var rævva i kveld, dog var Steffi verst.

Anonymkode: b6155...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på opptak av det nå og nivået i år er så ræva at jeg har ikke ord. Nei til flere sangkonkurranser. 

Anonymkode: d6dad...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le når Martin sa "nivået er skyhøyt i år" Really??

Steffi sang surt, men likevel er Lene helt på gråten. For det var SÅ bra, SÅ nydelig, SÅ fantastisk, SÅ flott, SÅÅÅÅ perfekt. Lene må være tonedøv 🙄

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, smalls skrev:

Måtte le når Martin sa "nivået er skyhøyt i år" Really??

Steffi sang surt, men likevel er Lene helt på gråten. For det var SÅ bra, SÅ nydelig, SÅ fantastisk, SÅ flott, SÅÅÅÅ perfekt. Lene må være tonedøv 🙄

 

Det sier de jo hvert år 😉 Det er sånt man sier for at deltakerne skal tro de er ekstra flinke i år. Og for at seerne skal henge med og tro at deltakerne er veldig gode, selv om flere kanskje er middelmådige. 

Anonymkode: c993f...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det finale og har ikke så høye forventninger. Hvis alle velger en ballade og bare står rett opp og ned, så blir det dørgende kjedelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke å se mer når Mina trakk seg fra programmet. 

Anonymkode: a8918...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Edward vinner. FANTASTISK stemme! Heier også på Oscar. Forstår IKKE hvorfor Maria og Steffi fortsatt er med. Syns ikke de synger fint i det hele tatt, er maaaange som har sunget bedre enn de. 

Anonymkode: aa6ed...b76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surt Steffi sang 😳 "kan du læære mæææ deeeeeeet??" Lene griner

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ikke hva som er så fantastisk med Steffi. Jeg klarer ikke se det. Det er surt, skjærende og hun velger fæle sanger hver gang. Høres ut som kattejamring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva folk hører i Steffi.. Det var riktignok bedre enn da hun fullstendig ødela Adele forrige gang, men det er fremdeles ikke bra!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier fortsatt på Mina 🥰 

Hadde garantert vunnet hadde hun fortsatt 🤗

Anonymkode: b459d...0b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no, Oskar prøver aaalt for hardt. Dette var ikke pent.. 

Maria gjorde en grei jobb da. Antageligvis ikke nok til å slå Edward, men en god nummer to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...