Gå til innhold

The Voice Norge - 2019


Lexie Grey

Anbefalte innlegg

Dette må være den mest skuffende og kjedeligste sesongen noen gang.. Og jeg som hadde gledet meg så! 😩 Som flere her skriver, så forstår jeg bare ikke hvordan dommerne kan skryte sååå mye av dem, jeg hørte lett gjennom nesten hele sangen at en deltaker sang såå surt (husker ikke hvem nå) og han fikk masse skryt :klo: Jeg skjønner det ikke! Og Morten som sier at nivået er høyt i år?? Nei, jeg forstår ikke helt hva som skjer. Skuffende og kjedelig sesong, ingen som skiller seg merkbart ut (bortsett fra Mina :() og de samme type låtene blir sunget for hver deltaker som fremfører.. snork. 

Endret av Moondance
Endring/tillegg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endre! Endre! Endre! :danser:

Anonymkode: 5fa29...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2019 den 22.39, Sitronmelis skrev:

Han gutten som gikk videre på Morten sitt lag var jo grisekjedelig!! Snork!

Synd Hana ikke gikk videre.. Syns det var dørgende kjedelig i dag.. Og så dårlige låtvalg da, makan 🙄 Syns det er mye bedre med knockout og duell rundene, syns de fleste høres så mye bedre ut da🤷🏻‍♀️

Han har en helt utrolig unik stemme. Minner veldig om Chris Isaak. Er ikke kjempefan, men stemmen skal man ikke si noe på der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig skuffet, er kun Edward igjen som er bra.

Anonymkode: 2bd88...4cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser på i kveld? Har (faktisk) sendt inn stemme på Oscar, eneste jeg synes er flink og kan variere litt. Edward synger jo samme sangene igjen og igjen, virker det som

Anonymkode: ecf99...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hakket bedre i dag, de har liksom tatt opp tempoet litt. Ikke bare sakte uling. Men jeg synes flere av de beste har gått ut til fordel for noen av de som er med enda som jeg føler hverken er spesielt gode eller passende i en sånn konkurranse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde også gledet meg til å følge Mina, men sånn ble det jo ikke. Edward er den eneste jeg liker av de som er igjen. Mulig han velger kjedelige låter, men han er den eneste som har litt særegenhet og unik stemme i mine ører. De andre ville druknet i mengden for min del, og jeg hadde ikke kjent igjen stemmen på radio'n feks.

Anonymkode: b6155...4eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde også gledet meg til å følge Mina, men sånn ble det jo ikke. Edward er den eneste jeg liker av de som er igjen. Mulig han velger kjedelige låter, men han er den eneste som har litt særegenhet og unik stemme i mine ører. De andre ville druknet i mengden for min del, og jeg hadde ikke kjent igjen stemmen på radio'n feks.

Anonymkode: b6155...4eb

Jeg synes Oscar har en utrolig fin stemme. Og den kan tydeligvis brukes til det meste virker det som. Han er nok den som "snakker" mest til meg av dem. Men jeg er enig i at Edward har en veldig spennende stemme. Den er veldig unik og sjelden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn "samme ulla" de som er der i år... Flinke, bevares! Men ingen som utmerker seg hverken positivt eller negativt...

Hadde Mina som soleklar favoritt/vinner! Så d var litt nedtur :(

Satser på at en utmerker seg etterhvert!

Anonymkode: 3fcfd...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks Endre gikk videre. Hadde vært rart om Yosef tok med han kjedlige blonde

De to riktige gikk ut i kveld 

Liker stemmen til Edward. Han skiller seg ut og høres unik ut. Håper han eller Endre vinner. Endre liker jeg godt fordi han rapper. Liker hip hop 

Steffi har en veldig fin stemme, men blir for kjedelig og velger bare såre sanger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jadzia skrev:

Jeg synes Oscar har en utrolig fin stemme. Og den kan tydeligvis brukes til det meste virker det som. Han er nok den som "snakker" mest til meg av dem. Men jeg er enig i at Edward har en veldig spennende stemme. Den er veldig unik og sjelden. 

Kan være enig at Oscar har en fin stemme, litt sånn beroligende på en måte.

Anonymkode: b6155...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smalls skrev:

Hadde vært rart om Yosef tok med han kjedlige blonde

Ja, absolutt! Han ødelagte jo sangen!

Anonymkode: bc348...6fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det ikke bare var ballader i kveld. Jeg er så lei ballader! Liker Endre og Edward best jeg også. Edward har en helt unik stemme og Endre er en rådyktig rapper. Han virker som er så utrolig fin fyr også som jobber frivillig med ungdom og sånt og virker som et godt forbilde for dem. Håper han skal rappe en Eminem-låt en gang, Eminem har jeg digget siden jeg var fjortis og han er den eneste rapperen jeg virkelig liker. Går stort sett i rock her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Salka skrev:

Godt det ikke bare var ballader i kveld. Jeg er så lei ballader! Liker Endre og Edward best jeg også. Edward har en helt unik stemme og Endre er en rådyktig rapper. Han virker som er så utrolig fin fyr også som jobber frivillig med ungdom og sånt og virker som et godt forbilde for dem. Håper han skal rappe en Eminem-låt en gang, Eminem har jeg digget siden jeg var fjortis og han er den eneste rapperen jeg virkelig liker. Går stort sett i rock her. 

Enig her. Endre virker veldig fin og som en flott fyr 🙂 så lager han litt show og leverer hver gang. Har digget Eminem siden 02. Men er vanskelig å synge en Eminem låt, men kan jo skje. Håper på Endre og Edvard i finalen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Jadzia skrev:

Synes det er hakket bedre i dag, de har liksom tatt opp tempoet litt. Ikke bare sakte uling. Men jeg synes flere av de beste har gått ut til fordel for noen av de som er med enda som jeg føler hverken er spesielt gode eller passende i en sånn konkurranse

Konseptet er jo ikke lagt opp til at alle de beste skal gå videre, men at det skal være en intern konkurranse innad i lagene til mentorene..

Anonymkode: 6b852...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, smalls skrev:

Enig her. Endre virker veldig fin og som en flott fyr 🙂 så lager han litt show og leverer hver gang. Har digget Eminem siden 02. Men er vanskelig å synge en Eminem låt, men kan jo skje. Håper på Endre og Edvard i finalen 👍

Jeg har digget han siden 99. Vanskelig å synge en Eminem-låt, ja, men hadde vært kult om han prøvde på det. :) Håper på de to i finalen jeg og 👏🏻👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette programmet er bra når dommerne sitter med ryggen til. Etter det blir det ganske kjedelig, særlig når nivået er så lavt som i år. De beste forsvant for lenge siden..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Steffi kommer til finalen. Virker som seerne elsker henne, men hun blir for kjedelig for meg 

Det er jo i livesendingene man må skru opp volumet, men føler det blir kjedligere :P

Jeg tror Mina kunne vunnet. Hun var virkelig unik, men hun får nok en karriere uten The Voice 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda har kommet seg, syns jeg! Om hun får litt tid på seg tror jeg hun kan få til ting.

Topp 3: Oscar, Endre og Maria. I tilfeldig rekkefølge.

Anonymkode: c993f...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...