Gå til innhold

The Voice Norge - 2019


Lexie Grey

Anbefalte innlegg

Kurt, Astrid S og Margareth Berger er vel de jeg husker.
Alle de var vel med i Idol?
Kan ikke si at jeg husker noen av vinnerne fra The Voice eller X - Faktor, eller Norske Talenter for den del.

Anonymkode: b6155...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kurt, Astrid S og Margareth Berger er vel de jeg husker.
Alle de var vel med i Idol?
Kan ikke si at jeg husker noen av vinnerne fra The Voice eller X - Faktor, eller Norske Talenter for den del.

Anonymkode: b6155...4eb

Så har vi Tone Damli, Alejandro Fuentes og Maria Haukaas Mittet fra Idol. Ingen fra The Voice eller X factor

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, Maria skal uansett bli lege, så ikke så mye tid hun vil få til musiken. Like greit. Blir nok ingen karriere ut av dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må ha vært den kjedligste sesongen noen sinne! Herremin, jeg kjente jeg bare ramlet ut i den superfinalen. Ingen av dem engasjerte meg i det hele tatt. Edward har fin stemme, men han gir så alt for lite av seg selv på alle måter. Han er en kjedlig gallionsfigur for en vakker stemme. Maria synger fint hun, men hun er liksom ikke en som engasjerer meg hun heller. Oscar burde absolutt valgt en annen sang! Å velge en usammenhengene låt ingen har hørt om, tror jeg gjorde drepen for hans sjanser. Kombinert med at det ble alt for mye fokus på flammer og show enn på stemmen. For han har jo en så utrolig vakker stemme egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har betalt The Voice for at Maria skal vinne? Dette har rett og slett hårreisende og vanvittig provoserende. Jeg kommer aldri til å se på et sangprogram hos TV2 igjen. Jeg er 100% sikker på at kanalen er korrupt, for det her stemmer ikke overens med virkeligheten. Er MANGE ANDRE som skulle vunnet før henne. Hun skiller seg overhodet ikke ut. Jada, hun synger fint, men ikke noe THE VOICE..... 

Er skikkelig lei meg faktisk. Håper Edward skjønner selv at hans stemme er THE VOICE, han synger helt fantastisk og er så flink!!! :( Også vinner han ikke! Det norske folk suger og er tonedøve så det holder! Og jada, jeg stemte, jeg stemte 20 ganger. 

Anonymkode: aa6ed...b76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets mest kjedelige finale -med finalister som sang «greit» -uten særpreg og karisma.

Anonymkode: a8e98...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idol: Gabrielle, Gaute Ormåsen, Sandra Lyng Haugen, Eva Weel Skram, Jorunn Stiansen, Linnea Dale, Tone Damli, Maria Haukaas Mittet, Alexander Rybak, Kurt Nilsen, Espen Grjotheim, Margareth Berger. Kjartan Salvesen og en til er vel med i Stavangerkameratene.

The voice: Kristian Kristensen, Martin Halla, Ulrikke Brandstorp, 

I tillegg er der noen som jobber som korister og som jeg har sett litt i bakgrunnen. Jenny Langlo var f.eks med på Les Miserable da den var satt opp på Folketeateret for litt siden. Og tror en fyr fra Bergen (eller Os..?), En rocker med langt, mørkt hår, har vært med i noen musikaler?

Anonymkode: c993f...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere klager på FB at Maria var helt feil vinner og ufortjent. Var egentlig samme for meg hvem som vant. Finalen var et stort snoooooork!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...